![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een wijdverspreide misvatting. Iedereen heeft recht op een eigen linkse mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft hij recht op zijn eigen mening, net zoals die onthaalmoeder die liever geen blokse kleuters in haar crèche heeft. Maar daar heeft blokpapa het duidelijk moeilijker mee... Zou het dat zijn wat hij verstaat onder vrijheid van meningsuiting?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want denk je dat die VB-er nu gaat geholpen worden door het CGKR ? ![]() Als ze die VB-er niet helpen om zijn gelijk te krijgen, toont het CGKR aan dat ze zelf discrimineren. En een organisatie die discrimineert, da's verboden in België, dan moet dat spel opgedoekt worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Een blokse kleuter ? Wat is dat voor een beest ? Bedoel je nu dat die kinderen moeten aangesproken worden op de politieke keuze's van hun ouders ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verbaast me. Na al die jaren op dit forum nog steeds zo naïef... Je zou beter moeten weten ondertussen.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de linksen nu weer plots voor dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De onthaalmoeder liet telefonisch weten dat het kindje niet meer welkom is omdat zijn “papa werkt voor het Vlaams Belang”. Die informatie had men verkregen via de fiche die Bert weken geleden had moeten invullen. Denkt u dat men zijn kinderen in zo een kinderopvang dropt zonder je gegevens achter te laten? Omdat men er pas na enkele weken achterkwam dat het de vader van het betreffende kindje een werknemer van het VB is denk ik dat er meer achter zit, meer zoiets van "Men heeft ontdekt op het hoofdkantoor dat er een kindje van een mandataris van het VB in onze opvang verblijft enz. Gelieve maatregelen te treffen enz. enz." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit het artikel : Politiek racisme in Vlaanderen: het is in het leven van Vlaamsnationalisten een dagelijkse realiteit. Op school, op het werk, in de privésfeer: de linkse onverdraagzaamheid eist overal zijn tol. Een kras staaltje daarvan werd gisteren vertoond in Balen, waar een kind van 2 uit een kinderopvang werd gegooid omdat zijn papa een ‘foute’ Vlaamsnationale mening heeft!http://blog.seniorennet.be/angeltjes...php?ID=1003723 Dat klopt precies niet. Als de onthaalmoeder het al weken wist, en inderdaad "een harde linkse politieke raciste" (zoals ze door Rob Verreyken wordt getypeerd) dan had ze dat kind nooit aanvaard. Laatst gewijzigd door artisjok : 3 oktober 2011 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Ik heb me al dikwijls afgevraagd voor hoeveel % van de racisten het links correct gezeik verantwoordelijk is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Minister
|
![]() Ik schat zo'n 95%.
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
Tijdens het digitaliseren van de fiches op het hoofdkwartier, kwam men na een maand alfabetisch rangschikken aan de letter V, bij het intypen van de naam Verreyken Rob gingen alle alarmbellen rinkelen. Men heeft het Aziatische mevrouwtje de opdracht gegeven om enz.enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De familienaam van de vader begint met "D". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() De 'linkse verdraagzaamheid' wordt duidelijk in deze draad geïllustreerd. Er zijn blijkbaar twee soorten verdraagzaamhed!
![]() ![]()