![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Jij bent anders toch de grote verdediger van onze liberale economie.
Laatst gewijzigd door artisjok : 25 oktober 2011 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (kwestie dat toch iemand het zegt dan...)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 25 oktober 2011 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je die mensen niet misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hbvl.be/pukkelpop/pukkelp...onnen-uit.aspx
HBVL 04-11-2011 Vanaf vandaag vergoedt de Pukkelpoporganisatie de gedupeerde festivalgangers met drank- en eetbonnen. De bonnen worden per mail aangeboden. De organisatie benadrukt dat het effectief aanvragen van de bonnen een financiële aderlating voor het … 2 Lees verder op de site van Het Belang Van Limburg. Een echte schande is het. Ik hoop dat iedereen zijn bonnetjes opneemt. Als Chokri de grote wil uithangen ...
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat vind ik er nu ook over he.
Eigenlijk kunnen sommige van die mensen hun geld gewoon terugeisen, ok, overmacht etc... Ik vond het dan ook ok we doen een geste, en geven die drankbonnekes, de meeste van die gasten zijn dan ook studenten en hebben misschien moeten werken / sparen om die tickets te kunnen kopen, allee ja het is geen Opera van Verdi waar mijnheer doktoor en mijnheer Notaris naar toe gaan ... En dan dit, zowat inspelen op de naieve kindertjes van please pakt die bonnekes niet op want dan gaan we minder winst maken... Sjokrie zoekt wat meer sponsors, maakt nen deal met uw leverancier van klank licht, podia, (die mogen uiteindelijk ook bij u leveren, ... nietwaar... ) pakt 2 B artiesten meer en 1 A act minder, en ge zult er ook wel komen. Bovendien dat zijn studenten, die 4 blikskes jup die ze gratis drinken zullen ze ruimschoots goedmaken met de rest dat ze daar nog consumeren. heel klein van u manneke, ik versta wel dat ge het moeilijk hebt, en niemand wenst u dat toe, zeker niet, maar het onderste uit de kan willen, ... dan maar 1 of 2 jaar wat minder scoren he met de VZW. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Staatssecretaris
|
![]() Witteboordencriminaliteit op grote schaal, zonder enige schaamte, ik hoop dat je failliet gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis en blijft ne sos.
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien een zaakvoerder door omstandigheden zijn diensten/goederen aan zijn klant niet kan leveren is hij wettelijk verplicht het op voorhand ontvangen geld terug te geven. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 november 2011 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allemaal, ik ben al een tijdje forums aan het afschuimen om te lezen wat iedereen nu denkt over chokri/pukkelpop en de "compensatie" en er zijn 2ndingen die ik graag zou willen delen:
1. wie zegt dat hij kan garanderen dat de vouchers hun waarde houden zevert er gewoon op los. Als ik mijn voucher 3x afprint en aan drie mensen verkoop dan zijn er 2 genaaid. 2. het is heel erg wat er gebeurd is en mijn innige deelneming aan alle nabestaanden van de slachtoffers maar dit staat VOLLEDIG LOS van het feit dat mensen hun geld terugvragen. Ik vind het zelfs een schande dat sommige mensen dat telkens als argument gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan durven ze met dit af te komen. Verzekering iemand ??? http://www.pukkelpop.be/nl/faq/steunfonds |
|
![]() |
![]() |