![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Vraag me niet een bron te vermelden, maar ooit las ik, in het Nederlands, een definitie van wettige zelfverdediging: "Het verdedigen van zijn eigen leven, zijn eigendom(men), het leven van een ander en een anders eigendom, het verdedigen van het eigendom van de staat". Iemand van 84 die aangevallen wordt door twee "jongeren". Ik vind het heel normaal dat die man zich verdedigde met wat hij ook maar kon, met wat hij bij de hand had. De oude man had kunnen slachtoffer zijn van een roofmoord, maar omdat de moordenaars dan weer "jongeren" waren, ware dit dan waarschijnlijk afgedaan als een "foutje" of zo. Dat die ene schurk er het leven bij liet, is een gewoon beroepsrisico. Ze moeten maar met hun tengels van burgers afblijven. Kthxbai, Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Europees Commissaris
|
![]() Het bericht waar ik op gereageerd heb niet gelezen? Ik zie het verband tussen mijn bericht en uw reactie niet?
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je van hun soort of van onze soort?
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij werd hij niet aangevallen. Zijn kluis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de info. We zullen je adres doorgeven. Waar liggen de spullen die iets waard zijn? Dan kunnen we die info ook nog doorgeven.
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet belachelijk doen, hé ! Als je groot genoeg bent om in 2 jaar 43 inbraken te doen ( waarvan geweten is ! ), en de mensen bij wie je inbreekt te bedreigen met een schroevendraaier, die even makkellijk je pens doorboort als een dolk, dan moet je ook niet klagen als je zélf een steek krijgt. Of beter, je familie , vrienden en de naïeve en/of leugenachtige allochtonenknuffelaars en misdaadgoedsprekers van dienst moeten zich daar niet over beklagen als het stuk geboefte er van sterft. Die inbreker heeft dubbel en dik verdient dat iemand hem uiteindelijk kapot gemaakt heeft, ook al heb ik de grootste twijfels dat die oude man fier of tevreden over zichzelf is. Volgens mij is dit een enorme schok voor hem, zoiets op zijn ouderdom nog te moeten meemaken. Hopelijk overkomt hem nu niets anders meer : slachtoffer van wraak worden bvb, van ander misdadig gebroed, vrienden van de dode... Laatst gewijzigd door den dinges : 25 oktober 2011 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede, justitie kan veel sneller optreden. Snelrecht, veroordelen en terugzenden naar land van afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() iemand die zichzelf "mam" noemt (oftewel de veelgebruikte "oum" op marokkaanse forums) is een twijfelgeval.
Ik vermoed een bekeerde suikermoslima, ondertussen gehuwd met ene Mohammad, en obligaat aan haar derde zwangerschap bezig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() definieer eens "soort"?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al bij al, een groot verlies is het niet voor de mensheid, die jonge beroepsmisdadiger. Zoals hij bezig was, mensen bedreigen met steekwapens, was het enkel nog een kwestie van tijd voor hij er ééntje vermoordde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een kleine 2 jaar tijd meer dan 40 criminele feiten plegen...
Het blijft wishfull thinking, maar ge zoudt u afvragen voor wanneer zijn eerste gewapende overval was geweest. Voor wanneer de eerste zwaargewonde of dode? Ik kan het écht niet helpen, maar dit onverbeterlijke rotjoch kan op geen greintje sympathie van mijnentwege rekenen. Ik vind het wel erg voor die oudjes, die momenteel niet eens in hun eigen huis kunnen blijven vanwege de onechte Belgen die hen nu belagen. Wat is dat toch met dat volk?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik dan voor de volgende eikel die er mijn neus af wil rijden op een rond punt, 2,5 ton staal in zijne flank zal hem dan wel behoeden om het nog eens te proberen... ja als ge niet moogt toeteren, kunt ge ze niet waarschuwen niet waar... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 oktober 2011 om 14:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken zijn naam niet maar gisteren op ATV kwam iemand aan het woord die het idee opperde vrijdag een betoging te houden tegen alle hulporganisaties die niet voldoende steun bieden aan ''brave'' jongeren als de dode rover.
|
![]() |
![]() |