![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zijn aparte vragen.
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() my 2 cents ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want dit vraag ik mij ook af: Het is allemaal goed en wel dat jij geweld verafschuwd, en besluit om niet even laag te zakken dan je aanvaller, door terug te slagen. Al bij al een bewonderaanswaardig gedrag, en van aard de wereld te verbeteren. Bravo. ![]() Maar wat indien jij onderweg bent met mensen die onder jouw verantwoordelijkheid staan ( kinderen, je vrouw/lief, je moeder enz enz ). Indien dan geweldenaars jullie aanvallen, blijf je er dan ook op staan kijken ? Wacht je dan gewoon af dat zij uitgeslagen zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De flikken komen ALTIJD n�* dat je rammel gekregen hebt, ALS ze komen. En als jij klacht neerlegt tegen mij, die ik ook klacht in, en beweer dat jij een leugenaar bent. Dat doen die allochtonen ook dikwijls, en dat is géén fantassiekke van mij . Informeer je maar. Ken je niet één of andere flik in uw gebuurte ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als hij van voren komt, heb ik een kans. Jij niet. Jij slaagt NOOIT terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou jij er iets op tegen hebben dat een zwak persoon m/v een busje pepperspray op zak heeft, om zich te kunnen verweren tegen aanvallers ? Of moeten die zich laten molesteren, als het agressors uitkomt ? Wat verkies je dan, een ineengeslagen slachtoffer of een agressor op de knieën ? En wat is je mening over dat filmke dat Nestor geplaatst heeft ? Citaat:
Alhoewel, iets zegt me dat je wsl vind dat ze de flikken maar hadden moeten bellen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De vader was inderdaad te braaf maar heeft geen risico willen lopen wat niet dom is. Had precies zelf zo gereageerd maar was wel door het lint gegaan als ze me tot thuis volgde; had ook een wapen gepakt en ze gaan bewerken. Trouwens het filmpje toont realiteit; ze stuiven uiteen als bange kiekens en zeker als je de leider aanpakt. Individueel stellen ze niets voor enkel in groep enige sterkte: een hoop nietsnutten bijeen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Nu zal zoon ook geen slaag meer krijgen van bully en bully zal in 't vervolg wel 2 keer nadenken voor ie nog eens zoiets uithaald bij iemand. Iedereen gewonnen dus, behalve papa, want die is 't respect van zoon kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die dat dan niet doet, is het exit papa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
Als je op straat wordt aangevallen, en ze willen je voor te pakken, zal ik mijn best doen om er zonder veel schade van af te komen. Al is het gewoon gaan lopen.
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Als hij mijn geld eist, zal ik het wel afgeven. Ik ga men leven namelijk niet riskeren voor 50 euro.
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Klacht is tegen dan al lang ingediend met volledige omschrijving van die persoon. Snel zullen ze mij niet overvallen (desondanks ik geweld schuw), zie ik er vrij fors uit.. bijna 2m en +100kg Ik denk dat ze wel makkelijkere doelwitten zullen zoeken.
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() Hoe bedoel je met exit papa?
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
Ik mijd sowieso plaatsen waar de kans op overvallen groter is. Ik ben zelf ook nog een semi-grote stad naar school geweest vroeger, en heb wel wat dingen gezien. Beste manier om een conflict te winnen, is het gewoon vermijden. als je in gevecht ga, verlies je altijd..ook al win je het gevecht
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
En de rest lees ik niet. De cultuurclash en de armoedeclash hebben de woodstockyuppies niet ingerekend.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 27 januari 2012 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Of ben je gelukkig dat ze je proberen overvallen hebben? ofdat je alsnog je moet laten verzorgen voor die enkele wondes die je toch altijd oploopt in een gevecht of dat er politie/ambulance is gebeld als het gevecht escaleert.. nee, een leuke ervaring is het sowieso niet. in het beste geval, kom je er zonder al te veel kleerscheuren uit.. dus 'winnen' doe je sowieso niet.
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 27 januari 2012 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
|
![]() Citaat:
+ je verliest kostbare tijd door te vechten/laten verzorgen/... tijd die je veel nuttiger had kunnen besteden + je moet iets doen, wat je niet wil doen. Tenzij je het leuk vind om aangevallen te worden op straat.. Citaat:
![]() |