![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat konden we met eigen ogen vaststellen toen Abou Jahjah keet wilde schoppen in Antwerpen. Meteen kwamen zijn geloofsgenoten in drommen de straten in om de politie aan te vallen. Dat zagen we toen de VRT wilde filmen in een verrijkte kalashnikwijk en de cameraploeg onmiddellijk de benen mocht nemen voor de aanzwellende meute die er in een wip stond. Hetzelfde met ontsnapte criminelen : die kunnen moeiteloos onderduiken en beschermd worden bij hun "eigen volk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik leef niet onder de kerktoren. Ik kom minder in het platteland, maar vooral in de steden. Brussel, Antwerpen, Gent, ... maar ook Paris, London, Madrid, ... Ik kom ook in andere landen zoals Kroatië, Turkije, Marokko, Tunesië, ... en ik zie dat we het hier verdomd goed hebben in vergelijking met vele van die landen. Ja er zijn problemen en ik heb al herhaaldelijk gezegd dat ik vooraan sta met de vraag die probleemgevallen harder aan te pakken. Radicalisering, extremisme, fundamentalisme is geen goede zaak. Maar ik heb ook geen pasklare oplossing. Het enige dat ik weet is dat als ge wilt tegenhouden dat onze waarden weggedrukt worden, dat ge niet moet beginnen met zelf onze waarden zoals vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst, scheiding van kerk en staat onder de mat te vegen. En dat is wat ik hier dikwijls aanklaag, want dat is wat velen hier doen, en dat vind ik hypocriet en dom.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 9 maart 2012 om 22:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die van "1 dag is voldoende", hoe dikwijls heb ik die al weerlegd. Daarom vraag ik ook zo dikwijls bron met link. Daar kan je dikwijls veel feiten uit halen die anders worden voorgesteld. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 maart 2012 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt, en ik stel vast dat velen hier zitten te overdrijven.
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en volkomen subjectief, terwijl de meesten hier dat of het tegenovergestelde (dwz wel als bedreigend(waaronder jij) ) als een objectief gegeven wilt voorstellen. en een subjectief argument heeft 0 argumentswaarde
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 maart 2012 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en nu ga je even fijntjes aantonen door middel van 'n link, waar IK dat als bedreigend ervaar! Belachelijk ja, totaal van de pot gerukt, hilarisch, maar bedreigend? Nog niet misschien...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
uit deze bewoordingen lijkt het me duidelijk dat je het als bedreigend ervaart. Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 maart 2012 om 23:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig ging het ook over sjok. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijheid van gidsdienst IS NIET GELIJK aan vrijheid van eredienst overal en altijd wanneer men het wil. Waarom blijven de meelopers van de artisjokiaanse logica die begrippen bewust verkeerd interpreteren? Slechte wil? Slecht karakter? Verzuurdheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vrijheid van godsdienst, weet je wel wat 't betekent, waarvoor 't oorspronkelijk opgesteld werd? In ieder geval niet voor hetgeen die wet nu misbruikt wordt. Citaat:
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel dacht je?
Citaat:
Citaat:
Wat wel hilarisch is, de verkleedpartijtjes alsof 't elke dag karnaval is, of je jezelf moet beschermen tegen woestijnstormen, die kleding zal haar nut wel hebben in bepaalde streken, tegen bepaalde weersomstandigheden, in ons klimaat is 't enkel maar lachwekkend, temeer daar vrouwen bij wet beschermd worden, verkrachting is in onze contreien 'n misdaad die bestraft dient te worden, 'n vrouw hoeft zich niet extra te beschermen tegen verkrachting door zich volledig in te pakken.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
woestijnzon? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Elbow;6022915]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De realiteit van 't aantal Vlamingen in bepaalde wijken, waar zelfs politie niets meer, of nauwelijks nog wat te vertellen heeft, kan je niet ontkennen, die ìs. De problemen door Vlamingen die zich blijven opstapelen, kan je niet ontkennen, die ìs. De hoge criminaliteitsgraad door Vlamingen kan je niet ontkennen, die ìs. Dat er steeds meer geradicaliseerd wordt door Vlamingen , kan je niet ontkennen, die ìs. dit is even juist
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 maart 2012 om 23:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xenophon is 'n wijs man!
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leg de criminaliteitscijfers procentueel anders eens naast mekaar, of krijg je pas hoofdrekenen volgend schooljaar?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en weeral komen de beledegingen/ persoonlijke aanvallen, duidelijk dat je er geen argumenten voor hebt.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |