![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Vinden de babyboomers zichzelf nu "O zo belangrijk", dat zij denken of willen dat hun nageslacht dient verder gezet te worden ? Wat een egotripperij ! En wat een nederigheid ! Nee, misschien gewoon een kindje bij omdat ik het zo lief vind, omdat ik mijn huwelijk nog wil redden, omdat ik zin wil geven aan mijn bestaan, omdat mijn vrouw het wil, omdat iedereen in mijn familie kinderen heeft. Alles draait rond henzelf als motief om kinderen te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als sex een saaie bezigheid was met evenveel leute als het invullen van je belastingbrief, dan zou er geen overbevolkingsprobleem zijn. Als het reproduceren van kinderen omgekeerd zou plaatsvinden en de geboorteweeën plaatshadden bij elk orgasme, dan vrees ik dat je ook op je kin zou kunnen kloppen. Maar nee, mother nature heeft dat lekker goed in mekaar gestoken zeg ik je!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Ge hebt natuurlijk een punt, maar ik vrees dat mother nature op een bepaald ogenblik zelfregulerend zal worden, enkel en alleen omdat 7 miljard en meer te veel gaat worden. Ik vind ook dat de mens overbodig is en geloof in een variatie van het "intelligent design" type. Maar hier begeef ik me op zeer glad ijs denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leg eens uit en kijk ook eens naar : http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=6883 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is dat heel gezond en ook noodzakelijk. Wie zichzelf immers niet graag ziet, kan ook anderen niet graag zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is dat heel gezond en ook noodzakelijk. Wie zichzelf immers niet graag ziet, kan ook anderen niet graag zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Pro kinderrijkdom bij etnische Europeanen.
Mensen die nakomelingen / kinderen in een slecht daglicht stellen en kinderen als een last beschouwen, worden best opgenomen in instellingen om hun asociaal gedrag bij te sturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Een beetje eigenliefde is niet verkeerd in principe, maar we zitten nu wel met 7 miljard door al die egotripperij. Wanner denk jij dan dat het echt moet gedaan zijn. Trouwens als ik mij herinner (shoot me if I'm wrong) zitten wij gewoonlijk zo'n beetje op de dezelfde lijn als het op die andere soort opaan komt die ook blijkbaar wat begint oververtegenwoordigd te worden hier in Belgie en W-Europa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is moeder natuur god? ik zou denken godin, maar dat moet ik eerst even aan de Heilige Theepot vragen. Ik weet in ieder geval dat moeder natuur nog honderden ontwerpen had, maar die zijn allemaal uitgestorven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=6883 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Etnisch Europese koppels met vier kinderen of meer zouden volledig vrijgesteld moeten worden van belastingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenliefde is okay, maar daarvoor een ander mens tot levenslang op aarde veroordelen, is er over.
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn met veel te veel.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Vooreerst zijn we nog nauwelijks in staat de bestaande generaties te hernieuwen. Daarnaast zien we een evolutie waarbij allochtonen een hoger geboortecijfer hebben ten opzichte van autochtonen. Dit kan op termijn tot een culturele ommekeer leiden. Een eenvoudige blik op een aantal gemeenten van de Brusselse agglomeratie leert genoegzaam wat de gevolgen zijn.
|
![]() |
![]() |