![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens, U loopt maar naakt rond of met Uw gezicht bedekt als U daar blij van word, het zal mij worst wezen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 2 juni 2012 om 21:46. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik bekijk het helemaal niet theoretisch. We moeten maar lessen trekken uit de geschiedenis. Verbied iets, en mensen doen het nog wat meer. Geef meer civiele vrijheden, en religie ebt weg tot secularisme of complete irrelevantie.
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of omgekeerd: wat is er zo onredelijk aan een wet die stelt dat eenieder die de openbare ruimte betreedt ten allen tijde zijn/haar gezicht moet laten zien?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou ook bij je te raden kunnen gaan wat de meerwaarde van zo,n wet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
Als geloof zo belangrijk is van hun, in eigen land mogen ze met alles rondlopen wat ze willen. Einde van deze beschamend absurde discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Veiligheid? Wat is er niet veilig aan een boerka? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat vraag ik mij nu eigenlijk ook af.
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn ook een paar 'perverse' landen waar die mensen dat voor hen zeer belangrijk geloof niet voor de volle 100% mogen 'beleven'. Eén van die 'perverse' landen is het onze. Het stikt hier ten andere al eeuwenlang van de 'onreine' dieren (varkens en honden) die met hun pis, hun kak en hun kadavers de omgeving zodanig hebben verpest dat het voor mensen die hun geloof zeer belangrijk vinden haast onbegonnen werk is om daar niet 'besmet' door te geraken. Waarom toch zijn die mensen zo masochistisch dat ze per sé hier willen blijven om niet tegen hun 'zeer belangrijk geloof' in te gaan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 juni 2012 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetten in een land, horen ten allen tijden boven één of andere religie of geloof te staan.
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
Dankzij mijn studies ben ik denk ik zeer goed op de hoogte van die wet. dank u. Dat laatste is een grap zeker? ![]() Of geeft u hier toe te discrimineren op basis van geloof en geslacht? Niemand mag onder dwang leven, behalve Moslima's. Die moeten doen wat hun man of geloof hun oplegt. ![]() Het gaat hier niet over iets opleggen via dwang. Als dat wel het geval zou zijn, liepen we hier allemaal rond in bepaalde verplichte klederdracht. Trek dit dus niet in het belachelijke en maak geen absurde redeneringen waarmee je je eigen ruiten ingooit. Het gaat erom dat we een VEILIGE samenleving willen waarin niemand GEDOOD wordt, kwestie dat de mensen hun zelfbeschikkingsrecht tenminste nog kunnen uitoefenen, snap je? Iets wat heden al zeer moeilijk na te leven is, door het feit dat er zoveel illegalen zitten die allen op mekaar gelijken even snel van naam switchen als van onderbroek. Vingerafdrukken nemen kan hier een oplossing zijn. Maarja, dan moet er eerst terug plaats vrij komen in de gevangenissen... die zitten al tot aan de nok gevuld met illegalen. ![]() Verder mag je van mij gerust met een hanenkam, zeventig pearcings, gebodypaint rondlopen, dat kan en mag allemaal in België, dat vrij is van enige kledingvoorschriften. De enige voorschriften zijn: niet naakt, en het gezicht moet zichtbaar zijn. Nogal logisch, of er een onder een masker een man of vrouw zit, een robot of mens, een stel bommen of een ... is niet duidelijk. Als je jouw onzin doortrekt, kunnen we straks ook allemaal met een doek over onze auto's rondrijden, misschien ineens ook een doek over onze huizen leggen? Zelfbeschikking en privacy, weetjewel? ![]() Hoe ga jij trouwens een overvaller uit een supermarkt halen als iedereen met een burka rondloopt? Gewoon iedereen omvermaaien met een machinegeweer? Is nochtans de enige optie ... Puik idee dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() Verboden rond het dragen van maskers in het westen gaan overigens terug tot in de 12e eeuw ...
Over vooruit zijn op een religie gesproken. ![]()
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat de voor mij zeer belangrijke godin Groebaloe mij opdraagt daar een emmer bijtend zuur tegenaan te gooien, misschien?
Nog een geluk dat ik een ketter ben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Boerka's zijn zeer ongezond om meerdere redenen. Zoek het zelf maar op, dan leer je nog eens iets.
Boerka's zijn ook handig om anoniem banken mee te overvallen, mensen te belagen, wapens of bommen te verbergen, drugs in te smokkelen enz. Gezochte criminelen kunnen een boerka aantrekken en fluitend de politie passeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat bij mijn weten niet zoiets als "natuurlijke rechten". De notie "recht" en "plicht" zijn het resultaat van cultuur, niet van de natuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zo'n beschermers van de vrijheid als jij zitten we wel veilig denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
|
![]() Voor u is het heel veilig en een zeer groot voordeel.
Dan kan je naar de hoeren gaan, zonder dat iemand je herkent of weet wie je bent. Voor die hoer is het echter iets minder veilig. Maar dat zal je worst wezen zeker?? Het is immers maar een vrouw, en wat voor rechten hebben die nu hé? Ze moeten luisteren naar de wensen van de man. Zeker als het vreemdelingen zijn want doordat die samenlevingen een pak minder geëvolueerd zijn, is ook het feminisme daar niet doorgebroken en worden de vrouwen nog gewoon aanzien als slavinnen... Wat gaat onze prostituee zeggen als haar iets wordt aangedaan? Het was één van de duizenden bedekten? ... En de politie mag zelfs blijkbaar niet eens de identiteit van die mensen vragen of vragen het gezicht te ontdekken? Laat me niet lachen... Zo'n samenleving kan je wel willen als anarchist. Maar in werkelijkheid denk ik dat je al snel in je broek zal doen om evidente redenen ... Tenzij je dus de criminelen gegarandeerde vrijheid wil geven van 500% en complete straffeloosheid door de anonimiteit, wordt het toch tijd eens goed na te denken over wat je hier in alle ernst (?????????????????) verkondigt ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 juni 2012 om 22:07. |
![]() |
![]() |