![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar zijn er enorm veel redenen om te feesten voor u, daarom dat u het niet kan laten om medeforummers te beledigen op uw nationale feestdag. Veel redenen om te juichen zijn er inderdaad niet dat ben ik wel met u eens. Al een geluk geven ze mooi weer vandaag, en de rest van de week. Krak op mijn verlof. Prachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vandaag, als het even mag, neem ik een besluit over noord en zuid
Vandaag hijs ik snel de vlag want de trein ontspoort tussen zuid en noord Wij hebben een mooi verleden, ook al spreken we een andere taal Wij delen het mooiste land en in ons hart klinkt er één verhaal On est tous les mêmes want we zijn allemaal Belgen Oui, je vous aime, ons geheim zijn Vlamingen en Walen in hetzelfde land In dit kleine land, ons Belgenland, staan Vlamingen en Walen aan dezelfde kant Dat mag toch niet verdwijnen want ik hou van België Vandaag staan we zij aan zij et les différences nemen wij erbij Vandaag is de eendracht groot, zijn we eensgezind, da's niet idioot Wij delen dezelfde passie, wij leven dezelfde droom Ik denk dat de Vlaamse Leeuw en de Waalse Haan samen sterker staan On est tous les mêmes want we zijn allemaal Belgen Oui, je vous aime, ons geheim zijn Vlamingen en Walen in hetzelfde land In dit kleine land, ons Belgenland, staan Vlamingen en Walen aan dezelfde kant Dat mag toch nooit verdwijnen want ik hou van België Leve België! Oh, vive la Belgique! Ja, leve België! Oh, oh, owowowo On est tous les mêmes want we zijn allemaal Belgen Oui, je vous aime, ons geheim zijn Vlamingen en Walen in hetzelfde land In dit kleine land, ons Belgenland, staan Vlamingen en Walen aan dezelfde kant Dat mag toch nooit verdwijnen want Ik hou zo van ons kleine landje Geef mij dus maar ons kleine landje : België!" http://www.youtube.com/watch?v=VIDTKCBvmnU |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eikels en dennenappels zijn in ieder geval al voedzamer en smakelijker dan boomschors, Illeke. Vodden zijn aan mij niet besteed.
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanpassing van liedje :
"We komen buiten want de zon schijnt Het wordt weer zomer, korte rokjes tijd Een lied weerklinkt omdat ik Belg ben Die Belgische fierheid, ‘k ben blij dat ik die ken België feest De zon schijnt, we gaan leven België feest De zomer duurt maar even Vrij zijn, genieten, er samen voor gaan De zomer komt eraan België feest Wordt het een feesttent of een dorpsplein Voor echte sfeer moet je in België zijn Het is duidelijk dat ik in België leef Geen Vlaanderen, Brussel of Wallonië Het is in België dat ik leef België feest De zon schijnt, we gaan leven België feest De zomer duurt maar even Vrij zijn, genieten, er samen voor gaan De zomer komt eraan België feest België boven Jouw hand in mijn hand Leve België België m’n land België feest De zon schijnt, we gaan leven België feest De zomer duurt maar even Vrij zijn, genieten, er samen voor gaan De zomer komt eraan België feest België feest" ![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 21 juli 2012 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feesten en vlaggen, 'n heerlijke combinatie. Mij een raadsel wat er eigenlijk tegen is. Als het hier kermis is in het dorp, zijn de huizen bevlagd. Geen mooier, feesterlijker zicht mogelijk als je dan het dorp inrijdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Ziedet? Hij bewijst het keer op keer, loopt er telkens met beide voeten in. Such an easy opponent!
![]()
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een Amerikaan optreedt op een Vlaams festival, hebben wij dan iets gemeen buiten dezelfde muzikale smaak? Kortom, wat voor zin heeft het politieke betekenis te geven aan iets wat het helemaal niet is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Dit wordt een PA'tje mijn beste zoals jij er mij ook eentje aansmeerde toen ik het over jouw aanhangsel had. Geniet ervan!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 21 juli 2012 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik noteer andermaal dat als je klem gezet wordt , je begint over bilspleten van mannen in de IT en hun bierbuik....je moet toch echt eens iets doen aan die projectie, het wordt wat genant.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |