Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2013, 08:18   #221
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Marie van de Koster,

Dit postte een advocaat mij die ik al jaren ken, nav de islamitische aanslag in Kenia, ik citeer anoniem zijn hele mailtje naar mij van vandaag:

(begin citaat tekst)
'Dit heeft dus niets met religie te maken.Naar mijn mening is sprake van een van vorm van godslastering.

Men misbruikt de naam van god om terreurdaden te plegen met geen ander doel dan macht te verkrijgen.

Bovendien is angst geen basis van geloof. '
(eiinde citaat tekst)

mijn visie:

nogal lastige zaak is dit zeker, respect moet je verdienen op een nette manier denk ik gewoon en ervoor werken. Moslims kunnen zo principeloos zijn overal ter wereld, ik heb nooit iemand positief horen praten over islam en moslims, zelfs over moslims die ze persoonlijk kenden. Raar hoor Marie, net alsof alles van moslims slecht en verdorven is en gewoon schijnheilige bla bla allah bla bla gedoe. Velen zijn het zat nu en de haat tegen moslims is echt overal voelbaar in Nederland, de blanke Hollanders houden afstand van alle moslims en negeren hen maar, zwijgen koud en kil in alle talen, om niet beschuldigd te worden van discriminatie. Maar hoe lang nog? Elke allochtoon vindt men al hier lastig en parasitair, ooit is de emmer volgepoept door de laatste moslim en wat dan?

kom je hier wonen, nou migrantje pas je dan aan he, anders moet je echt vertrekken, vooral als je hier zelf niet gelukkig bent en klaagt. Ik vind zelfisolatie van moslims,negers, hindoes, hindoestanen, enz een totale ramp en het harde bewijs dat de multikul totaal mislukt is. Etnische ghetto's gewoon die verdoemd zijn verder en niets presteren in onze kenniseconomie, zielig vind ik dit gewoon, zag het gisteren nog in schilderswijk den haag, om te huilen. Huilen is te laat en tranen heb ik niet meer.

Mijn mening is persoonlijk hoor Marie en je mag altijd mij mailen als je kontakt wil of iets wil zeggen, kijk op mijn site zou ik zeggen. Mail gerust.

thanks

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
delft holland
Weet u wat ook zo raar is?
Ik had vroeger niets maar dan ook niets tegen mensen van andere culturen en rassen. “De vreemdelingen”, “de gastarbeiders” heb ik steeds verdedigd zelfs zo dat er ooit ruzie van gekomen is met mijn collega’s. Ik stond volledig open voor andere culturen en vond het boeiend om mensen uit andere leefwerelden te leren kennen. Wees gerust, ik heb er genoeg gekend. Algerijnen, Zaïrezen, Ethiopiërs, Kenianen, een Indiër, een Iraanse, Turken … sommigen kende ik meer persoonlijk dan anderen maar steeds was de verstandhouding goed en probleemloos.
Tot ik hoe langer hoe meer met de moslim-mentaliteit geconfronteerd werd. Hun kleinzielige enggeestigheden over details als hoofddoeken, Sinterklaas, varkens … waren hoe langer hoe meer altijd ergens aanwezig. Conflicten over hoofddoeken, het ongelooflijke verhaal dat mij verteld werd door een coördinatrice van het beroepsonderwijs over een situatie met een moslimmeisje (ik ga het hier niet vertellen, het zou me te ver leiden maar het was shockerend!), de voortdurende gevoelens van verongelijking van de moslims om dikwijls slechts details … Het loopt de spuigaten uit! Een samenleving kan op den duur niet normaal meer functioneren als er steeds moet rekening gehouden worden met de fijngevoeligheden van één bepaalde groep die zelf nooit toegeeft.
Daarbij al die oorlogstoestanden in islamitische landen (of gaat u me nu vertellen dat er niets aan de hand is in Irak, Syrië, Egypte enzovoort – heel toevallig moslimlanden). En wat voor mij het ergste is : de slechte behandeling van vrouwen in naam van Islam waardoor ze bijvoorbeeld uitgesloten worden van onderwijs, in sommige landen geen auto mogen rijden of alleen op straat komen, minder geteld worden dan mannen …
Dat alles, beste meneer dewanand, vind ik heel raar …
En dan is er ook nog het feit dat als ik mijn gevoelens uit zoals hierboven, ik meteen ook geklasseerd word als iemand die aan racisme en discriminatie doet … Dat, beste meneer dewanand, vind ik heel raar.

U zegt dat respect verdiend moet worden : ze hadden mijn respect maar ze hebben het zelf met de voeten vertrappeld!
Oud 22 september 2013, 08:58   #222
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat je helemaal niet alleen staat Marie: de meeste mensen die ik ken (waaronder ikzelf) hebben exact hetzelfde parcours afgelegd. Steeds en steeds opnieuw worden hun goede bedoelingen en hun hulpvaardigheid met de voeten getreden en blijkt de duidelijke minachting van moslims tegenover ons autochtonen. Eén voor één haken wij af, sommigen pas nadat ze vijf keer werden bedrogen, belogen of aangerand, sommigen nadat ze in hun goede bedoelingen zelfs worden uitgescholden voor racist of discrimineerder (iemand die als vrijwilliger werkt bij een voedselbank!).... tot ze er het bijltje bij neerleggen. Steeds gaat het over moslims.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2013, 14:00   #223
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard seksuele jihad, tunesische meisjes in syrie, dit is barbaarse islam bah bah

namaste Marie van de Koster,

Zonet ontving ik dit nieuws over de jihad van islam buiten Europa. In onze zwarte, niet blanke wereld weten wij allemaal hoe barbaars en beestachtig islam is, en hoe wreed en satanisch de arabische moslims zijn tegen ons: negers, hindoes, chinezen, japanners, latino's, kortom wij niet ariers, wij niet blanken. Ja Marie, wie ben ik? Kijk aub naar mijn site en besef dat ik letterlijk vies, laag, inferieur, bruin koelie afval ben uit surinaams/nederlandse Hindoe halfapen kastenwereld, waar voor ons, kleine, zwakke, kleingeschapen koeliejongens, letterlijk geldt

SurVival of the fittest coolie boys, the weak coolie boys will perish and die.
Ja, hierom is het zelfmoordcijfer van hindoestaanse mannen de hoogste ter wereld, wij zijn echte halfapen, met kleurtjes, ook genetisch zijn wij niet germaans en geestelijk is ons hindoeras inderdaad totaal anders, simpelweg omdat men nu in de wetenschap dit diepzinniger heeft onderzocht en de genen hebben een directe koppeling met denkprocessen, cognitieve dingen, neuronische denkenergie (metabolisme regelt dit ook, en het Germaanse ras heeft dus hoogste metabolisme van alle rassen en evolutionaire voorsprong, bijna het 'superieure' mensapen ras in theorie, puur wetenschap hoor, niets rassenhaat of nazisme).

Lees aub dit goed en besef dat het iets is dat nu in heel Europa is begonnen. Ik ken moslimmannen die echt radicaal bezig zijn met deze seksuele jihad tegen mijn hindoemeisjes, en ik kende meisjes in Nederland die dit meemaakten en mij alles anoniem vertelden, hoe zij mishandeld en verkracht werden door barbaarse moslimmannen in naam van islam. Ja Marie, ik kan je veel meer vertellen over de hindoe holocaust in India tijdens de islamtische bezetting gedurende 900 jaar, er zijn minimaal 90 miljoen hindoes toen afgeslacht daar en het was zo wreed dat Francois Gautier dit duizenden malen erger vindt dan de Joodse Holocaust in nazi Duitsland.

dit dus:

Tunisian girls return home pregnant after ‘sexual jihad’ in Syria

A number of Tunisian girls who had travelled to Syria to perform “sexual jihad” there have returned back home pregnant, Tunisian Interior Minister Lotfi Bin Jeddo said on Thursday.

The Tunisian girls “are (sexually) swapped between 20, 30, and 100 rebels and they come back bearing the fruit of sexual contacts in the name of sexual jihad and we are silent doing nothing and standing idle,” the non-partisan minister said during an address to the National Constituent Assembly.

http://www.hindujagruti.org/news/174...when1379788200

Hallo Marie,

Ja, respect moet je verdienen.
Vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard.

JE kient deze twee oerhollandse spreekwoorden zeker en besef dat ooit de maat absoluut vol is en dat de laatste moslim barbaar de emmer dus volgepoept heeft en het ding overloopt met stinkende islam schijt en bruine drab, shit wat stinkt het hier nu al zeg in deze topic, ruik je het al.

Ik vertelde nog gistermiddag dit aan een superieure Hollandse man die een indiase meid had en twee kinderen had verwekt met haar:

'Ik vind dat buitenlanders en niet ariers die zich in Nederland vestigen allereerst moeten leren om respect te tonen voor de blanke Hollanders, voor zij van dit inheemse volk en ras eisen om zelf gerespecteerd te worden'.

Ja, gewoon van, je krijgt wat je verdiend, dikke bult, eigen schuld, oerhollandser kan het gewoon niet he, veel blanke Hollanders kijken wel raar naar mij met mijn vieze bruine kop als zij merken dat ik pro white ben en openlijk sympathiseer met extreem rechts, ook overal zeg ik het maar, ik ben hindoe fundamentalist hoor en het waren blanken die mijn leven redden en mij kennis gaven dus ik moet principieel dankbaar zijn en hen dus niet verraden, en hierom ben ik nu zo, zie hindoelander doctrine, en het geeft mij innerlijke rust, soort diepe shanti (vrede in mijzelf) om dit zo te zeggen. Principes zijn principes in het Hindoe fundamentalisme, ook al moet ik lijden en sterven om mijn principes.

Wie zich hier niet wil aanpassen en het verziekt heeft of geen zinvolle verrijking of meerwaarde is, moet maar eruit vind ik vaak. Het hoeft niet op barbaarse manier te geschieden, deze zelfdeportatie, nee ik wil het beschaafd doen komende vijf jaar met mijn eigen kennis en r esearch met nieuwe ideeen om heel Europa maar etnisch te zuiveren. Ideeen en concepten staan allang op mijn site als vooronderzoek, dus mail gerust als je iets hebt dat leuker is en intelligenter. Ik streef niet naar een gewelddadige oplossing van het vreemdelingen probleem, nee ik ben nogal pacifistisch, maar ik waarschuw alle niet ariers en niet blanken wel van: niet blanke jonges/meiskes hee ho, kijk uit he, besef goed dat jullie toch genetisch, en ook militair of in fysieke zin echt erg inferieur en zwak zijn tov 70 procent van de blank/arische mannen in Europa, dus ken je eigen inferieuriteit en zwakheid voor je hun blanke handen bijt die jou voeden: 'Don't bite the wihte hands that feed you'.

En ok, kan iemand mij nou vertellen hoe nuttig of onnuttig islam is voor Nederland en Belgie of voor de wereld? HOe nutteloos is islam op aarde?

Ach hoe nutteloos zijn Wieroe, de lage kaste koelie kat en ik, het bruine koelie slachtafval in Nederland?

Sit down, and enjoy the war against islamic terror on CNN.

Dewanand en Wieroe

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 22 september 2013 om 14:03. Reden: tikfoutje
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be