![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had u zoal in gedachten? Naaktfietsen in Qatar? Een Bollekesfeest in Mekka? Of is een IJzerwake in Namur al méér dan genoeg constructieve keet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132 Daar ging je vast nog op reageren zeker, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij is ook een poseur, hee. Gun hem dat toch nog.
![]() |
#225 |
|
![]() Omdat deze leugenachtige Libanees geen enkele meerwaarde voor onze natie betekent, integendeel?
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Bleiter ook !
De Standaard van 18 september: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux weet dat hij amper nog een stem zal krijgen, en gokt resoluut op moslimstemmen. Net alsof die moslims op een ongelovige kaffer gaan stemmen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat gaat iedereen hier wel bevestigen, vermoed ik. probleem mee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik begrijp elke kritiek op extreem islamisme en vind die volkomen terecht, dat weet jij ook van mij inmiddels, denk ik. en elke islamiet die me niet kan bevestigen dat de Belgische wetboeken boven islamgeloofsrichtlijnen gaan, hoort bij mij in een extremistisch vakje. maar ik heb eigenlijk nooit extreme daden van AEL gezien, en vond het politie optreden destijds ferm overdreven en het optreden van Guy Verhofstadt was een schande. draai het of keer het hoe ge wilt, een ontvoogding was en is nodig ... het verhaal van R.Lamrabet : http://www.standaard.be/cnt/dmf20130917_00746122 lijkt me iets genuanceerder...(op de uithaal naar KD na, want ook zijn verhaal was even nodig en ontstond m.i. zelfs uit een gelijkaardige miskenning.) vriendelijke groet, Anna |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps ... ben je 100% zeker dat t geen copy paste uit het 70 punten plan was ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik vermoed eigenlijk dat vandaag de dag, Abou te gematigd is om het gros vd islamitische jeugd in de Vlaamse steden nog politiek te bekoren ... hij is 10 jaar weg hé ... moslimjongeren zijn m.i. zwaar geradicaliseerd in die periode ... ben niet zeker of hij de ernst vd situatie wel goed mee heeft. Laatst gewijzigd door Anna List : 18 september 2013 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn langs de ene kant idd moslimjongeren die geradicaliseerd zijn, zie maar naar die dat naar Syrië gaan vechten zijn, maar langs de andere kant zijn er moslimjongeren die de kansen gegrepen hebben die ze gekregen hebben. Dat is te zeggen, ze zijn (hoger)opgeleid, spreken perfect Nederlands, zijn geseculariseerd en engageren zich in de maatschappij. Maar daarnaast maken ze nog elke dag mee dat racisme en discriminatie nog steeds bestaat in Vlaanderen. Ze hebben nu dat diploma en toch geraken ze niet aan een job en hun Vlaamse medestudent wel, ondanks slechtere punten. Ze dragen nu geen hoofddoek maar toch geraken ze niet gemakkelijk aan een huurhuis. Ze gaan mee met hun Vlaamse vrienden uit, drinken zelf alchohol, maar toch mogen ze niet in de discotheek mee binnen. Het zijn die jongeren die wel oren zullen hebben naar Jahjah. Maar dan gaat hij toch eerst eens duidelijk moeten zijn over zijn standpunten over gelijkheid man-vrouw en de sharia. Blijkbaar is dat in Vlaanderen niet goed doorgekomen, maar in Nederland is dat debat met de AEL wel degelijk gevoerd hoor. Daar hebben ze hem wel die vragen gesteld en hij kon er niet echt goed op antwoorden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel deze rechtstaat die het proces tegen het vb stuurde tot en met er uiteindelijk een veroordeling volgt, en die een schijnvervolging tegen JahJah in scene zet, om hem daarna te kunnen vrijlaten, en te kunnen zeggen "zie de wel, dat we niet alleen streng zijn tegen extreemrechts, we zijn het ook tegen extreemlinks"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Anna List vindt daar wel een antwoord op, liever alles in het werk stellen om jajah te verdedigen, op te hemelen en hierheen te halen. Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ken jij vlaamse politici die niet aan die omschrijving voldoen mss ? |
|
![]() |
![]() |