![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens staat er in dat artikel "Assad sluipschutters". Enkel "sluipschutters"
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 oktober 2013 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij slaagt er dan toch maar in met een kleine minderheid ongeveer 90% soennieten onder de knoet te houden, ondanks buitenlandse hulp voor de rebellen. Het moet zijn dat niet-moslims beter zijn? Zie ook Israël en de palestijnen. Met Allah eren kom je nergens, je moet je hersenen gebruiken.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 19 oktober 2013 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik het stellen dat ikzelf tijdens mijn militaire dienst in mijn eenheid diezelfde functie had... En nét daarom geloof ik dat hele verhaal niet... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 oktober 2013 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet meer te zeggen,vertel eens,waarom zou ik,net op die foetus moeten richten teneinde hem uit te schakelen ,dan als ik zo'n 30 cm hoger richt ,ik in dat geval zowel de moeder als de foetus in een klap kan uitschakelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeft ook niet manneke.
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is het probleem van vele moslims, niets boeit hun buiten de Koran en Allah, waardoor vooruitgang geblokkeerd wordt.
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar grappig genoeg brengt u géén enkel argument tegen mijn stelling in... Tja,vertel het eens,uw fantasie tegen mijn praktijk ervaring.... Er is mij nooit geleerd om het onderscheid te maken tussen mannen ,vrouwen,laat staan,mannen én zwangere vrouwen... Gewoon richten op de plaats die je de beste trefkans biedt.... En dat is nog altijd de borststreek... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 oktober 2013 om 00:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jejoen is baas hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() Prachtige bijdrage... :s
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgisch onderwijssysteem is elitair, jammer maar helaas. Ik ben daar zelf natuurlijk tegen. Er zijn zeker mensen die beroeps- en technisch onderwijs genoten hebben die ook een brede wereldvisie hebben, maar dat is dan ondanks het onderwijs dat ze genoten hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeg eens waarom u om de hele kwestie heen draait.... Namelijk ,die van snipers die ongeboren foetussen onder schot nemen..... Die gasten zijn dus allemaal gynaecologen in spé,aangezien zij perfect weten hoever de zwangere dame in casu is gevorderd,en bijgevolg de ligging van de foetus perfect kunnen inschatten en hun schot perfect te kunnen plaatsen ... Om nog maar van de windrichting en afstand als twee voor u blijkbaar nietszeggende indicaties nog maar te zwijgen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besef je eigenlijk wel dat je met je onzin de haat tegen moslims en Arabieren in het Westen doet toenemen? Onterecht, want ik ken veel moslims en Arabieren die echt goede vrienden zijn, en goede mensen. Nu goed, radicalisatie dient de belangen van de leiders in het Westen, dan hebben ze een goed excuus hun neo-koloniale gang te gaan in deze regio. U dient dus hun belangen, en de belangen van Israel natuurlijk die Assad, een Arabische leider die consequent de Palestijnen steunde, weg willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() wat is het verschil tss jejoen en enkele van men eigen vrienden (ex belgische militairen) die zelf gruweldaden hebben gepleegd of getuige waren van andere belgische militairen hun gruweldaden?
1 kennis van zo'n vriend heeft zelfs de daad herhaald in belgie na terugkeer. daar is nauwelijks over gerept in de media. Enkel wat aandacht naar het wapenarsenaal dat sommige van zijn collega's hadden opgeslagen en de extreem rechtse ideeën die ze erop nahielden. tot vandaag zijn ze nog betrokken in illegale wapen - en hormonenhandel en als er morgen 1 van hen tegen de lamp loopt verwacht ik hoogstens een artikeltje hier en daar in de kranten. Daar zal geen vader van in terzake terecht komen. geen debat hier over worden gevoerd off mss met wat gerelativeer van rechtspopulisten. de haat van sommige verblind hen voor de echte problemen. de meeste criminele moorden in belgie werden niet gepleegd door idiologieen, maar door blinde haat en geen enkele van de reacties hier lijkt die haat tegen te willen gaan. iedereen kent de naam van de moordenaar van theo van gogh (al waren het zijn voornaam en beginletter familienaam), maar nauwelijks iemand kent de moordenaar van pim fortuyn. Dat baart me meer zorgen dan een leugenachtige tiener die het zowat in zijn broek doet door de vragen die hem gesteld worden. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 20 oktober 2013 om 01:51. |
![]() |
![]() |