Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2013, 19:02   #221
six
Banneling

Standaard

Dus islam is de oorzaak van de grootste mondiale problemen?
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 19:07   #222
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Dus islam is de oorzaak van de grootste mondiale problemen?
de islam is globaal gesproken pure terreur. Dat er hier en daar wat gematigden tussenlopen, verandert daar weinig aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 19:15   #223
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof binnen 50, 100, 200 jaar de wereld er zal uitzien zoals nu.
Over 100 jaar vast niet.

Alleen het kan over 50 jaar er nog redelijk hetzelfde uitzien. Natuurlijk, de technologie gaat zich ontwikkelen. Maar het zal de wereld nog niet compleet anders maken.

De wens van veel Transhumanisten is er dan nog lang niet.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 19:30   #224
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
De islam is het grootste mondiale probleem?
Natuurlijk is de Islam het grootste mondiale probleem, ze zijn met 1,5 miljard en groeiende, ze laten officieel pedofilie en genitale verminking toe (dit alleen al 500.000 doden elk jaar) en willen hun achterlijke godsdienst opdringen aan heel de wereld. Noen eens 1 probleem die erger is en waar geen islamisten mee gemoeid zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 20:37   #225
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Natuurlijk is de Islam het grootste mondiale probleem, ze zijn met 1,5 miljard en groeiende, ze laten officieel pedofilie en genitale verminking toe (dit alleen al 500.000 doden elk jaar) en willen hun achterlijke godsdienst opdringen aan heel de wereld. Noen eens 1 probleem die erger is en waar geen islamisten mee gemoeid zijn.
Man toch.
Oud 11 november 2013, 20:42   #226
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het uitsterven van de Patagonische trapgans?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 20:49   #227
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Een interne oorlog in Europa is slecht voor Europa en goed voor buitenstaanders. Bestudeer bv. hoe de VS na beide wereldoorlogen haar macht ten opzichte van Europa drastisch heeft kunnen vergroten door op het juiste moment in te grijpen, nadat Europa telkens reeds sterk verzwakt was. Erg opportunistische 'reddingen'.
het was 2x dat de VS het tij heeft doen omkeren in ons voordeel, ik ben ze voor eeuwig dankbaar!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 23:37   #228
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaste Bonbon en andere rechtskontdraaiende forum tijgertjes,

Gistermiddag, zondag 10 november 2013 reed ik even mee met een kennis in de auto op weg naar de weimarstraat in Den Haag en in dit gebied van de schilderswijk zagen wij een heuse Salafistische massa demonstratie en de twee hindoe vrouwen in de auto schrokken zich kapot.

Wat ik zag:
Echt een soort Pro Hossein (is het dictator Saddam Hoessein? op het doek stond Hossein) demonstratie, met lijkkist die gedragen werd. Alle mannen hadden zwarte kleren aan, de rij moslims was twee straten lang, ruim 400 meter, dus ik schat dat er duizend salafistische moslims meeliepen. erg agressieve toon klonk er door megafoons. En achterin honderden vrouwen in pikzwarte burqas, lange rij, dit is angstwekkend om te zien, midden in Den Haag, waar dus nu al ruim 35 procent niet blank hollands is.

Waar gaat het naartoe?

dit jaar in Nederland ruim 8000 juridisch bekrachtigde faillissementen van bedrijven en instellingen, toename van 14 procent tov vorig jaar. Nederland is failliet denk ik.

dewanand en Wieroe

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 11 november 2013 om 23:38. Reden: tikfoutje update
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 23:41   #229
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Bonbon en andere rechtskontdraaiende forum tijgertjes,
Dus iedereen die tegen godsdienst of islam is die is rechts? Wel bedankt voor de eer.
Oud 11 november 2013, 23:43   #230
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Man toch.
10 procent van de meisjes sterft kort na de besnijding, nadien nog eens 10-20 procent na complicaties later. Jaarlijks worden 3 miljoen islamitische meisjes besneden, reken zelf de massamoord maar uit.
Oud 11 november 2013, 23:55   #231
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij en voor vele anderen, die het eigenlijk niet echt zo voor islam hebben, had je een keihard omgekeerd effect: mensen walgen van je en denken automatisch dat er niets mis is met islam.
.
Er is wel degelijk iets mis met de islam, zelfs een liberaal als Verhofstadt gaf dat al aan.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2013, 23:58   #232
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Er is wel degelijk iets mis met de islam, zelfs een liberaal als Verhofstadt gaf dat al aan.
Als je circe hoort dan wil jij je vast bekeren. Allezja, elke keer ik iets van haar lees dan grijp ik naar mijn exemplaar van de Koran.
Oud 12 november 2013, 00:04   #233
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je circe hoort dan wil jij je vast bekeren. Allezja, elke keer ik iets van haar lees dan grijp ik naar mijn exemplaar van de Koran.
Je hoeft niet naar je koran te grijpen om te weten dat de koran vol staat met oproepen tot geweld én moord.
Oud 12 november 2013, 00:08   #234
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hoeft niet naar je koran te grijpen om te weten dat de koran vol staat met oproepen tot geweld én moord.
Jawel, ik moet dat in de Koran lezen om het te weten.
Oud 12 november 2013, 00:12   #235
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel, ik moet dat in de Koran lezen om het te weten.
Eén keer lezen is genoeg, veranderen doet hij niet.
De koran is voor alle tijden en niet voor interpretatie vatbaar.
Oud 12 november 2013, 00:21   #236
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Eén keer lezen is genoeg, veranderen doet hij niet.
De koran is voor alle tijden en niet voor interpretatie vatbaar.
Het feit dat de Koran voor alle tijden is, betekent juist dat de Koran voor interpretatie vatbaar is. Meer zelfs, het betekent dat de verzameling van interpretaties die de Koran genereert gelijk aan of groter is dan de verzameling van situaties die zich kunnen voortdoen in deze wereld ongeacht maatschappelijke en technologische situatie. Nu, ikzelf twijfel aan het feit dat eender welk heilig schrift deze eigenschap heeft: ik ben dan ook een omnitheist die overtuigd is van het feit dat elke god zijn of haar tijd en plaats heeft. Echter, als de Koran de eigenschap heeft die jij hem toeschrijft, is hij wel degelijk interpreteerbaar, en dit op zoveel manieren als er tijden zijn.
Oud 12 november 2013, 01:03   #237
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat de Koran voor alle tijden is, betekent juist dat de Koran voor interpretatie vatbaar is. Meer zelfs, het betekent dat de verzameling van interpretaties die de Koran genereert gelijk aan of groter is dan de verzameling van situaties die zich kunnen voortdoen in deze wereld ongeacht maatschappelijke en technologische situatie. Nu, ikzelf twijfel aan het feit dat eender welk heilig schrift deze eigenschap heeft: ik ben dan ook een omnitheist die overtuigd is van het feit dat elke god zijn of haar tijd en plaats heeft. Echter, als de Koran de eigenschap heeft die jij hem toeschrijft, is hij wel degelijk interpreteerbaar, en dit op zoveel manieren als er tijden zijn.
Daiwa wil zeggen dat de koran statisch is, onveranderlijk in de tijd. Dat als in de koran staat dat mensen gedood of gekruisigd moeten worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links moeten worden afgesneden dat dat allah's wet is voor eeuwig en voor ieder mens op aard, dat andere culturen of beschavingen zich daar dan moeten aan aanpassen, hun onderwerpen. De islam is immers perfect. Straf nietwaar.
Oud 12 november 2013, 01:06   #238
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Dit is de islam
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=12

Den aboe zegt het ook
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=21
Oud 12 november 2013, 01:18   #239
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Daiwa wil zeggen dat de koran statisch is, onveranderlijk in de tijd. Dat als in de koran staat dat mensen gedood of gekruisigd moeten worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links moeten worden afgesneden dat dat allah's wet is voor eeuwig en voor ieder mens op aard, dat andere culturen of beschavingen zich daar dan moeten aan aanpassen, hun onderwerpen. De islam is immers perfect. Straf nietwaar.
Weet je wat een substraat is?
Oud 12 november 2013, 01:22   #240
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor de moslims is de koran een boek dat letterlijk moet opgevat worden, en niet m�*g veranderen.
Wat jij daar van vind is voor hen van geen enkel belang.
En wat mij betreft, heeft die godsdienst hier zijn plaats niet, niet in deze tijd, en morgen even weinig als gisteren, nooit dus.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be