Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Vlaamsblok >< Holebi?
Pro 5 35,71%
Contra 9 64,29%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2003, 23:32   #221
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ik vind het een beetje onverantwoord om nu ook op grote schaal te gaan experimenteren om vast te stellen wat met kinderen gaat gebeuren met andere combinaties.
Op grote schaal???, heb hier gelezen dat hooguit 5 �* 8% v/d bevolking homo zou zijn. Selecteer daaruit de vaste relaties, daaruit dan nog eens degenen die een kind wensen te adopteren en daaruit dan nog eens degenen die voldoen aan de strenge selecties om officieel een kind te kunnen adopteren. Erg grootschalig zal dat niet zijn.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 10:08   #222
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Experimenteren op kleine schaal heeft weinig wetenschappelijke relevantie. En experimenteren met kinderen zou ik niet aanbevelen
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 10:31   #223
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Wie praat er hier over wetenschappelijke relevantie? Wie praat er hier eigenlijk over experimenteren? Precies of homokoppels willen kinderen krijgen vanuit de instelling "Hé Kevin, laten we een kind adopteren en zien wat het geeft!"
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 11:53   #224
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Wie praat er hier over wetenschappelijke relevantie? Wie praat er hier eigenlijk over experimenteren? Precies of homokoppels willen kinderen krijgen vanuit de instelling "Hé Kevin, laten we een kind adopteren en zien wat het geeft!"
Homokoppels willen vooral kinderen adopteren om maatschappelijk als volwaardig aanvaard te worden. Het kind zelf komt op de tweede plaats.
Men kan het vergelijken met een modetrend om een bepaald ras van hond aan te schaffen en dan te gaan pochen tegen de vrienden " kijk eens, we hebben een zwart jongetje aangeschaft, pas mooi bij ons roze gordijnen!"
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 11:55   #225
Kotsmos
Minister-President

Standaard

En als we nu eens uitgaan van sociologisch onderzoek op dat gebied, in plaats van ons gevoel te laten beslissen?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 12:24   #226
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Homokoppels willen vooral kinderen adopteren om maatschappelijk als volwaardig aanvaard te worden. Het kind zelf komt op de tweede plaats.
Het kind op de tweede plaats? Dat U zoiets zegt aan de hand van nattevingerwerk, is gewoon degoutant. Hou Uw vingertje toch op zak; U k�*n gewoon niet weten waarom homo's kinderen zouden willen. U bent daarvoor afhankelijk van de uitspraken van de genetisch gemanipuleerde zonen van Satan hemzelf. Of hoe noemen jullie homo's eigenlijk?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2003, 12:44   #227
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Men kan het vergelijken met een modetrend om een bepaald ras van hond aan te schaffen en dan te gaan pochen tegen de vrienden " kijk eens, we hebben een zwart jongetje aangeschaft, pas mooi bij ons roze gordijnen!"
Wat voor een nonsens is me dat nu weer. Ik kan verzekeren mocht ik ooit van mijn leven een kind adopteren dat dit kind echt een héle liefdevolle opvoeding zou krijgen en dat het gewoon niets zou te kort komen. Want dan met heterokoppels die geen kinderen kunnen krijgen, doen zij het ook enkel voor de show misschien??? Wij willen gewoon dezelfde rechten als hetero's. IS dat nu zo moeilijk?? En die vergelijking die je deaar maakt van zwart jongentje en roze gordijnen is een erg beledigende opmerking!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2003, 12:01   #228
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Citaat:
Het kind op de tweede plaats? Dat U zoiets zegt aan de hand van nattevingerwerk, is gewoon degoutant. Hou Uw vingertje toch op zak; U k�*n gewoon niet weten waarom homo's kinderen zouden willen. U bent daarvoor afhankelijk van de uitspraken van de genetisch gemanipuleerde zonen van Satan hemzelf. Of hoe noemen jullie homo's eigenlijk?
Hoe ze homo's zien. Dat is hier al héél duidelijk gebleken, alleen dat ze geen gelijke rechten mogen hebben van sommigen. Maar soit, op naar de adoptie zou ik zeggen!
Oud 27 februari 2003, 12:31   #229
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

slik!! Ben gewoon gedegouteerd welks een ondoordachte, onrelevante & wereldvreemde dingen hier neergeschreven worden. Hoe kan je nu zo een homo-hater zijn terwijl dit niets tegennatuurlijks is, da's gewoon zoals met alles bij mensen weinigen zijn 100% homo of hetero de meerderheid heeft van beiden een beetje (curve van Gauss, als ik mij niet vergis). En er zijn genoeg vb'n uit de natuur waar ook homofilie voor komt.

Ma bon, on topic. Die video vind ik een héél goed initiatief al was het maar om de taboe sfeer te doorbreken & het onderwerp bespreekbaar te maken & de zeepbel te doorprikken van het zogehete "tegennatuurlijk gedrag". Misschien dat dankzij zulke initiatieven later meer open-minded wordt gedaan tov holebi's of tenminste wordt gerelativeerd.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2003, 12:42   #230
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ken jij persoonlijk homo's? i don't think so! Homo's zijn zeer materialistische ingestelde mensen die graag pronken met dure zaken en liefst zo opvallend mogelijk! Trouwens vraag maar aan kinderen die een homo-vader hebben hie leuk zij dit vinden! De meeste hebben psychologische problemen daardoor!
Oud 27 februari 2003, 12:44   #231
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wij willen gewoon dezelfde rechten als hetero's. IS dat nu zo moeilijk??
Nee, heel gemakkelijk! Gedraag u gewoon als een hetero! zo simpel is dat!
Oud 27 februari 2003, 12:46   #232
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ken jij persoonlijk homo's? i don't think so! Homo's zijn zeer materialistische ingestelde mensen die graag pronken met dure zaken en liefst zo opvallend mogelijk! Trouwens vraag maar aan kinderen die een homo-vader hebben hie leuk zij dit vinden! De meeste hebben psychologische problemen daardoor!
Weeral een veralgemisering, alsof alle homo's materialistisch zijn ingesteld omdat jij er toevallig twee kent die zo zijn! En alle hetero's zijn immaterialistisch zeker!!

Waar ik mij wel zorgen over maak is over hoe de kinderen van een homokoppel zich moeten voelen!! Je kan er toch moeilijk onderuit dat dat vroeg of laat fameuze problemen kan geven!! Van psychologische aard vooral.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2003, 12:48   #233
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan je dat bewijzen dat homo's materialistisch zijn?? Wel ik ben niet zo, alles héél eenvoudig en geluk op de eerste plaats. En natuurlijk wordt hier weer niet gesproken van de heterogezinnen waar er ook alle dagen miserie is. Maar nee die worden dan goedgesproken hé. Wel en dat zullen kinderen misschien wel niet leuk vinden dat ze 2 papa's hebben net zo min ze het leuk vinden stiefouders etc. te hebben. Weeral geen argument dus. Maar er zullen ook kinderen zijn die zich goed zullen voelen bij 2 papa's.
Oud 27 februari 2003, 12:48   #234
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
slik!! Ben gewoon gedegouteerd welks een ondoordachte, onrelevante & wereldvreemde dingen hier neergeschreven worden.
Maar dat twee venten mekaars aars zitten af te likken vind je normaal? Vies ventje!

Citaat:
Hoe kan je nu zo een homo-hater zijn terwijl dit niets tegennatuurlijks is, da's gewoon zoals met alles bij mensen weinigen zijn 100% homo of hetero de meerderheid heeft van beiden een beetje (curve van Gauss, als ik mij niet vergis). En er zijn genoeg vb'n uit de natuur waar ook homofilie voor komt.
Wat voor zever is dat nu! Geef mij eens vb'n uit de natuur?

Citaat:
Ma bon, on topic. Die video vind ik een héél goed initiatief al was het maar om de taboe sfeer te doorbreken & het onderwerp bespreekbaar te maken & de zeepbel te doorprikken van het zogehete "tegennatuurlijk gedrag". Misschien dat dankzij zulke initiatieven later meer open-minded wordt gedaan tov holebi's of tenminste wordt gerelativeerd.
Binnenkort de video " sam en de pony" over bestialiteit en daarna " Jorge en oma" over gerontofilie!!! Waar gaan we naartoe?
Oud 27 februari 2003, 12:49   #235
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ah goed jij wil dus ongelukkige mensen! OK, waarvan akte. Weeral een homohater bij uitstek dus!
Oud 27 februari 2003, 12:51   #236
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Kan je dat bewijzen dat homo's materialistisch zijn?? Wel ik ben niet zo, alles héél eenvoudig en geluk op de eerste plaats. En natuurlijk wordt hier weer niet gesproken van de heterogezinnen waar er ook alle dagen miserie is. Maar nee die worden dan goedgesproken hé. Wel en dat zullen kinderen misschien wel niet leuk vinden dat ze 2 papa's hebben net zo min ze het leuk vinden stiefouders etc. te hebben. Weeral geen argument dus. Maar er zullen ook kinderen zijn die zich goed zullen voelen bij 2 papa's.
Er zijn inderdaad al probleemgezinnen genoeg om er geen bij te creëren!!!
Kinderen die zich goed zullen voelen bij 2 papa's? dream on!
Oud 27 februari 2003, 12:52   #237
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
slik!! Ben gewoon gedegouteerd welks een ondoordachte, onrelevante & wereldvreemde dingen hier neergeschreven worden.
Maar dat twee venten mekaars aars zitten af te likken vind je normaal? Vies ventje!

Citaat:
Hoe kan je nu zo een homo-hater zijn terwijl dit niets tegennatuurlijks is, da's gewoon zoals met alles bij mensen weinigen zijn 100% homo of hetero de meerderheid heeft van beiden een beetje (curve van Gauss, als ik mij niet vergis). En er zijn genoeg vb'n uit de natuur waar ook homofilie voor komt.
Wat voor zever is dat nu! Geef mij eens vb'n uit de natuur?

Citaat:
Binnenkort de video " sam en de pony" over bestialiteit en daarna " Jorge en oma" over gerontofilie!!! Waar gaan we naartoe?
2 mannen die elkaars aars zitten af te likken.... weeral veralgemenen! Noigmaals niet alle homo's doen dit, en hetero's mogen dat dan opeens wel doen zeker???

Allé tis allemaal zever maar bewijzen leveren dat het ziekelijk is, vies is, medische aandoening is, ...... nee dat kunnen ze niet.

Natuurlijk geen video voor de homohaters, liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo, is nu wel duidelijk gebleken. Een geluk dat de scholen dit initiatief goed gezind zijn.
Oud 27 februari 2003, 12:54   #238
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ah goed jij wil dus ongelukkige mensen! OK, waarvan akte. Weeral een homohater bij uitstek dus!
nee hoor! er zijn heel veel gelukkige hetero's! join the club!

http://www.politics.be/phpAdsNew/adv...:11&n=a742aa30
Oud 27 februari 2003, 12:58   #239
bartje
Minister-President

Standaard

Allé geen antwoord, ik vroeg heb jij liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo. Nu ik voel me prima. En wat mocht je zoon nu eens afkomen en zeggen pa ik heb een vriend en ik zie hem doodgraag, ik ben supergelukkig!! Wat dan???
Oud 27 februari 2003, 13:17   #240
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Allé geen antwoord, ik vroeg heb jij liever een ongelukkige hetero dan een gelukkige homo. Nu ik voel me prima. En wat mocht je zoon nu eens afkomen en zeggen pa ik heb een vriend en ik zie hem doodgraag, ik ben supergelukkig!! Wat dan???
Ik heb liever een ongelukkige home dan een getraumatiseerd en ongelukkig kind !!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be