![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar ik ook nog over na heb zitten denken is dat België eerst een confederatie wordt waarna Luxemburg en Nederland zich later bij aansluiten en gezamenlijk een unieverdrag sluiten dat verder gaat als de Europese unie nu. Noem het dan de unie der lage landen.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 31 december 2013 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik dank u om uw advies en betrokkenheid, maar uw opmerking heeft geen meerwaarde in deze discussie.
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() mijn advies heeft meer dan meerwaarde voor jou in deze discussie,zonder dank
Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 31 december 2013 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent kennelijk bekend in de geestelijke gezondheidszorg dat u zo kunt oordelen....
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge vergeet wat de Franstaligen vieren in september......
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Minister-President
|
![]() Zullen de Belgen dan accepteren dat Nederland op basis van inwoneraantal meer gewicht in de schaal legt? Mijn gevoel zegt me van niet. Maar zo werkt het ook binnen de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Belgen blijven nog altijd Ollander aters en de politieke verschillen tussen Nederland en Belgie blijven groot. Nederland kan zich beter richten op meer samenwerking met de Scandinavische landen binnen de EU. Belgie blijft een wormvorming aanhangsel van Frankrijk en dat zal de komende decennia toch niet veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pas na de bestuurlijke en staatsrechtelijke hereiking van België kunnen we hiermee verder. Ofwel met Vlaanderen alleen of met ook Luxemburg en Wallonië erbij. Er is nu teveel onzekerheid over de mogelijke toekomstige nieuwe structuur van België.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 1 januari 2014 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan kun je verkopen wat je wilt, maar daar kom je toch nooit never tussen.
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() waarmee je bevestigd dat jullie mislukte verkopers zijn gezien jullie er niet in slagen dat de vlamingen je iets gunnen in de verkoop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grapjas, maar het hier niet om verkopen, maar meer om samen de markt veroveren. Dat is toch even iets anders. Dus meer partnerschap en geen verkoop. En partnerschap aan onze kant betekend ook geld meebrengen.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 2 januari 2014 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij deze trukendozen verbleekt toch wel Willem l. ![]()
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er voorstander van om, na een aanpassingsperiode van Confederatie Vlaanderen-Nederland, de 5 Vlaamse provincies gewoon te integreren in de nieuwe Nederlanden.
![]() |
![]() |
#239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat hoeft echter niet zo te zijn. Waarom zouden er geen 'unitaire' partijen kunnen tot stand komen zoals dat in België was voor de splitsing van de politieke partijen ?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 2 januari 2014 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 2 januari 2014 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |