![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat kan u door de gordel te dragen.
Indien u steeds uw gordel draagt krijgt u geen boete voor het niet dragen van de gordel. Zo simpel kan het soms zijn. Akkoord dat het met de snelheidsbeperkingen soms heel anders is, maar daar gaat het hier niet over. Dit is een draad over het niet dragen van een gordel en de financiële gevolgen daarvan. Indien u nog niets gelezen heeft in deze draad waarom een gordel dragen wel nuttig, nodig en veiliger is, dan heeft u de draad gewoon niet gelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil de geprivatiseerde wegen eens zien (als dat al mogelijk is). Het contract tussen de uitbater - eigenaar en de gebruiker, wat moet ik me daarbij voorstellen? Iedereen mag op die weg rijden zo hard als ie wil? Verkeersborden zijn maar wegversiering, dus doen we er niet aan mee. Degene met de dikste auto heeft steeds voorrang? Wat indien er ongevallen gebeuren door de "losse" verkeersregels? - Moet de overheid dan tussenkomen (verzorging, gewonden afvoeren, wegen terug vrijmaken, mensen uit de wrakken halen, .... - Gaat de verzekering tussenkomen? - Gaat de verzekering niet duurder worden voor de mensen die het cowboytraject nemen? U ziet, zo simpel is het toch allemaal niet hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het gaat mij om het recht zelf te kiezen wat ik doe. Ik heb verder in deze draad een hoop drogredenen en sofisme gelezen, ergens een feit over hoe dit veiliger zou zijn voor anderen. Dit is geen zaak van de overheid. Ik draag een gordel omdat dit veiliger is voor mij, ik draag die vrijwillig en niet uit de verplichting van de schurkenstaat. Persoonlijke veiligheid is eigen verantwoordelijkheid, de overheid heeft niets te moeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De uitbater van de geprivatiseerde weg heeft baat bij minimumverkeersregels, daar ongevallen slechte reclame zijn en meer onderhoud kosten. Die navolgen is deel van het contract tussen aanbieder en gebruiker, volkomen vrijwillig. Wie de contractuele regels niet kan navolgen, moet een andere route vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gevolgen die hieruit voortvloeien zijn: - Hogere ziekenhuisfactuur. - Hogere verzekeringskosten. Vindt u het dan gek dat de overheid zich daartegen wil beschermen? De gordels zijn verplicht aanwezig in iedere auto na het jaar .... . De overheid wil dat iedere inzittende in de auto een gordel draagt omdat de gevolgen na een aanrijding dan zoveel keren minder erg zijn. De overheid wil dit afdwingen door gerichte controles en zware boetes. NIETS MIS MEE! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag er iemand wonen aan die private wegen? Hoe gaat u andere wegen kruisen? Met bruggen of tunnels? Ik denk dat u een kronkeltje in uw hersenen heeft dat u zulke onzin doet uitkramen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je sleurt er hier zaken bij, waarvan in het artikel totaal geen gewag gemaakt wordt. Compleet irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() U misschien. Mij niet, bedankt.
![]() |
#240 |
Europees Commissaris
|
![]() Objectivisten menen dat echt. Erg he?
Ik ben er alleen nog niet uit of hij de objectivist speelt of echt is.