![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom eigenlijk ? Hij is een investering die niet rendeerde. Binnen gekomen met veel bombarie en klaroengschal, door de aanhoudende stroom beschuldigingen over sexueel grensoverschrijdend gedrag heeft BDW hem van de lijst moeten halen vorige verkiezingen. Volgens mijn info is er een deal die hem een equivalent loon garandeert als dat van een senator, op kosten van de partij en dat tot de verkiezingen van 2014. Bedoeling was dan dat hij die zetel zelf zou binnenhalen in 2014. Wat hem niet lukte. En toch gaat de partij hem dat pluchen zitje geven ?
|
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Word gij dan maar heel heel moe. De VRT is een rood nest, waar men pro-multikul is. Als ik lees dat gij nog durft stellen "voorgesteld", wil dat zeggen dat ge er niets van snapt en het hoogstwaarschijnlijk niet vaststelt. Er is trouwens geen enkele zender waar de nieuwslezers zo dikwijls in een rood pakje rondlopen. Volgens mij zijt ge ook een rode rakker, daarom valt het u ws. niet op.
|
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Kan men nog ontkennen dat de politieke voorkeur van de VRT redaktie vanop kilometers vandaan al te rieken is ? Cools, de Aguirre, die idioot van ex-Reyers laat en nog een paar anderen. Hij die de politieke voorkeur van zo'n mensen niet aanvoelt heeft totaal geen feeling.
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij is op pensioen...mag een journalist die op pensioen is geen keuze maken voor een politieke partij ? Hoe bekrompen kan je zijn.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#227 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
50 cc azijn per dag gaat dementie tegen, dus begin maar snel met consumeren. |
|
![]() |
![]() |
#228 |
Minister-President
|
![]() Aha, we zijn het dus eens , alle senatoren zijn graaiers
![]() In your face.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie zegt dat men stemt op de partij waar men een lidkaart voor "goede diensten" van gekocht heeft ?
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg: hij was lijstduwer en zou verkozen zijn indien men aan kandidaten nr 2, 3 enz. niet het overschot van de lijststemmen gegeven had. Hij is - of je hem nu graag hebt of niet - populair in West-Vlaanderen. Hij is ook bekwaam. Alleen: een vrouwenzot van ik kan niet meer. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit?
Citaat:
Citaat:
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Kan hij misschien samen met Vandendriessche, na het uitten van wat schunnige taal tegen de koffiedame, een thriller schrijven over de kelders van de Reyerslaan. Jezu Christu wat een wereld.
|
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Even tellen wat 5 jaar in een nutteloze, niet democratisch gemaakte instelling, opbrengt. Maar ja het maakt niet uit, het is toch betaalt met onze belastingen, die jullie véél te hoog vinden. Zo heb ik gisteravond een kiezeres van N-VA nog horen zeggen dat ze N-VA had gekozen omdat die goed was voor haar huid. Ik heb haar uitgelegd dat niveau, nivea en N-VA 3 verschillende zaken zijn. |
|
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anciaux is dan ook stukken "intelligenter" dan Becaus, nietwaar?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 juni 2014 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 juni 2014 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
![]() Citaat:
Waarom werd er geen klacht neergelegd? Zou het artikel "de SDK van Vlaanderen" ook in Humo zijn verschenen als hij niet opkwam voor N-VA? Zouden de vrouwen naar buiten zijn gekomen? Als ik mijn buurvrouw lastig val en wordt daarvoor veroordeeld na een klacht, dat is één ding. Als ze niets doet, maar het jaren later in heel het dorp rondbazuint omdat ik kandidaat-burgemeester wordt, dan wordt het lasterlijk hé. Citaat:
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 15 juni 2014 om 07:32. |
||
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Tegen dan is het geen wit konijn meer hé.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke troetelnaam zou jij Yves Leterme geven de dag dat hij het tsjevennest ruilt voor de N-VA?