Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2014, 20:23   #221
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Geloof me, ik ken de lelijke gelaten van de islam.
Maar ga je er bommen op gooien maak je het probleem alleen maar radicaler.
Hoe zou jij het aanpakken?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 04:55   #222
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Hoe zou jij het aanpakken?
Ik zou luisteren naar de signalen en niet denken aan mijne zak. Toevallig dat men enkel te strijde trekt in landen met grondstoffen maar Kone ongestraft een leger van kinderen kan uitbreiden in Afrika.

Niemand dacht ooit dat het zo erg zou worden, maar we wisten dat Amerika niet voor de iraakse bevolking ging maar voor iets anders.

En sorry bobke, ik geloof niets nog van de tv. Het agenda ligt al decennia op tafel, de skeletten zijn uit de kast. Niets dat je zegt kan dit agenda goedpraten.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2014, 09:10   #223
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik zou luisteren naar de signalen en niet denken aan mijne zak. Toevallig dat men enkel te strijde trekt in landen met grondstoffen maar Kone ongestraft een leger van kinderen kan uitbreiden in Afrika.

Niemand dacht ooit dat het zo erg zou worden, maar we wisten dat Amerika niet voor de iraakse bevolking ging maar voor iets anders.

En sorry bobke, ik geloof niets nog van de tv. Het agenda ligt al decennia op tafel, de skeletten zijn uit de kast. Niets dat je zegt kan dit agenda goedpraten.
Luisteren naar de signalen? Dat lijkt me niet voldoende of bedoelt u dat wij ons moeten neerleggen bij hun barbaars en mensonterend regime/godsdienst?

De rode VRT is een goede houvast voor iedere linkiewinkie. Die verbloemen nog steeds de moordlust van de islam.

De islam gaat zo al te keer sinds de 7e eeuw. Was er toen ook al sprake van de VS? Intussen heeft deze 'religie' al meer dan 280 miljoen slachtoffers gemaakt.
Oud 27 september 2014, 20:48   #224
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan vraag ik mij toch af waar gij uw wijsheid vandaan haalt..
Oud 28 september 2014, 06:59   #225
Peche
Banneling

Standaard

Als ik als reporter naar een land met "terroristen" vertrek, en 't is geweten dat ze zichzelf radicaal uiten loop ik het risico onthoofd te worden.
Loop ik in Egypte met mijn vriendin en zij loopt daar met te blote schouders of enkels lopen wij risico.
Turkije kunnen we niet doen door de opdringerige markten en handtastelijke turken. Dat is geen ontspanningsvakantie.
Maar bon om dus tot mijn punt te komen, er zijn enkele onthoofd en dat heeft ons zodanig diep geraakt dat die ene doden van ons verijdeld mag worden met duizend van hun.

Toen Bush honderd kinderen en duizend volwassene per dag bombardeerde zaten we met detzelfde wraakgevoelens door 9/11.

Laat het beeld dat ge in secondes ziet uw mening niet vormen, maar speel het eens van de afgelopen 10 jaar af.
Ga terug naar Bush als president, zie hoe de oorlog naar de mond werd gepraat en zie hoeveel daar vandaag nog van klopt.
Zelfs Obama is mee in de leugenvortex van Bush gezogen, zelfs Europa kan er amper uit.
En klinkt dat niet bekend? Creating problems to offer a solution?
Ga nu eens tien jaar terug in tijd en zie het probleem vandaag.
Niemand wou mee naar Irak, en vandaag bijna heel Europa.

Bekijk niet de momentopnames, maar alles. Voor Amerika zijn buitenlands beleid was Iran nog niet half zo fundamentalistisch als nu.
http://www.pagef30.com/2009/04/iran-...evolution.html
Aan wat ligt die haat, radicalisme en vlucht naar fundamentalisme nu?
Werkelijk? Is het geen tweerichtingstraat die op de duur eenrichting wordt en alles op zijn weg van de baan ramt?

Ik roep op de link deftig door te nemen alvorens te antwoorden.

Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2014 om 07:02.
Oud 28 september 2014, 07:09   #226
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan vraag ik mij toch af waar gij uw wijsheid vandaan haalt..
Het nieuws wordt gearchiveerd op youtube.
Als de uitleg van tien jaar geleden nog niet voor een tiende klopt?
Als ge een massa met leugens in angst moet wiegen om je ideologiën door te voeren, daarvoor de lichamen van anderman stuurt ben je geen dicator.
Dat noemen we democratisch.
Zoals Jessy Ventura zei: Bush and McCain, lead us the way into Iraq, frontline!!!

En dat is nu exact mijn mening. Dring het IS terug tot in Irak, ontneem de militaire macht, geef ze hun kalief.
Wenst Syrië onder dat kalief te vallen na de val van Assad en wenst Palestina dat ook, geef ze het.
Respecteer voor eens een meerderheid en dan zijn alle dictaturen doorbroken.
Oud 28 september 2014, 07:15   #227
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Luisteren naar de signalen? Dat lijkt me niet voldoende of bedoelt u dat wij ons moeten neerleggen bij hun barbaars en mensonterend regime/godsdienst?

De rode VRT is een goede houvast voor iedere linkiewinkie. Die verbloemen nog steeds de moordlust van de islam.

De islam gaat zo al te keer sinds de 7e eeuw. Was er toen ook al sprake van de VS? Intussen heeft deze 'religie' al meer dan 280 miljoen slachtoffers gemaakt.
Wat zou een beeld U doen als een 16 jarige moslim in stukken van één word geblazen door een tank? Geloof mij, onze tv is te braaf, en te beïnvloed. De kanalen van de burgers op youtube tonen meer.
Hebben wij in de Westerse wereld ooit zo'n beeld gezien?
Wie bent U dan om te oordelen?
Als iemand mijn dorp binnenkomt met tanks, met als gevolg hongesnood en iedere dag de dood op mijn netvlies, hoe zou ik zijn?
Wie zijn wij om daarover te oordelen? Gij gaat werken in de dag, terwijl er ieder werkuur minstens 100 onschuldigen sterven.
En dat doet U niets, U komt van uw werk bijdragen aan de haat die ons naar oorlog voert.

Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2014 om 07:16.
Oud 28 september 2014, 07:56   #228
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zou een beeld U doen als een 16 jarige moslim in stukken van één word geblazen door een tank? Geloof mij, onze tv is te braaf, en te beïnvloed. De kanalen van de burgers op youtube tonen meer.
Hebben wij in de Westerse wereld ooit zo'n beeld gezien?
Wie bent U dan om te oordelen?
Als iemand mijn dorp binnenkomt met tanks, met als gevolg hongesnood en iedere dag de dood op mijn netvlies, hoe zou ik zijn?
Wie zijn wij om daarover te oordelen? Gij gaat werken in de dag, terwijl er ieder werkuur minstens 100 onschuldigen sterven.
En dat doet U niets, U komt van uw werk bijdragen aan de haat die ons naar oorlog voert.
Dan zou jij de rest van de wereld ook om hulp smeken.
Diezelfde hulp die je nu afkeurt.
Oud 28 september 2014, 08:13   #229
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zou jij de rest van de wereld ook om hulp smeken.
Diezelfde hulp die je nu afkeurt.
Maar de problemen waren de laatste twintig jaren gesensibiliseerd.
Q8 was verleden tijd en ineens staat Amerika daar terug. Hoe komt dat ze tot daar gingen? Voor wmd's? Voor banden met Al Qaida die er niet waren?
Is men ten strijde getrokken op basis van leugens of heeft men ons eerlijk gezegd waarover het ging?
Waar zijn de goudreserves van Khadaffi naartoe? Is er humanitaire hulp in Libië?
Waarom toont TV ons zo weinig en klopt het zelden met de beelden die we van buitenaf krijgen? 9/11, Oekraïne, ISIS,...
Oud 28 september 2014, 08:25   #230
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

1.als ge u stoort aan een geloofsgeloof met voor de geloofsgelovige bepaalde symbolische uiterlijkheden (kleding,sierraden...) dan zijt ge toch ook een beetje 'aangetast' door dat geloofsgeloof want anders zou ge die link van dat symbool met dat geloofsgeloof toch niet (h)erkennen.

2.als ge een bepaalde religie bedreigend vindt, is het dan niet eerder een pluspunt dat deze zichtbaar is ?

Laatst gewijzigd door jogo : 28 september 2014 om 08:25.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2014, 09:19   #231
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar de problemen waren de laatste twintig jaren gesensibiliseerd.
Q8 was verleden tijd en ineens staat Amerika daar terug. Hoe komt dat ze tot daar gingen? Voor wmd's? Voor banden met Al Qaida die er niet waren?
Is men ten strijde getrokken op basis van leugens of heeft men ons eerlijk gezegd waarover het ging?
Waar zijn de goudreserves van Khadaffi naartoe? Is er humanitaire hulp in Libië?
Waarom toont TV ons zo weinig en klopt het zelden met de beelden die we van buitenaf krijgen? 9/11, Oekraïne, ISIS,...
De rode VRT is er steeds als de kippen bij om de islam op te hemelen en die stoute Amerikanen in de grond te boren. Wat wil u nog meer op TV zien?

Het is natuurlijk wel heel moeilijk om positief nieuws te brengen over de moorddadige islam. Ik verwacht dan ook dat de VRT-nieuwslezer bij de volgende onthoofding alluah ackbar zal roepen.
Oud 28 september 2014, 09:20   #232
Peche
Banneling

Standaard

Bekijk dit nieuws eens Lukkas:
http://www.youtube.com/watch?v=z_x-RTI1kyA
Fuck VRT, Canvas, VTM, VT4, 2BE, CNN, FOX, CBS, ....

Uw mening over de film?
"That little light running off wasn't a kid, it was a dog". Sure.

Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2014 om 09:30.
Oud 28 september 2014, 12:50   #233
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bekijk dit nieuws eens Lukkas:
http://www.youtube.com/watch?v=z_x-RTI1kyA
Fuck VRT, Canvas, VTM, VT4, 2BE, CNN, FOX, CBS, ....

Uw mening over de film?
"That little light running off wasn't a kid, it was a dog". Sure.
Schitterend filmpje. Het geeft mij een goed gevoel. Moordenaars die uitgeschakeld worden is toch prachtig.

Wat hebben deze beelden met de moslimvriendelijke zenders VRT, Canvas, VTM, VT4, 2BE, CNN te maken?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 september 2014 om 12:56.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2014, 17:48   #234
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Schitterend filmpje. Het geeft mij een goed gevoel. Moordenaars die uitgeschakeld worden is toch prachtig.

Wat hebben deze beelden met de moslimvriendelijke zenders VRT, Canvas, VTM, VT4, 2BE, CNN te maken?
Het kind gemist ? Was iedere getroffen een moordenaar? Heb je het verhaal erachter kunnen samenvatten? Kijk het nu eens deftig en kom dan eens terugblikken op wat je hierboven zegt.
Oud 28 september 2014, 18:42   #235
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het kind gemist ? Was iedere getroffen een moordenaar? Heb je het verhaal erachter kunnen samenvatten? Kijk het nu eens deftig en kom dan eens terugblikken op wat je hierboven zegt.
Dat is duidelijk een hond. Geen haat zaaien aub.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 september 2014 om 18:43.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2014, 22:00   #236
Peche
Banneling

Standaard

Het zijn de woorden, want ik denk zelfs niet dat het de specifieke beelden zijn waarover het gaat.
1600+ doden door 1 man. Waaronder honderdtal onschuldigen waaronder kinderen, en dat doet u niets?
Oud 28 september 2014, 22:01   #237
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rodent Bekijk bericht
Het ene fimke = 'boeh, leugens, propaganda'
Het andere filme ' : 'kijk zie je wel, de waarheid'

Hoe zie jij het verschil?
is het verhaal van de film dan een hoax?
Oud 28 september 2014, 22:15   #238
Peche
Banneling

Standaard

er is een naam bij. laten we cnn en fox geloven...
lukkas kijkt niet eens deftig naar de film en dan gaan we toch in discussie? is dat niet puur onnozel doen. Hier eentje dat ik al eens gaf. Hoe ze officieel iemand selecteren wa spot drijven tot ze schaakmat staan en onofficieel wereldwijd geshared worden en zelf te schande staan. Kijk nu goed en let goed op hoe ze nieuwsmaken.
https://www.youtube.com/watch?v=-Hx_4mBZBjk
Oud 28 september 2014, 22:56   #239
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
1.als ge u stoort aan een geloofsgeloof met voor de geloofsgelovige bepaalde symbolische uiterlijkheden (kleding,sierraden...) dan zijt ge toch ook een beetje 'aangetast' door dat geloofsgeloof want anders zou ge die link van dat symbool met dat geloofsgeloof toch niet (h)erkennen.
Er zijn er ook die zich storen wanneer zij hun symbolen niet mogen dragen !!

Citaat:
2.als ge een bepaalde religie bedreigend vindt, is het dan niet eerder een pluspunt dat deze zichtbaar is ?
In welke vorm ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2014, 07:52   #240
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is het verhaal van de film dan een hoax?
Dat was de vraag niet.
Waarom draait ge toch altijd rond de pot?
Ik zal het u vertellen, omdat ge alleen bronnen gelooft die in uw kraam passen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be