![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Ik zou luisteren naar de signalen en niet denken aan mijne zak. Toevallig dat men enkel te strijde trekt in landen met grondstoffen maar Kone ongestraft een leger van kinderen kan uitbreiden in Afrika.
Niemand dacht ooit dat het zo erg zou worden, maar we wisten dat Amerika niet voor de iraakse bevolking ging maar voor iets anders. En sorry bobke, ik geloof niets nog van de tv. Het agenda ligt al decennia op tafel, de skeletten zijn uit de kast. Niets dat je zegt kan dit agenda goedpraten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rode VRT is een goede houvast voor iedere linkiewinkie. Die verbloemen nog steeds de moordlust van de islam. De islam gaat zo al te keer sinds de 7e eeuw. Was er toen ook al sprake van de VS? Intussen heeft deze 'religie' al meer dan 280 miljoen slachtoffers gemaakt.
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Als ik als reporter naar een land met "terroristen" vertrek, en 't is geweten dat ze zichzelf radicaal uiten loop ik het risico onthoofd te worden.
Loop ik in Egypte met mijn vriendin en zij loopt daar met te blote schouders of enkels lopen wij risico. Turkije kunnen we niet doen door de opdringerige markten en handtastelijke turken. Dat is geen ontspanningsvakantie. Maar bon om dus tot mijn punt te komen, er zijn enkele onthoofd en dat heeft ons zodanig diep geraakt dat die ene doden van ons verijdeld mag worden met duizend van hun. Toen Bush honderd kinderen en duizend volwassene per dag bombardeerde zaten we met detzelfde wraakgevoelens door 9/11. Laat het beeld dat ge in secondes ziet uw mening niet vormen, maar speel het eens van de afgelopen 10 jaar af. Ga terug naar Bush als president, zie hoe de oorlog naar de mond werd gepraat en zie hoeveel daar vandaag nog van klopt. Zelfs Obama is mee in de leugenvortex van Bush gezogen, zelfs Europa kan er amper uit. En klinkt dat niet bekend? Creating problems to offer a solution? Ga nu eens tien jaar terug in tijd en zie het probleem vandaag. Niemand wou mee naar Irak, en vandaag bijna heel Europa. Bekijk niet de momentopnames, maar alles. Voor Amerika zijn buitenlands beleid was Iran nog niet half zo fundamentalistisch als nu. http://www.pagef30.com/2009/04/iran-...evolution.html Aan wat ligt die haat, radicalisme en vlucht naar fundamentalisme nu? Werkelijk? Is het geen tweerichtingstraat die op de duur eenrichting wordt en alles op zijn weg van de baan ramt? Ik roep op de link deftig door te nemen alvorens te antwoorden. Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2014 om 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de uitleg van tien jaar geleden nog niet voor een tiende klopt? Als ge een massa met leugens in angst moet wiegen om je ideologiën door te voeren, daarvoor de lichamen van anderman stuurt ben je geen dicator. Dat noemen we democratisch. Zoals Jessy Ventura zei: Bush and McCain, lead us the way into Iraq, frontline!!! En dat is nu exact mijn mening. Dring het IS terug tot in Irak, ontneem de militaire macht, geef ze hun kalief. Wenst Syrië onder dat kalief te vallen na de val van Assad en wenst Palestina dat ook, geef ze het. Respecteer voor eens een meerderheid en dan zijn alle dictaturen doorbroken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben wij in de Westerse wereld ooit zo'n beeld gezien? Wie bent U dan om te oordelen? Als iemand mijn dorp binnenkomt met tanks, met als gevolg hongesnood en iedere dag de dood op mijn netvlies, hoe zou ik zijn? Wie zijn wij om daarover te oordelen? Gij gaat werken in de dag, terwijl er ieder werkuur minstens 100 onschuldigen sterven. En dat doet U niets, U komt van uw werk bijdragen aan de haat die ons naar oorlog voert. Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2014 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde hulp die je nu afkeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Q8 was verleden tijd en ineens staat Amerika daar terug. Hoe komt dat ze tot daar gingen? Voor wmd's? Voor banden met Al Qaida die er niet waren? Is men ten strijde getrokken op basis van leugens of heeft men ons eerlijk gezegd waarover het ging? Waar zijn de goudreserves van Khadaffi naartoe? Is er humanitaire hulp in Libië? Waarom toont TV ons zo weinig en klopt het zelden met de beelden die we van buitenaf krijgen? 9/11, Oekraïne, ISIS,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1.als ge u stoort aan een geloofsgeloof met voor de geloofsgelovige bepaalde symbolische uiterlijkheden (kleding,sierraden...) dan zijt ge toch ook een beetje 'aangetast' door dat geloofsgeloof want anders zou ge die link van dat symbool met dat geloofsgeloof toch niet (h)erkennen.
2.als ge een bepaalde religie bedreigend vindt, is het dan niet eerder een pluspunt dat deze zichtbaar is ? Laatst gewijzigd door jogo : 28 september 2014 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk wel heel moeilijk om positief nieuws te brengen over de moorddadige islam. Ik verwacht dan ook dat de VRT-nieuwslezer bij de volgende onthoofding alluah ackbar zal roepen.
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Bekijk dit nieuws eens Lukkas:
http://www.youtube.com/watch?v=z_x-RTI1kyA Fuck VRT, Canvas, VTM, VT4, 2BE, CNN, FOX, CBS, .... Uw mening over de film? "That little light running off wasn't a kid, it was a dog". Sure. Laatst gewijzigd door Peche : 28 september 2014 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat hebben deze beelden met de moslimvriendelijke zenders VRT, Canvas, VTM, VT4, 2BE, CNN te maken?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 september 2014 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Het kind gemist ? Was iedere getroffen een moordenaar? Heb je het verhaal erachter kunnen samenvatten? Kijk het nu eens deftig en kom dan eens terugblikken op wat je hierboven zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is duidelijk een hond. Geen haat zaaien aub.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 september 2014 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Het zijn de woorden, want ik denk zelfs niet dat het de specifieke beelden zijn waarover het gaat.
1600+ doden door 1 man. Waaronder honderdtal onschuldigen waaronder kinderen, en dat doet u niets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() er is een naam bij. laten we cnn en fox geloven...
lukkas kijkt niet eens deftig naar de film en dan gaan we toch in discussie? is dat niet puur onnozel doen. Hier eentje dat ik al eens gaf. Hoe ze officieel iemand selecteren wa spot drijven tot ze schaakmat staan en onofficieel wereldwijd geshared worden en zelf te schande staan. Kijk nu goed en let goed op hoe ze nieuwsmaken. https://www.youtube.com/watch?v=-Hx_4mBZBjk |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |