![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit de knack van "vandaag":
Citaat:
En dan voegt de Schoof daar aan toe: Wat is dan wel overdreven? Onze staatsschuld. Wie of wie heeft die zo diep laten zakken ? De oude machtspartijen natuurlijk. Daardoor hebben we nu geen 'reserve'. Geen spaarboekje. Mocht ik in mijn gezinssituatie geen spaarboekje als reserve hebben, vb. om een plots te vroeg te vervangen wasmachine te kunnen kopen, .... ik zou me niet gemakkelijk voelen. De broeksriem zou rap aangespannen worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 september 2014 om 12:44. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Daar schil ik mijn patatten op schoof.
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is wel moeilijk in mijn geval, want ik lees dat digitaal.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 19 september 2014 om 12:55. |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is natuurlijk altijd beter dat je kan lachen met je miserie, dan dat je er mistroostig van wordt. Maar 't staat wel een beetje onnozel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
Correctie: doordat ze alle verdoken schulden (pps*) moeten n de boeken opneme blijkt dat ze al jaren (feitelijk) in het rood gaan. Ik las ergens dat bij sommige van die pps-constructies de deelname van de privaat 0% is. Dat niet als schuld in de boeken schrijven was dus puur volksbedrog.
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
En ik lach niet om mijn miserie maar wel met de potsierlijkheid van zij die het altijd beter weten en er achteraf zelf niets van bakken. Nu staat het ook in de Standaard: hij kan zijn eigen ambites niet waarmaken. Wat is hier nog het verschil met de zogezegde trado's eigenlijk? Geen haar beter zijn ze, allemaal kontdraaiers. Nog een paar jaar en ze houden zich met niets anders meer bezig waarom het niet lukt wat ze willen. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140918_01275973
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 19 september 2014 om 13:43. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1 week nadat de pensioencommissie haar rapport bekend maakte (zonder financieel haalbaarheidsplan!!!) maakte het Planbureau bekend dat de pensioenuitgaven reeds over 20 jaar verdubbelen en niet over 40 jaar zoals lang aangenomen werd. U heeft geen idee hoe precair de toestand is! Laatst gewijzigd door demonen : 19 september 2014 om 13:28. |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- de federale met haar schuldenlast - de Brusselse met haar schitterende toestand - de Wallobrux met haar superieure boekhouding - de Duitstalige, met haar omvang - de Vlaamse ? .
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want dat werkt niet hé man. .
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Lees dit en ga wat uithuilen in een hoekje: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140918_01275973
Holle vaten zijn de beste om op te meppen. Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 19 september 2014 om 13:46. |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is allemaal de schuld van de machtigen der aarde. Hitler was maar een zielig korporaaltje en is op de plaats geraakt waar hij geraakt is door de steun van de massa. |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar ziet U de besparing? Wij zitten in een systeemcrisis (weinig vraag naar produkten en diensten) die decennialang gaat duren dwz economische groei lager dan 1% en zelfs negatief wat stijgende werkloosheid inhoudt. U kunt een systeemcrisis niet oplossen met mensen langer te laten werken. U moet realistisch zijn en aanvaarden dat ons huidig Rijnlandmodel niet meer te financieren valt. Maw, uw dubbel ambtenarenpensioen is VANDAAG reeds onbetaalbaar. Houdt daar dan nu reeds rekening mee! Laatst gewijzigd door demonen : 19 september 2014 om 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#237 | ||
|
|
Citaat:
Ik moet mijzelf corrigeren de overheid had 1%, geen 0%. Citaat:
Wat ergert mij? Dat Vlaamse politici de kiezer hebben voorgelogen dat zij beter werk leverden (begroting in evenwicht) dan de federale overheid. En dat daarom de kost van een apart Vlaamse gewest verantwoord zou zijn. Het mag duidelijk zijn dat die keuze de belastingbetaler veel geld kost, en hij daar geen meerwaarde voor krijgt. De beste besparing die de Vlaamse overheid kan voorstellen is zichzelf opheffen. |
||
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
individuen zijn schuldig aan bepaalde feiten,en de kudde staat op de wei omdat ze er niet af kunnen!
|
|
|
|
#239 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#240 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar we wijken af. Komt erop neer dat een generatie politici verkiest of in het zadel houdt, en derhalve medeverantwoordelijk is voor het beleid van die politici. |
|
|
|
|