![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
50 | 74,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 25,37% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Mijn antwoord verwijderen en zijn gescheld laten staan: mooi moderatiewerk!
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 7 maart 2016 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets kan gen twee keer. De conclusie dat de EU schuldig is lijkt mij onzin. De vluchtelingen stroom zal vanzelf weer afnemen naar normaal niveau, en dan zitten we met 1 of 2 procent meer moslims. dat we door hen geislamiseerd raken is nogal een absurde gedachte, Europeanen zitten niet te wachten op bekering , dat is toch wel duidelijk. bovendien behoren immigranten tot de groep met de grootste achterstand en zullen dus de minste invloed kunnen uitoefenen. Er komt helemaal geen islamisering.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 maart 2016 om 02:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewijs voor deze zonderlinge theorie is ZERO
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuwe beweging van Varoufakis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen, dat ben ik met je eens. Maar wat we wel reeds hebben en wat alleen maar erger gaat worden zijn deelgebieden van achterstelling en achterlijkheid die een geweldige voedingsbodem voor extremisme zijn. En in die zin gevaarlijk zijn voor de ganse samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#231 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een racistische leugen allemaal "zogezegd". De cijfers liegen niet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En ook is duidelijk dat de hele buurt wist waar hij zat, maar dat geen enkele van deze "gematigde" moslims deze terrorist wilde aangeven. De reden hiervoor is precies wat ik 2 weken terug schreef: geen enkele moslim wil als munafiq bestempeld worden. In de Franstalige media begint men het eindelijk in te zien. In La Dernière Heure merkt Jean-Marc Ghéraille op dat de voorvluchtige terrorist maandenlang kon rekenen op logistieke ondersteuning en schuiplaatsen in Brussel. "Hij genoot van bescherming, logistieke hulp en bijstand van de gemeenschap, althans een deel daarvan. De rest was stil", klinkt het. Zo droeg ook de gemeenschap hun steentje bij, en gedroegen zij in deze zich geheel volgens de voorschriften der Koran, door mij hierboven geciteerd. http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...-hen-was.dhtml De onverbeterlijke Abou Jah'jah houdt dit element inherent aan de "gematigde"(sic) moslimbevolking liever in intieme kring, en schreeuwt het nu uit dat "de media die een samenzweringstheorie verspreiden wanneer wordt gesteld dat de moslimbevolking van Molenbeek al die tijd wist waar Abdeslan zich bevond." verder nog de buurtbewoners: ""Niet alleen hij, ook Mohamed Abrini zat in dat huis naast de apotheek (in de Vierwindenstraat, red.). Ze liepen de laatste weken openlijk rond, weliswaar met mutsen op hun hoofd, maar in de wijk gingen er steeds meer verhalen over dat ze hier met zijn tweeën zaten, in dat huis daar, en dat ze ook ondersteuning hadden. Een maand geleden zijn ze puur voor de lol nog voorbij het politiecommissariaat gaan wandelen."" "De sociale woning waar Salah Abdeslam werd gearresteerd, ligt op 300 meter van zijn ouderlijke huis en op slechts 100 meter van het huis waar hij samen met zijn broer Ibrahim ooit een winkeltje uitbaatte." "Salah is altijd in Molenbeek gebleven", meent dezelfde vrouw uit de buurt te weten in De Morgen" http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...ewandeld.dhtml Verder kan de buitenlandse pers de verrijkende cultuur van Molenbeek nog eens van dicht bij meemaken: http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...bekogeld.dhtml Volgens burgemeester Schepmans (MR) is de radicalisering allemaal de schuld van het beleid van voormalig burgemeester Moureaux (PS), wat meer dan een decennium geleden begon. Dat lijkt mij eerder een rechtstreeks gevolg van de "Bruxelles plutôt Arabe que Flamand" campagne uit de jaren '80, waarbij massale, ongecontroleerde immigratie van Arabieren aangemoedigd werd door het PS-bestuur, daar ze op deze manier van Brussels een overwegend Franstalige stad wilden maken. Ik krijg vaak de vraag van buitenlanders, hoe het in godsnaam zo ver is kunnen komen in Brussel, en ik verwijs hen altijd hier naar.
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() Extreem-linksen die immigratieproblematiek gaan aanpakken? Grieken dan nog?
Blijf maar op uw eiland.
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schitterend ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We worden helemaal niet geislamiseerd, het is bullshhit van de bovenste plank. De aanslagen zijn vergeldingen in opdracht van IS. Zoals de nationaal coordinator terrorisme bestijding in Nederland al aangaf "de terreurdreiging zal toenemen wanneer we IS gaan bombarderen" Dat gebeuren in Duitsland tijdens oud en nieuw was bv geen massaverkrachting, maar een massa aanranding.
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moslims zich niet uitspreken tegen de aanslagen is ook weer zo'n ongefundeert idee
"Islamitische organisaties en migrantenorganisaties veroordelen aanslagen in Brussel" http://www.republiekallochtonie.nl/i...gen-in-brussel
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spuwt nonsense retoriek.
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is op die manier dat Europa Islamiseert en binnen 20 jaar zal de helft van onze populatie een moslim zijn. En naarmate die populatie toeneemt, zullen ze steeds meer eisen stellen zoals ze dat nu al doen. De geschiedenis heeft dat al 1400 jaar bewezen en het toont zich nu al in het feit dat veel moslims niet willen integreren. In Keulen waren er wel degelijk een hele reeks verkrachtingen en het is bijzonder laagbijdegronds om alleen maar te spreken over aanrandingen zonder meer. Het was een combinatie van overvallen, betastingen en verkrachtingen maar je probeert het weg te moffelen omdat je een linkse leugenaar bent. Tussen 80 en 90% van de verkrachters in West Europa is een moslim. Zelfs 90% in Zweden en Denemarken. Het heeft alles te maken met de positie van de vrouw in de Islam, en wie dat ontkent is een lafaard
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |