![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() ja he Wat is Duitsland zonder inheemse OER Duitsers???
Een Duitsland met 60 miljoen vieszwarte, indiase koelie apen is absoluut GEEN DUITSLAND meer, en dit is geen racisme maar de harde biologische realiteit van het Blank HOOGDuits zijn. Elke Auslander die Duits grondgebied betreed moet allereerst respect betonen jegens het OER Duitse ras, volk en vlag, en niet teveel eisen stellen of verwachten dat men hem/haar zal respecteren en pamperen. Buitenlanders moeten respect verdienen door zich respectabel op te stellen. Rechtvaardigheid is een groot goed. Vol is Vol. Sluit de grenzen van duitsland voor alle arabische halal ratten. ------------- Saga heeft gelijk, toepasselijk liedje: Saga - Europe Awake ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() majestic1690 majestic1690 707 110.657 Geüpload op 22 jun. 2009 Categorie Muziek Licentie Standaard YouTube-licentie https://www.youtube.com/watch?v=JJ8E24HuXj8 |
![]() |
![]() |
#222 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft het bloedvergieten over de wereld zijn er niet- islamieten die nog erger zijn. Citaat:
En ja , grote groepen immigranten veroorzaken meer problemen dan de autochtone bevolking. Citaat:
Bovendien zijn de meningen binnen landen verdeeld. De komst van grote groepen migranten zal altijd voor veel protest zorgen , ongeacht de geloofsvorm. Citaat:
die zijn er ook genoeg namelijk . U wil bv turken die hier al hun hele leven wonen ook wegsturen, simpelweg omdat zij het verkeerde geloof aanhangen ?? En iedere niet westerse allochtoon die dat verkeerde geloof niet aanhangt mag blijven ?
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 maart 2016 om 08:57. |
||||
![]() |
![]() |
#223 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het grootste gedeelte van jouw betogen zijn samenzweerderige hersenspinsels. Gevolgtrekkingen geïnspireerd door paranoia verdoezelen de wereldlijke oorzaken van conflicten. En dat komt de aanstichters van het geweld zeer goed uit. Maar goed, jij bent net als die fanatieke fundamentalisten overtuigd van je zwart-witdenken. Het zij zo, met zo een mensen is het zinloos om te discussiëren. Bij mensen die het licht aan de deur brengen, doe ik ook altijd de deur dicht na ze een prettige dag gewenst te hebben. |
|
![]() |
![]() |
#224 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wangedrag van enkelen komt rechtstreeks uit 't boek dat al die andere, doodbrave menskes ook aanhangen, als ultieme woord van hun god zien, waar geen letter aan veranderd mag worden en zo dat wangedrag van die enkeken nooit zullen veroordelen, noch zich tegen verzetten, want 't is nu eenmaal de wil van hun god.
Die "enkelen" met "wangedrag" zijn daarom niet 't grootste gevaar, want dat "wangedrag kan en lag bestreden worden (alhoewel), maar die grote meerderheid zwijgende "doodbrave menskes" zijn dat wel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, maar waarom komen sommigen steeds af met de wandaden van Leopold II, het gedoe van de nazi's enz : wat hebben wij daarmee te maken? Het bloedvergieten door moslims gebeurt zowat overal ter wereld via aanslagen om het even waar die om het even wie treffen met "Allah is Groot" als toemaatje. Ze moorden ondersteund door hun geloof! Kan niet gezegd worden van de meeste andere groepen mensen! En zeker niet in naam van een of andere "god"! Die negatieve berichten over moslims die oa onze gevangenissen grotendeels vullen ook al zijn ze hier maar een minderheid, die komen niet vanzelf in de krant! Ook hier komt de islam om het hoekje kijken, een islam die die gasten leert dat ongelovigen mogen belogen, bestolen en geminacht worden en zelfs omgebracht of als slaven behandeld zodra ze de kans zouden zien ! Probeer de islam weg te denken uit de wereld en moslims zouden zich heel anders gedragen, nietwaar? Op de vraag: noem één land dat...: daar ben je de zoveelste die geen antwoord geeft! Raar nietwaar... Meningen binnen de landen verdeeld? Leg eens uit... Nog eens: overal waar grote groepen moslims samenhokken is er ambras. Ze vallen nog geen beetje op tussen al de andere "vreemdelingengroepen"! En neen, we willen geen Turken of anderen wegsturen "vanwege hun geloof" maar sommigen onder hen vanwege hun gedrag en daden of omdat ze teveel denken dat wij het OCMW van de wereld zijn en ze zonder een klop te hoeven doen zich hier mogen installeren en bediend moeten worden! We moeten hier de gangsters en schorremorrie en profiteurs uit andere landen en culturen niet levenslang onderhouden op onze kosten! Ook al denken die dat ze met het roepen van het woordje "racist" het alllemaal gezegd en uitgelegd hebben! Diegenen onder de vreemdelingen die zich aan onze wetten en levenswijze houden, daarvan merken we niet eens meer dat het "vreemdelingen" zouden zijn! We leven gewoon met en naast en door elkaar zonder verdere problemen! Iedereen zal wel zo een paar mensen kennen... Laatst gewijzigd door andev : 12 maart 2016 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#227 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om ’n ‘goede’ moslim te zijn dien je de inhoud volledig na te leven, als de daarin beschreven omstandigheden zich voordoen mbt niet-moslims. Een moslim kan het zich dus niet permitteren om het op te nemen voor niet-moslims, tenzij ‘m de kwalijke én voorgeschreven gevolgen daarvan wil dragen, net zoals destijds geen enkele Duitser het in het openbaar kon opnemen voor joden, zonder daarvan de kwalijke gevolgen te dragen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alsof nazi’s, waar dan ook in de wereld, ‘gematigder’ zouden zijn dan de originele in Duitsland…
![]() |
#228 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En er waren hier of ginder ook geen moslims te zien die daartegen protesteerden. Citaat:
Citaat:
Zolang zich dat niet voordoet is er voor mij geen probleem wie er in wat geloofd. En btw, ik ben niet-gelovig en had je dat al in een eerdere post gemeld. Kort van geheugen, mss ? Citaat:
Citaat:
Durft ‘m dat ook zeggen tegen z’n imam ? Citaat:
“Ik wilde aantonen dat zelfs ‘seculiere’ moslims kop of munt moeten kiezen als de hel hier of elders uitbreekt. Zolang dat niet gebeurt kunnen ze het zich permitteren om hier de seculiere uit te hangen, maar zelfs zo iemand zul je hier nooit de haatteksten uit de koran openbaar zien verwerpen. Degenen die dat wel doen, worden dan zelfs door de ‘gematigden’ als afvalligen beschouwd en dan komt hun leven in gevaar.” Moeilijk te ontkennen, geen vooroordelen, dus, wel beenharde realiteit. Anderzijds mag je hier openbaar kakken op de bijbel, geen kat die je wat zal aandoen. Vanwaar dat verschil in aanpak tov moslims ? Zou het mss iets met de levenswijze van hun respectievelijke profeten te maken kunnen hebben ? Citaat:
Kan je daar iets concreter over zijn, dan je vooroordeel daarover spuien ?
![]() |
#229 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook voor jou dus nog ’s een herhaling van wat ik je eerder vroeg: “Noem ook anders eens ‘n Europees land of stad waar ze het goed doen en waar de autochtonen hen een verrijking vinden.” Eéntje maar…
![]() |
#230 | |||
|
![]() Citaat:
Toch niet omwille van het gedrag van die enkele extremisten, zeker… ? Citaat:
Alvast veel te veel, maar er is nog een oorzaak vanwege de zwijgende meerderheid die er zgz een afkeer van zou hebben: Waarom nemen gematigde moslims zelden stelling tegen het islamisme? http://www.dagelijksestandaard.nl/20...het-islamisme/ Schizofrenie komt er wel héél dicht bij. Citaat:
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 13 maart 2016 om 22:53. |
|||
![]() |
![]() |
#231 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 9/11 aanslagen bv hadden heel duidelijke redenen, welke zowel door de US veiligheidsagenten als door de daders zelf zijn onderstreept. De reden was niet islam. Citaat:
Ik ben het totaal niet eens met het idee dat alleen de islam een rol speelt in al die problematiek, dat is extreem kortzichtig. Het ontstaan van IS bv heeft het westen volledig aan zichzelf te danken Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allemaal niets nieuws. Citaat:
U ziet kennelijk alleen de moslims die om de één of andere reden opvallen. Steeds worden problemen veroorzaakt door enkele moslims, in de schoenen geschoven van de wereldwijde moslimgemeenschap, dat betekend dus dat ook de meest brave moslims beschuldigd worden. Dat is simplistische zwart wit retoriek die met de werkelijkheid niets van doen heeft.
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf het licht van de zon maar ontkennen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#233 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al de rest is gewoon je reinste bullshit, vertrekkend vanuit jouw vooroordelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat er eentje die graag ziet dat er joden worden vergast maar die zelf de gaskraan niet open zet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#235 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch jouw redenering, neen? Citaat:
En voor het overige, omdat ZIJ het doen, mogen WIJ het ook doen? Citaat:
Citaat:
Enfin, het is vooral zo dat je de vraag niet beantwoord, maar ook dat verwachtte ik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga jouw iets verklappen: hij gaat niet naar de Moskee, heeft een Belgische niet-Moslima-vriendin, doet zelfs de Ramadan niet. Nochtans, als je het hem vraagt, zegt hij van zichzelf dat hij Moslim, maar dan wel een seculiere (neen, ik ken Ke Nan niet). Volgens jou moest hij al lang dood zijn, nietwaar? Citaat:
Steeds veralgemenen, veralgemenen, en nog eens veralgemenen, veel verder geraak je niet. Citaat:
Nu ja, ergens begrijp ik het wel. Als IK de Islam bekritiseer, weet ik van mijn eigen wel dat ik de Moslims schoffeer, niet omdat ik hen haat, maar omdat ik niks moet hebben van religie in het algemeen. En dat ik andere religies even sterk bekritiseer en de spot ermee drijf. Ik weet anderzijds wel dat tal van mensen, ook op dit forum, de Islam aangrijpen om hun allofoob gedrag te verdoezelen. Citaat:
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij voorbeeld. ![]()
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overal, over de ganse niet-moslimwereld worden de moslims als een last en een gevaar gezien, punt! In verband met de vraag: noem één land die moslims als een positieve toevoeging aan zijn maatschappij ziet is het antwoord nochtans simpel: geen enkel! Het is niet omdat er ook wat moslims tussen zitten die geen last verkopen dat het geheel ok is! Laatst gewijzigd door andev : 14 maart 2016 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het allemaal gesnapt, uitgenomen de moslims zelf. Of hebben die schrik voor hun leven zodra ze ook maar iets zouden luidop zeggen over hun fucking profeet en godsdienst? Hopelijk leeft de brave man nog waarover het artikeluittreksel (de Standaard) hieronder gaat, of zou hij al gelyncht zijn? Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 14 maart 2016 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Laten we dan ineens maar eens de mening van 'n Turk aan het woord, mbt tot die geestdodende religie/ideologie (ik hoop dat Ke Nan dit ook leest), kwestie om het eens van 'n ander te horen, wat er met dat onmenselijke gedachtengoed dient te gebeuren.: De islam moet verbannen worden "De Turkse dichter, anarcho-semi-communist-atheïst, Serkan Engin schreef een kernachtig essay waarmee hij de moslims de ogen wil openen en hen tot afstand nemen van de islam wil brengen. Hij maakt duidelijk dat de islam de gevaarlijkste ideologie is die er ooit bestond/bestaat." http://rechtsactueel.com/2015/02/10/...bannen-worden/ Uiteraard kan ik je nog tal van getuigenissen geven van andere ex-moslims, maar ik hoop dat de zieleroersel van deze ene volstaat, om een en ander in het juiste perspectief te zetten. Denk daar morgen maar 's over na als je op de trein zit.
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 maart 2016 om 22:16. |
|
![]() |