![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JVDB heeft veel weg van Filosoof.
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan toch ook gewoon kerkelijk huwen , waarom is daar de wet perse eerst voor nodig ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 18 april 2016 om 03:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Louter ter info, Philippe en Mathilde, dat is een gearrangeerd huwelijk, hé.
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een posting is een redenatie van iemand in zijn geheel niet in afzonderlijke zinnen met elk een andere betekenis. Ik begrijp nu waarom voor sommigen begrijpend lezen zo moeilijk is, ze lezen afzonderlijke zinnen en zien het geheel van de posting of redenatie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
En verder, wat is uw intentie met mij dit te vragen? Buiten het verkopen van uw gebruikelijke zever? ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 april 2016 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien, maar als die opmerking enige waarde heeft, dan zult u het ook moeten aantonen. Juist dat doet u niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal trouwens opmerken dat ik slechts heel uitzonderlijk een zin niet quote. En indien je goed oplet, zal je ook opmerken dat het einde van mijn postings vaak langer zijn. Waarom? Omdat ik daar de conclusive maak van alles wat gezegd en geschreven is, met inbegrip van de volledige post waarop ik antwoord. Ik vind jouw kritiek onterecht, maar wil er wel over discussiëren, hoor. Is mijn analyse van de posts van Alice dan zo verkeerd? Welke context creëer ik dan die niet zou kloppen met wat zij schrijft?
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
trek u niets aan van die onterechte kritiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 18 april 2016 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn inderdaad een vrij en democratisch land...en dat geeft jullie het recht om zich te gedragen als gevaarlijke achterlijke idioten omdat jullie zich hier bevinden nu en onze wetten en gebruiken niet aangepast zijn aan het samenleven met jullie soort... Om het kort te houden: wij zouden dat soort praatjes eens moeten houden in Iran, Irak enz We halen de avond van de eerste dag niet zonder kennis te maken met jullie gevangenissen en "democratie"... Kronkel zoveel je wil: een samenleving van onze Westerse landen met grote groepen moslims is onmogelijk en ze bewijzen dat elke dag en overal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- dieven hand afhakken? - vrouw stenigen of duizend zweepslagen indien ze iets "mispeuterd heeft - enz We hebben geen zaken met de voorschriften van de islam, niet meer dan met de inhoud van Mein Kampf. De islam hoort hier niet thuis, moslims die volledig volgens de voorschriften van de islam willen leven ook niet. Wanneer gaat men dat snappen en gepast optreden? Wanneer we een kalifaat zullen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt de toetsing toch heel eenvoudig: alles wat niet in tegenstrijd is met de wetgeving van een bepaald land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |