Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2016, 08:00   #221
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

de kleine weet blijkbaar nog altijd niet dat copy pasten van teksten enkel mag mits bronvermelding. Nu is dat niet zo erg, hij vliegt straks toch weer buiten.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2016, 09:42   #222
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik ga toch nog definitief afsluiten.
Was vergeten iets te zeggen daarstraks.
Het valt nog wel mee met de onnozelheden van trollers die natuurlijk weerom volgden.
Ik had het erger verwacht.
Gedurende mijn tijdelijk bezoek aan dit forum heeft er nooit een van de blaters hier zijn mening of omschrijving durven geven over een politieker.
Daarom zal ik de mijne eens geven.
Een politieker is een individu die zijn eigen mening en geweten verkoopt voor een paar zilverlingen. En die geveinsde vriendschap van een bende debielen koopt via de korstjes die hij van zijn rijk gedekte tafel veegt.
En als de debieltjes hun maag is gevuld zullen ze nooit denken of begrip opbrengen voor degenen die ten onrechte alle eten ontzegd worden.
Maar het zijn uitsluitend de politiekers die doorslecht zijn natuurlijk.
Wel ik denk er anders over.

En nu is het terug aan jullie om verder te trollen.
En ik wens zelf dat ik mag doodvallen als ik nog één woord verspil in de toekomst aan onze westerse waarden die er niet zijn en nooit zullen zijn.
Het allooi van de kleine man heb ik reeds lang door.
De enige Samaritaan die bestaan heeft liep in de Bijbelse parabels rond.
Hier loopt alleen maar het vuil rond dat schreeuwt om ook zijn zakken te mogen vullen. Maar gewetensvolle oprechtheid zal nooit uit hun onderbuik opwellen. Heel dit forum mag dus fier zijn op zichzelf.
En de paar uitzonderingen die er rondlopen bevestigen alleen maar de algemene regel. Foert!
Pandareus; je moet geen waarheden vertellen die iedereen al weet. Ik inbegrepen. Ik ben al te lang op dit forum om te beseffen dat niemand hier iets geeft om mijn shit. Ze lezen en schrijven alleen hun shit.
Anderen hun shit willen ze zelfs niet alleen niet lezen maar nog minder begrijpen. Ik had reeds lang verwacht dat er een drol hier mij opmerkzaam zou maken dat ik gezworen heb om te stoppen met te beuzelen over de politiek. Trouwens ik ben er reeds een tijdje mee gestopt.Maar ik heb niet gezworen van te stoppen met mijn mening te geven over trollen.
Natuurlijk is superdrol nummer één reeds verschenen. Den "poco".
Probeer uw wijsheid er maar bij hem in te pompen.
Ge zult weinig succes hebben. Maar succes is niet het streefdoel van de politieke bedrijvigheid nietwaar?

Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2016 om 09:48.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2016, 12:57   #223
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pandareus; je moet geen waarheden vertellen die iedereen al weet. Ik inbegrepen. Ik ben al te lang op dit forum om te beseffen dat niemand hier iets geeft om mijn shit. Ze lezen en schrijven alleen hun shit.
Anderen hun shit willen ze zelfs niet alleen niet lezen maar nog minder begrijpen. Ik had reeds lang verwacht dat er een drol hier mij opmerkzaam zou maken dat ik gezworen heb om te stoppen met te beuzelen over de politiek. Trouwens ik ben er reeds een tijdje mee gestopt.Maar ik heb niet gezworen van te stoppen met mijn mening te geven over trollen.
Natuurlijk is superdrol nummer één reeds verschenen. Den "poco".
Probeer uw wijsheid er maar bij hem in te pompen.
Ge zult weinig succes hebben. Maar succes is niet het streefdoel van de politieke bedrijvigheid nietwaar?

Ernstig : je doet het wel jezelf wat aan... een half evangelie schrijven vooraleer je iets concreet maakt, dat leest geen kat. Sorry... De grote meerderheid hier interesseert zich voor politiek en dat allemaal vanuit onze eigen invalshoek. Maar wees eerlijk : opa die traktaten geeft over "vroeger", daar zit niemand op te wachten.

Voor wat die drol betreft : negeer dat. De kleine dat is zoals het schurft hebben, of een huidziekte : zeer hinderlijk, gaat moeilijk weg, en als je denkt dat je ervan af bent duikt het terug op. Dat is het basis kenmerk van parasieten. Laat je niet opnaaien door dergelijke kloothommels.
Oud 5 mei 2016, 13:59   #224
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ernstig : je doet het wel jezelf wat aan... een half evangelie schrijven vooraleer je iets concreet maakt, dat leest geen kat. Sorry... De grote meerderheid hier interesseert zich voor politiek en dat allemaal vanuit onze eigen invalshoek. Maar wees eerlijk : opa die traktaten geeft over "vroeger", daar zit niemand op te wachten.

Voor wat die drol betreft : negeer dat. De kleine dat is zoals het schurft hebben, of een huidziekte : zeer hinderlijk, gaat moeilijk weg, en als je denkt dat je ervan af bent duikt het terug op. Dat is het basis kenmerk van parasieten. Laat je niet opnaaien door dergelijke kloothommels.
Vroeger was het beter, gezelliger en niet iedereen naaide de ander een oor aan.
Bondig genoeg?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2016, 19:58   #225
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ga toch nog definitief afsluiten.
Was vergeten iets te zeggen daarstraks.
Het valt nog wel mee met de onnozelheden van trollers die natuurlijk weerom volgden.
Ik had het erger verwacht.
Gedurende mijn tijdelijk bezoek aan dit forum heeft er nooit een van de blaters hier zijn mening of omschrijving durven geven over een politieker.
Daarom zal ik de mijne eens geven.
Een politieker is een individu die zijn eigen mening en geweten verkoopt voor een paar zilverlingen. En die geveinsde vriendschap van een bende debielen koopt via de korstjes die hij van zijn rijk gedekte tafel veegt.
En als de debieltjes hun maag is gevuld zullen ze nooit denken of begrip opbrengen voor degenen die ten onrechte alle eten ontzegd worden.
Maar het zijn uitsluitend de politiekers die doorslecht zijn natuurlijk.
Wel ik denk er anders over.

En nu is het terug aan jullie om verder te trollen.
En ik wens zelf dat ik mag doodvallen als ik nog één woord verspil in de toekomst aan onze westerse waarden die er niet zijn en nooit zullen zijn.
Het allooi van de kleine man heb ik reeds lang door.
De enige Samaritaan die bestaan heeft liep in de Bijbelse parabels rond.
Hier loopt alleen maar het vuil rond dat schreeuwt om ook zijn zakken te mogen vullen. Maar gewetensvolle oprechtheid zal nooit uit hun onderbuik opwellen. Heel dit forum mag dus fier zijn op zichzelf.
En de paar uitzonderingen die er rondlopen bevestigen alleen maar de algemene regel. Foert!

Niet akkoord Panda.
Bovenstaande zienswijze zijn geen memoires van opa over vroeger.
Het is de situatie zoals ik ze ook nu zie en altijd gezien heb.
Dat niemand ze leest weet ik reeds lang.
Je moet goed lezen wat ik reeds schreef hier voren.
Want ik beweerde dat de meerderheid op dit forum (99 % zelfs) alleen leest
hoe hij of zij er zelf over denkt.
En daar bent U ook kampioen in.
Je moet een oude aap geen "bakkes" leren trekken hoor.
Ik tracht beleefd deel te nemen aan een debat. Ik druk zelfs geen politieke voorkeur uit omdat mij dat nog weinig kan schelen.
Maar gevoelsmatig denk ik dat dit U stoort.
U deelt graag mensen in hokjes en dat bepaalt hoe U ze benadert.
Kijk Panda; ik heb vroeger in een hokje gezeten uit Vlaamse overtuiging.
En uiteindelijk dachten sommige parvenus die er stonden wegens andere opties dat ik wel een onnozele kloot moest zijn.
Onbaatzuchtigheid bestaat niet. En gelijk hebben ze gekregen.
En daarom zeg ik nu foert tegen de politiek.
Maar dat mag U niet storen Panda.
Als ik domme dingen vertel dan mag U dat zeggen.
Ik heb er niet het minste probleem mee hoor.
Maar mij afschilderen als een opa is niet aanbevelenswaardig.
Als U denkt over uzelf dat U meer weet over het leven op uw leeftijd dan mag je dankbaar zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar vanuit de wolken moet neerkijken op iedereen als je denkt dat het U goed uitkomt.
Aan zelfverheerlijking van andere mensen doe ik niet mee.
Ik ben tevreden dat ik nog memoires bezit en kan neer schrijven.
Hopelijk kan U dat ook nog als je mijn leeftijd bezit en ooit een zware trombose hebt gehad. En juist daarom ben ik tevreden.
Niet omdat de politiek mij ooit iets gegund heeft waar ik tevreden zou mee zijn. Integendeel, het omgekeerde is waar. Ik heb gangsters leren kennen.
En de meesten zijn sinds al het hoekje omgegaan.
En ik heb toen zelfs een ferme Duvel gedronken op hun gezondheid.
En als de paar die nog overblijven het hoekje zullen omgaan dan drink ik opnieuw een paar Duvels. Met smaak. Het weze hun gegund.
En als mijn beurt komt om naar de eeuwige jachtvelden te gaan; ook daar maak ik mij geen zorgen om hoor.
Ik stel dan wel voorwaarden. Die jachtvelden hoeven voor mij niet als ik ze moet doorbrengen tussen aflaten-verkopers en dezen die hun geweten hebben verkocht. Want ook daar zal dan nooit de zon schijnen voor iedereen.
Ondertussen verkneukel ik mij wel in dezen die hun leven nu verknoeien in hun jacht op goud. En nooit genoeg zullen en kunnen krijgen.
Proost. Ik ga nu nog een "Duvel" drinken.
En trol nu maar verder dat ik weeral dronken ben. Of whatever.
Dat getrol maakt mij niks uit. Maar die "Duvel" smaakt mij tenminste wel.
En.........foert ....... nogmaals.

Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2016 om 20:24.
Oud 5 mei 2016, 20:01   #226
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zolang die partij weigert publiek het 70 ptn plan als moreel fout en een historische vergissing te bestempelen zal er nooit iets veranderen. En dus zal de rest van het politieke milieu hen blijven behandelen als paria's en mestkevers. !
En aanhangers van een programma dat haat, geweld en moord predikt blijft men pamperen.
Daar moet men mee in dialoog treden.

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2016 om 20:02.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2016, 13:11   #227
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En aanhangers van een programma dat haat, geweld en moord predikt blijft men pamperen.
Daar moet men mee in dialoog treden.
Wel Daiwa; jij kunt het kernachtiger uitdrukken in een paar woorden dan een oude trol die zijn memoires schrijft.
Alhoewel; ik blijf erbij dat hetgeen ik hier in deze draad schreef geen memoires zijn maar wel de actualiteit van heden.
Tegenover vroeger is er niks veranderd ten goede.
Ik kan er dus ook niet aan doen dat een omschrijving van het heden gelijkt op memoires van vroeger.
Politiek is altijd een vuil spel geweest en is dat gebleven.
Het ontmenselijkt de mens; zelfs in eigen doelstellingen en daden.
Oud 6 mei 2016, 13:15   #228
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet akkoord Panda.
Bovenstaande zienswijze zijn geen memoires van opa over vroeger.
Het is de situatie zoals ik ze ook nu zie en altijd gezien heb.
Dat niemand ze leest weet ik reeds lang.
Je moet goed lezen wat ik reeds schreef hier voren.
Want ik beweerde dat de meerderheid op dit forum (99 % zelfs) alleen leest
hoe hij of zij er zelf over denkt.
En daar bent U ook kampioen in.
Je moet een oude aap geen "bakkes" leren trekken hoor.
Ik tracht beleefd deel te nemen aan een debat. Ik druk zelfs geen politieke voorkeur uit omdat mij dat nog weinig kan schelen.
Maar gevoelsmatig denk ik dat dit U stoort.
U deelt graag mensen in hokjes en dat bepaalt hoe U ze benadert.
Kijk Panda; ik heb vroeger in een hokje gezeten uit Vlaamse overtuiging.
En uiteindelijk dachten sommige parvenus die er stonden wegens andere opties dat ik wel een onnozele kloot moest zijn.
Onbaatzuchtigheid bestaat niet. En gelijk hebben ze gekregen.
En daarom zeg ik nu foert tegen de politiek.
Maar dat mag U niet storen Panda.
Als ik domme dingen vertel dan mag U dat zeggen.
Ik heb er niet het minste probleem mee hoor.
Maar mij afschilderen als een opa is niet aanbevelenswaardig.
Als U denkt over uzelf dat U meer weet over het leven op uw leeftijd dan mag je dankbaar zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar vanuit de wolken moet neerkijken op iedereen als je denkt dat het U goed uitkomt.
Aan zelfverheerlijking van andere mensen doe ik niet mee.
Ik ben tevreden dat ik nog memoires bezit en kan neer schrijven.
Hopelijk kan U dat ook nog als je mijn leeftijd bezit en ooit een zware trombose hebt gehad. En juist daarom ben ik tevreden.
Niet omdat de politiek mij ooit iets gegund heeft waar ik tevreden zou mee zijn. Integendeel, het omgekeerde is waar. Ik heb gangsters leren kennen.
En de meesten zijn sinds al het hoekje omgegaan.
En ik heb toen zelfs een ferme Duvel gedronken op hun gezondheid.
En als de paar die nog overblijven het hoekje zullen omgaan dan drink ik opnieuw een paar Duvels. Met smaak. Het weze hun gegund.
En als mijn beurt komt om naar de eeuwige jachtvelden te gaan; ook daar maak ik mij geen zorgen om hoor.
Ik stel dan wel voorwaarden. Die jachtvelden hoeven voor mij niet als ik ze moet doorbrengen tussen aflaten-verkopers en dezen die hun geweten hebben verkocht. Want ook daar zal dan nooit de zon schijnen voor iedereen.
Ondertussen verkneukel ik mij wel in dezen die hun leven nu verknoeien in hun jacht op goud. En nooit genoeg zullen en kunnen krijgen.
Proost. Ik ga nu nog een "Duvel" drinken.
En trol nu maar verder dat ik weeral dronken ben. Of whatever.
Dat getrol maakt mij niks uit. Maar die "Duvel" smaakt mij tenminste wel.
En.........foert ....... nogmaals.
T'is wel veel om te lezen het vermoeid de geest
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2016, 16:47   #229
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbak Bekijk bericht
Bij werkman is de geest uit de fles.
Bij mij ook ...en blijkbaar gij ook als ik dat allemaal eens lees.... 3O berichten per dag dat is precies ne Porsche met plankgas....
Oud 6 mei 2016, 17:15   #230
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's nie moeilijk... Ik rij met een Porsche.
ow ik niet ... ....
Oud 6 mei 2016, 17:41   #231
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
T'is wel veel om te lezen het vermoeid de geest
Dat is ook de bedoeling. Een geest die vermoeid is heeft nagedacht.
En met mensen zonder geest heeft het geen zin om van gedachten te wisselen.
En zeker niet om in debat te gaan.
Oud 6 mei 2016, 18:15   #232
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is ook de bedoeling. Een geest die vermoeid is heeft nagedacht.
En met mensen zonder geest heeft het geen zin om van gedachten te wisselen.
En zeker niet om in debat te gaan.
Ja werkman ge zijt een zwaar geval ....
Oud 6 mei 2016, 18:37   #233
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Die gaat zijn geest nooit meer in zijn fles krijgen.
Koeken bakske ik ben ermee weg voor vandaag het is genoeg geweest mijn geest moet rusten , doeikes
Oud 8 mei 2016, 15:15   #234
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom kan de VRT of VTM nu niet eens een eerlijke verslaggeving uitvoeren over politieke partijen ? ja ik weet het waarom , , maar dat klopt niet .... dit lijkt meer op corruptie ... gisteren was er een grote meeting van het Vlaams Belang , niet op TV gezien in het nieuws wel de SPa met heel hun aanhang en hun uitleg ,, weer die vulgaire manier van werken "het uitsluiten van een grote groep mensen " die iets willen bereiken ..... en daarom Vlaams Belang kiezen..,,, wanneer stopt die uitsluiting en onrechtvaardigheid hier NU eens in België ?? of moeten mensen massaal het kot ook eens afbreken eer er eens naar ons geluisterd zal worden?? Jullie journalisten zijn oneerlijke mensen , en werken mee aan een slechte maatschappij die volloopt van corruptie en onderkruiperij.
I.p.v te zagen en te zeveren zou jij beter eens een bril en een hoorapparaat aanschaffen.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 16:36   #235
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
I.p.v te zagen en te zeveren zou jij beter eens een bril en een hoorapparaat aanschaffen.
Heb je Zelf geen argumenten met meer diepgang?
Oud 8 mei 2016, 17:12   #236
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder bril en hoorapparaat heb je er toch niets aan.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2016, 17:25   #237
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Zonder bril en hoorapparaat heb je er toch niets aan.
Oh jong ....
Oud 8 mei 2016, 20:50   #238
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat moet men eigenlijk doen vooraleer je begrijpt, of de evidentie wil aanvaarden dat men het blok uitkotst, uitspuwt, ervan walgt ?

Moet men er een tekening van maken ?
Oud 9 mei 2016, 04:37   #239
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat moet men eigenlijk doen vooraleer je begrijpt, of de evidentie wil aanvaarden dat men het blok uitkotst, uitspuwt, ervan walgt ?

Moet men er een tekening van maken ?
EN ? leg dan eens uit waarom ? waarom is dat nu feitelijk , alle ander partijen maken zelfs nog meer fouten op hun weg ... ? dus ? en steek uw tekening in uw reet zeg, ik ben dat beu altijd die zever ..gvd

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 mei 2016 om 04:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be