![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dat is een probleem omdat.....?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op grond...onderdoor...zonder raken ??? Alleen als ge via de kelder gaat zeker ???? ![]()
![]() |
![]() |
#224 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Slagen in het onmogelijke" ligt in dezelfde lijn. Je moet het dus niet al te letterlijk nemen. En ook niet al te visueel met een lat en wat oosterse ladyboys die er onderdoor kruipen. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 3 juni 2016 om 12:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, 't blijft hard lachen, die miskleun ![]() ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 3 juni 2016 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn immers onderkruipers aangezien hun niveau zich ver onder het onze bevindt.... Zeg maar onder onze voeten,zowel onder de uwe als de mijne... Weer beeldspraak die te hoog voor u gegrepen is zeker.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 3 juni 2016 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yup,sommige mensen zijn écht hopeloos en hebben niet door wat u onmiddellijk begrijpt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee volwassen mannen met sleutelposities in onze maatschappij zitten te kibbelen als kleutertjes-pijnlijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zo te zien gaat het hem nog lukken ook zonder langs de kelder te hoeven passeren... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry he! 'k Heb net de vorige hele maand in jullie regio moeten doorbrengen. Ne normale mens wordt van zoiets pisnijdig, moest ik het niet in 't belachelijke kunnen trekken.
En de beeldspraak van de lokale intelligentia ook. ![]() ![]()
![]() |
#234 |
|
![]() Een pak minder ladyboys hier he.
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
Nu denk ik dat die neerwaartse trend nog niet ten einde is en dat jullie weldra niet meer de grootste partij zullen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Inderdaad en als Nieuwe Vlaamse Arrivisten wordt dat na de volgende verkiezingen van het zelfde laken dezelfde broek. Tenzij de kiezer anders beslist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Inderdaad en als Nieuwe Vlaamse Arrivisten wordt dat na de volgende verkiezingen van het zelfde laken een broek. Tenzij de kiezer er anders over beslist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |