![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee ik dus niet antwoorden wat ik zou willen zeggen. 'k Zal het dan zomaar doen: - als je het zelf kan betalen om de rentenier uit te hangen: geen probleem. - mocht de gemeenschap met haar solidariteit het kunnen bolwerken en betalen dat iedereen op zijn 50ste met pensioen gaat: geen probleem. Natuurlijk: iemand die dan toch blijft voorwerken, moet daarvan de vruchten ten volle kunnen genieten. Als ge vervalt in een communistisch systeem, dan zal het zeer vlug zeer catastrofaal worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verder kan ik moeilijk begrijpen dat een schatrijk iemand die dan nog een beroep heeft dat hij dolgraag doet nog enige last kan hebben van stress.....of het moet zijn dat jij stress en spanning zie adrenaline met elkaar vermengt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juli 2016 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten de gepensioneerden van vandaag hun pensioen op jouw rekening storten ? Is het dat wat je wil ? Of moeten die mensen zich bij jou komen verontschuldigen ? Of ben je lastig dat jij het iets minder makkelijk zal hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Pensioen moet men gewoon afschaffen.
Je kan het probleemloos vervangen door een omgevormde ziekteverzekering en van zodra een voltijdse job door een achteruitgaande gezondheid niet meer mogelijk is - afbouwen naargelang het ziektebeeld. Een dakwerker bijvoorbeeld van zodra het lichaam niet meer mee wil, een ambtenaar bijvoorbeeld van zodra de geest in gebreke blijft. Verder de gepensioneerden 'herkenbaar' maken in het straatbeeld. Dit zal het sociaal contact onderling sterk beïnvloeden. 'Ha, gaat het niet meer?' 'last met het lichaam of met de geest?' ... zijn mogelijke vragen die het menselijk contact kunnen bevorderen. Het is ook zo dat iemand die het niet echt getroffen heeft qua gezondheid heeft op die manier ook nog wat aan zijn leven. Vandaag verwacht men die voltijds tot ze dood vallen. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 juli 2016 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat u doet dat allemaal doet uit vrije wil en niet meer opdat je het nodig hebt.....als je wil kan je morgen op uw luie krent gaan liggen want je bent schatrijk.....dat is een wereld van verschil met een jonge ondernemer die torenhoge schulden en lasten moet tornen....en niet weet of hij zal kunnen overleven. U kan een jonge muzikant zijn die het nog moet maken of u kan een Rolling Stone miljardair zijn......of ze beiden dezelfde stress ervaren ? Denk het niet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juli 2016 om 08:41. Reden: Ston |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat als je geen speciaal ondernemingstalent hebt of geen mamie en papie met veel geld, dat het dan honderdduizend keer beter is voor de gezondheid om gewoon ambtenaar te worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er meer Vlamingen zijn die geloven in vliegende schotels, dan dat er zijn die jou gelijk gaan geven met deze uitspraak.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een miserable houding. Ietwat triest ook.
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel % van de huidige bevolking haalt nooit zijn pensioen? Hoeveel % gaan dat in de toekomst worden? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 augustus 2016 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.onprvp.fgov.be/NL/futur/c...s/default.aspx |
|
![]() |
![]() |