![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: is paul magnette een held | |||
natuurlijk niet |
![]() ![]() ![]() |
19 | 59,38% |
natuurlijk wel |
![]() ![]() ![]() |
10 | 31,25% |
Wie weet, doch ZKH Prins Laurent is zeker een grotere held |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() knip
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 oktober 2016 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs al prutsen ze 'centiemen' in de marge, zingen ze alsof ze 'een big change' gedaan hebben, terwijl ze nauwelijks durven dingen veranderen vroeger voerde men zonder blikken of blozen taksen op petroleum van 0.5euro,BTW van 31% in, nu durven ze een belastingschaal met 0.12% veranderen en beweren ze dat ze een tax shift gedaan hebben In feite moest je de tax op het inkomen op 25% zetten, en de tax op consumptie op 33% dan is de belasting op consumptie identiek aan de belasting op arbeid (omdat een 33% BTW=25% belasting als je de prijs incl btw bekijkt is tax op dat moment 25% van de prijs) en hef je ongeveer op 50% van het BNP een inkomen. Wat we nu doen is ons inkomen 77% belasten , en onze consumptie 21%. Dus arbeid ontmoedigen, arbeid wegbelasten naar china, consumptie van china aansporen etc Wanneer je dus de tax op arbeid op 25% zet en de consumptie (maar dan alle 6% e, 0% tarieven optrekken naar 33% ) kom je op een onvervalste keuze tussen alle diensten en produkten, en valt er een discriminatie kloof tussen lasten op binnenlandse arbeid en lasten op geimporteerde arbeid weg... Arbeid blijft 50% belast bij interne consumptie, geimporteerde arbeid wordt minstens 25% belast bij geimporteerde consumptie. Met dat verschil dat internearbeid nu 85% belast wordt versus import 15%.. Dus de kloof wordt serieus gedicht. Of dat nu in mijn voordeel is of niet, heb ik eigenlijk nog nooit beredeneerd of berekend... Ik weet gewoon dat de redenering haarzuiver juist is, en dat ze door geen enkele partij voortgedragen wordt, en dat ze economisch perfect zou werken en onze jobmotor zou brengen naar 100% tewerkstelling
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 oktober 2016 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al diegenen die zo achter Magnette staan, moeten eens twee keer nadenken hoe onnozel hun redenering wel is.
Als CETA zo slecht was, en er is niets aan die tekst veranderd, wat heeft het schijntoneel van Magnette dan uitgehaald? Helemaal niets, natuurlijk. Alleen maar voor intern gebruik hem en zijn partij een imago aanmeten. Het is alsof Jantje de complimenten krijgt omdat hij eens neen gezegd heeft tegen de leraar. Daarna deed Jantje in zijn broek en zei hij toch ja, en deed braaf wat de meester van hem vroeg. Maar naar de buitenwereld deed Jantje alsof hij de dapperste van de klas was, de broekschijter.
![]() |
#225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Links heeft de laatste jaren al zo weinig vreugde mogen beleven. Gun ze dit pleziertje ! Wel vreemd dat ze zo bij het een geval als "Magnette" uit de bol gaan en in hem een nieuw idool gevonden hebben.. Konden we nu zeggen dat een kinderhand gauw gevuld is, maar dat is hier zelfs niet het geval. Volgens prof. De Gauw, anders toch een referentie bij links, heeft hij niets of niemendal aan het verdrag kunnen veranderen. En ik heb hem nog niet horen tegenspreken. Zeker niet door de PTB of de anti-globalisten. Nogmaals : ze zijn blij met een ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal leuk en waar, maar poep ruiken doen jullie!
Alleen daarom al is het pure lol! Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dode vink? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bewijsvoering voor uw bewering ontbreekt nog steeds. Kunt u dus even aangeven wat u concreet verstaat onder "opduiken in jouw politieke keuzes"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. bewijzen ? Wie hoeft die nog in deze post-jamboniaanse tijden .. men moet de zaken durven benoemen, Jan .. dat u een blokker bent verhindert niet dat u ook een tsjeef bent ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 31 oktober 2016 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ons slinks journaille blijft de loftrompet op la Belgique afsteken en blijft hardwerkend maar dagelijks achteruitboerend Vlaanderen messen in de rug steken... Dat is la Belgique, een grote mesthoop... met dank aan de franstalige hanen en de brave poule flamande... Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 oktober 2016 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ik niet begrijp is dat de pers zo lyrisch wordt over Magniet zijn ballen, ze vergelijken ze met kokosnoten. Dus wil dit zeggen dat hij die Canadese genaaid heeft ?
Ik begrijp ook niet waarom hij zo in het openbaar zijn excuses aanbood. Is dat omdat ze hem uitgelegd hebben dat Canada geen transfert wil betalen naar Wallonie of was dat omdat hij die Canadese genaaid heeft met zijn cocosnoten ? Verder ben ik nog altijd in verwachting van zijn stukje verhelderende tekst waar in detail uitgelegd wordt hoe naief 99% van Europa is versus Magniet. Ik denk dat als hij hard genoeg met zijn Kokosnoten klopt dat er wel melk uitkomt, maar vraag mij gewoon af of die kokosnoten nu al gemolken waren en of die melk niet al verpakt in de winkel staat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat bezielt die Duitser om Magniet zo publiekelijk te kakken te zetten, de kokosnoten komen als een boemerang terug
Het lijkt een slingerspel te worden. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...munisten.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |