![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bron: http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...ar-bomen.dhtml Laatst gewijzigd door pajoske : 17 mei 2017 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorzitter is niet voor niets voorzitter, maar om de bakens uit te zetten. In de PS werd de voorzitter niet toevallig de "godfather " genoemd, maar daar heb jij je nooit aan gestoord. Bourgeois is geen premier maar minister-president van de Vlaamse regering. Zijn partij levert, met Bourgeois inbegrepen, vier van de negen ministers. De N-VA heeft dus, evenmin als in de federale dinges, een meerderheid als in de Vlaamse regering. Daar g�*�*t jouw door de N-VA gedomineerde coalitie.
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik herhaal. Gelukkig heeft niet iedereen 30 jaar nodig om zijn lesje te leren. Je hebt chance dat de N-VA sinds 2004 deel uitmaakt van de Vlaamse regering anders hadden 30 jaar niet volstaan om je lesje te leren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 mei 2017 om 09:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die functie was meer iets voor JAMBON geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() De Vlaamse regering.
Dat is net mijn punt. De Vlaamse regering heeft geen enkele meerwaarde voor de bevolking. Bart heeft dat precies nog niet begrepen. Hij wil ons dus op nodeloze kosten jagen. Terug naar één regering voor dit land. Dat kost de burger veel minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ligt het aan mijn leeftijd (ik ben zelf maar 25), maar 30 jaar lang een stuk grond niet gebruiken lijkt me toch niet 'niet direct'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Landen met sterke regio's doen het trouwens vaak heel wat beter dan landen die te centralistisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat je naar 1 regering wilt, ok, dat snap ik. Maar waarom je zulke zaken als bewijs hiervoor wil aanbrengen, dat snap ik totaal niet. Heb je niet wat last van tunnelvisie?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
- een alternatief vinden kan een zoektocht van jaren worden. En moet dikwijls zeer duur betaal worden (ligging). - onroerend goed verkopen om een ander te kopen brengt in dit land dure kosten (registratie alleen al is 10% op de fictieve door de Vlaamse overheid opgelegde prijs) met zich mee. immo blijft voor een goede huisvader nog altijd een veilige belegging. Op voorwaarde dat de overheid geen zotte zaken doet. ik kan begrijpen dat ge op uw leeftijd daarmee nog niet te veel ervaring hebt. Laatst gewijzigd door pajoske : 17 mei 2017 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'30 jaar lang ongebruikt laten liggen' Geef dan gewoon toe dat je hebt gespeculeerd, maar verloren. 'zeker niet als ge verschillende kinderen hebt'... U heeft 30 jaar lang peuters gehad die full-time zorg nodig hadden? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 mei 2017 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tevens koop je een stuk grond. Een kadastraal lot. Je koopt geen recht om 30 jaar lang in dezelfde zone te liggen, of steeds dezelfde bouwvoorwaarden te hebben. Het zou kompleet absurd zijn dat je de overheid de mogelijkheid ontneemt om de ruimtelijke uitvoeringsplannen aan te passen. Als dit gebeurt in het voordeel van mensen, klaagt niemand. Maar als dit gebeurt in het voordeel van de maatschappij, beginnen ze te mekkeren. Het is nu eenmaal hoe het spel gespeeld wordt. In Maasmechelen zijn er ook kavels van de gemeente die nu bos zijn geworden. De overheid zelf gaat er dus ook aan verliezen. PS: Wil je weten waar je staat, gemeenten hebben verplicht een plan moeten opmaken kwa ruimtelijke ordening voor de komende 15-20 jaar. Als daar een zone in staat om te ontwikkelen, of om terug naar natuur te gaan, weet je al hoe laat het is. Mensen vallen echt niet uit de boom als ze iets kopen hoor..willen ze de moeite nemen om eens de zaken na te kijken. Laatst gewijzigd door Tavek : 17 mei 2017 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ik de reacties hier lees verbaast het mij minder dat wij, met een gemiddeld inkomen, een grotere spaarpot verzameld hebben dan vele van onze medeburgers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Mijn (voorlopig beperkte) beleggingen leveren jaarlijks meer op dan wat een stuk grond gemiddeld oplevert hoor.
|
![]() |
![]() |