![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ik heb de gewoonte niet voor vrouwen te betalen. Ze zijn gewoon gratis te krijgen. Als ik 28 was ben ik gestopt met tellen toen zat ik op 300. Ik vond het belachelijk daar verder een boekhouding van bij te houden. Ik moest er zelf niet achterzitten . Ze jaagden op mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echte liefde maakt geen onderscheid tussen mensen op basis van een huidskleur, een nationaliteit of een bankrekening. Helaas denken de meesten aan liefde in termen van de materiële welvaart die een persoon kan bieden, de afkomst/woonplaats die handig moet uitkomen en in het geval van moslims ook de religie. Geen wonder dat 60% van de huwelijken uitdraait op een scheiding. En in die andere 40% vinden we moslima’s die samenblijven omdat ze anders een flink pak rammel krijgen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 september 2017 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Allez jong. Niets zo plezant als te stoppen net voor ze het hoogtepunt bereiken. Sorry schat maar mijn tong werd moe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() als ik geweten had dat deze draad zo vrouwonvriendelijk zou uitdraaien, dan had ik m niet opgestart.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt nog altijd dreigen met een sakoschen-duel...
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No sweat!
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maggie zal blij zijn. onverwachte financiële meevallers in de b-gezondheidszorg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geantwoord in identiek dezelfde stijl als ge over de mannen spreekt. Maar ik maak geen deel uit van het soort mannen uit uw kring die ganse dagen op cafe zit volgens uw eigen zeggen.
|
![]() |
![]() |