![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Als je er een overtuiging of een duidelijk standpunt op nahoudt stoot je altijd op onbegrip in kringen die daar recht tegenover staan.
Dat geldt evenzeer voor een communist op een receptie van VOKA als voor een feministe op een feest vol macho's. Een groot probleem is dat niet want je zal niet direct veel Vlaams Belangers tegen het lijf lopen op een zitting van de Loge. Net zoals je niet veel PVDA'ers tegen het lijf zal lopen op een vergadering van UNIZO. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2018 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou de koning zoals bij dat madammeke gisteren geknoeid hebben met de koffiekan?
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iek ben dat niet gewoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar met sommige standpunten kom je gewoon maar over als een idioot, ene die soms zelfs nog grappig kan zijn, een beetje le diner de cons. En met andere standpunten kom je over als iets dat verdelgd moet worden, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Hun versie van het Pink Floyd lied)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gregorian - Wish You Were Here (Hun versie van het Pink Floyd lied, zus van Sarah Brightman die de 'dwarsfluit' voor haar rekening neemt))
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2018 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#233 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Maar ik mag niet spammen van de mod, dit kostte me een waarschuwing.
Ik heb daar begrip voor en zal niet zomaar zo'n posten plaatsen. Gelukkigluk geen bp en ik ga als ik nog zin heb een speciaal topic maken om het belang van visueel materiaal aan te duiden, en daarom kan ik dus wel eens een bp-tje krijgen, voor mij niet gelaten. Ik heb er ooit 9 gehad en kon nog steeds posten, dat was me een fokking jaar 'radiostilte', maar ik had die wel dringend nodig. ![]() Mvg, zb Dit forum is en blijft een unicum, hier kan het nog. Cool toch!!! ![]() En SPOEDIG NOG VEEL MEER 'OPTIMISME', ik meen dat. Mooie tijden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet dat ik de juweeltjes waarvan ik zeker weet dat ze nog van pas zullen komen "inkader". ![]()
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koning ziet vrijdag PVDA, extreemrechts niet uitgenodigd.
Citaat:
De duidelijke bewijslevering van hoe hoe het er hier aan toegaat in 'ons' land. ![]() Nodig gewoon iedereen uit, iedereen tevreden? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 december 2018 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "men" die dat beweren liegen schaamteloos.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Fluppe heeft als prins al meermaals bewezen dat hij geen benul heeft van wat democratie en onpartijdigheid, en politieke neutraliteit is.
Ik zal nooit vergeten dat hij op het vliegtuig 50 meter afstand eiste tussen hem en Marie-Rose-Morel en haar invalide vader.