![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugens, maar dat zijn we gewoon.
https://www.groen.be/migratie_en_asiel Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, wat nog overblijft qua "geslotenheid" aan grenzen is gene vette he ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() https://www.demorgen.be/binnenland/f...keer-b77f7f65/ Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van een partij met een islamitische voorzitter kan je weinig anders verwachten.
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk gewoon dat de NVA niet beginselvast is, zijn huiken naar de wind zet, en vandaag verloochent wat ze gisteren had aanbeden. Dat is niet de eerste keer bij de NVA. Zo is het, en niet anders! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 april 2019 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die nuance dan dat de NVA als de zogenaamde 'Kracht van de Verandering' (!), maar weinig 'verandering' heeft laten zien. Niks verandering. Gewoon hetzelfde als bij om het even welke partij. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 april 2019 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb niet eens een lidkaart van de NVA. Het zijn trouwens enkel idioten die nooit van mening veranderen. U weet wel, zoals tegen kernenergie zijn ook al weten ze bij groen dat dit de CO2 uitstoot zal doen stijgen. Beginselvastheid is niets anders dan de koppige steenezel uithangen. Mij interesseert het geen bal wat een partij allemaal uitkraamt, het enige wat mij interesseert is wat ze uiteindelijk uitvreet. Dit principe in gedachten krijgt deze regering ruim een onvoldoende, wegens het uitblijven van verregaande besparingen. Ik maak daarbij wel de kanttekening dat besparingen in dit land onmogelijk zijn, wegens de verzuiling en de vakbonden. Dus we kijken dan maar naar andere zaken. werk en economie: 7 buitenlandse zaken: interesseert me geen zak Binnenlandse zaken: 7 Justitie: 0 Volksgezondheid: 0 Pensioenen: 0 Energie: 0 ontwikkelingssamenwerking: interesseert me geen zak Telecom: 0 Asiel en migratie: 8 Zoals je ziet, nogal veel nullen. De vraag is in wiens schoenen we dit moeten schuiven. Wat mij betreft hebben de liberalen er federaal vooral een potje van gemaakt, dus die kunnen al fluiten naar mijn stem. NVA stond erbij en keek ernaar en spitste zich dan maar toe op punten waar ze op konden scoren, dus ik heb ook niet veel goesting meer om op hen te stemmen. Vraag is dan. Wat blijft er nog over? Vlaams belang, achter een cordon, met onnozelaars zoals Dries Van Langenhove, die denkt dat hij een intellectueel is, maar uiteindelijk gewoon een jongen is met een intellect dat de middelmaat niet overstijgt. Blanco stemmen? Dat gun ik het links krapuul ook niet. Dus wordt het maar weer NVA, in de hoop dat de asielpoort nog enigszins dichtgedraaid worden en voor de rest blijft het afwachten tot de PS de stekker uit dit land trekt. Maar partijslaafje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb ik de laatste maal in mijn leven N-VA gestemd. Voor alle zekerheid zal ik voor het Vlaamse niveau nu al VB stemmen, want BDW is te vaag in zijn antwoorden wat betreft de kilometertaks. (de link werkt niet in uw post)
Laatst gewijzigd door Xenophon : 10 april 2019 om 13:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze zou het moeten lukken. https://m.hln.be/de-krant/onze-opini...3RLCHjx0MpnCp0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, een kernfysicus (of andere werknemer) die geen solide resultaten kan voorleggen bij zijn werkgever is onprofessioneel bezig en kan een andere job gaan zoeken. (natuurlijk, als ambtenaar op dat niveau hebt u dan weer wel gelijk)
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() Ik mag er niet aan denken, een kerncentrale die bemand wordt door ambtenaren...
![]() |
#237 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het resultaat is er dan ook naar, maar maak je geen ilusie die km taks zullen we betalen dat wordt na de verkiezingen wel geregeld.
![]() |
![]() |
#238 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de "otto" is ons vrijheid, enfin zo lang we nog door kunnen, dat is de citroen die steeds verder uitgeperst wordt "samen" met ons "vrijheid".
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de echte reden om een job te hebben, is er de status, voordelen en inkomsten van bekomen, evenals de eventuele macht die eruit te misbruiken is, natuurlijk. Alle "plezier" in de job is amateurisme. Ik ben daar zelf een groot schuldige aan, maar een echte carriere maker doet exact wat jij schrijft. En dat geldt voor ALLE professionele bezigheden. Hoe denk jij dat je "manager" wordt in wetenschappelijke omgevingen ? Door goed aan wetenschap te doen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |