![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan mij voorstellen dat je als lid van de Zweedse coronacommissie toch enigszins jaloers opkijkt naar de buitenlandse commissies die een ongeziene professionele en politieke macht verworven hebben.
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben daar de bevolking hun vrijheid niet afgenomen en in de plaats daarvan hebben ze niet minder doden dan in ons land. Dus op welke manier is de Zweedse aanpak fout? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dus uitgaat van een doelstelling die ondoenbaar is, dan moet men niet verwonderd zijn dat de strategie daarvoor zal falen. Maar ik dacht niet dat dat het idee was van Tegnell. Ik dacht dat het idee van Tegnell was van het virus ZO INTENS MOGELIJK EN ZO SNEL MOGELIJK doorheen de bevolking laten te gaan, met ZO VEEL MOGELIJK besmetten, op de zwakken na, die even verondersteld werden van zich wat afzijdig te houden van het grote snotneuzenfeest. En ja, de Zweden hebben hun verantwoordelijkheid NIET genomen daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is en blijft eigenlijk ongelooflijk dat ze een virus pogen te stoppen / uit te roeien.
Gezien de accidenten die er doorheen de tijd op dat vlak gebeurden, hebben ze al moeite om een virus binnen hun eigen labo's te houden, laat staan uit een maatschappij / de wereld uitbannen. Zo ongelooflijk dat ik er niks van geloof, en denk dat ze maar soap speelden om hun totalitaire crap erdoor te jagen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na verloop van tijd is er voldoende immuniteit, betere/regelmatige vaccins en ook medicijnen en dan wordt het een beheerste ziekte waarmee we net zoals de griep mee leren leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Griep is, tussen haakjes, helemaal niet onder controle. Vaccinatie vermindert er een beetje de effecten van en we hebben daar, na 100 jaar zoeken eigenlijk nog altijd geen geneesmiddelen tegen. Wat wel het geval is met griep is dat door veelvuldige vrije laat maar waaien epidemieen, er een zekere vorm van resistentie in de bevolking aanwezig is, en die ziekte een beetje minder nijdig is dan covid nu. Maar zo goed als elk jaar hebben we een variabele epidemie waar we helemaal niks aan kunnen doen. Door veelvuldig covid door de bevolking laten te gaan op een laat maar waaien manier gaan we na ettelijke epidemische pieken waarschijnlijk ook wel resistentie in de bevolking ertegen hebben. Zolang we het niet laten waaien, gaat dat niet echt gebeuren, of veel en veel te traag, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2021 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Staatssecretaris
|
![]() Net zoals ze die groepsimmuniteit hebben proberen te bereiken met hun vaccins, dat valt ook goed tegen tot nu toe.
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is dat groepsimmuniteit: 1) onvermijdelijk is. We hebben al bij elke golf groepsimmuniteit bereikt. Groepsimmuniteit wil zeggen dat het aantal nieuwe besmettingen niet meer exponentieel toeneemt maar stagneert. 2) helemaal niet duurzaam hoeft te zijn. Dat laatste was wel gebaseerd op twee veronderstellingen die in tegenspraak waren met alles wat we wisten over corona virussen (namelijk dat we blijvende immuniteit ertegen zouden hebben en dat ze niet zouden evolueren), en die achteraf, surprise, ook fout bleken te zijn (immuniteit neemt wel degelijk af, en ze evolueren). Laatst gewijzigd door patrickve : 2 november 2021 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze nu doen is enorm rommelen met een mekaniek die al miljoenen jaren loopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is correct. Een epidemie stopt altijd bij groepsimmuniteit of je dat nu graag hebt of niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is natuurlijk moeilijk, gezien het in golven gaat en zich in de zomer blijkbaar moeilijk kan verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() Dit weekend vrienden gaan bezoeken, eindje van mij thuis. Blijven slapen van zaterdag op zondag. Vrouw is dubbel gevaccineerd, de man niet en de 2 kleine kinderen ook niet.
Gisteren stuurt ze een bericht dat ze positief test op een zelftest en wel wat symptomen heeft (spierpijn, lichte koorts en hoesten). Haar man is prima, net als de kinderen. Mijn zelftest is ondertussen negatief, verdomme he! Geen bewijs van herstel... Hopelijk belt de contacttracing mij nog, haar man is naar de huisarts voor een pcr.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 2 november 2021 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Minister-President
|
![]() Waar kan ik terecht? Bij mijn apotheek in de straat alleszins niet.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |