![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
100 vaccin doden op 1 miljoen zou reeds een winst zijn aan 60+, he. En zoveel zijn er niet denk ik. Dus, daaronder heeft het maar weinig belang zou ik zeggen. Of er nu 10 doden vallen op 1 miljoen vaccins, of 0.1, heeft eigenlijk geen belang als je 60+ bent: corona is riskanter, ongeveer 1 kans op 100. Als je dus zegt dat je 1 kans op 10 hebt om corona op te doen, dan is dat nog 1 kans op 1000. Dat is nog altijd 10 keer erger dan zelfs 100 vaccin doden op 1 miljoen. En zoveel zijn er niet denk ik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4,4% ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 februari 2021 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En mislukt.
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een anti-vaxxxer? iemand die per definitie tegen vaccinaties is? ja, dat is nogal dom.
Maar ik als iemand die al corona heeft gehad en dus vertrouwen heeft in zijn eigen immuunsysteem is ook anti-vaccinaties als hij de vaccinatie niet neemt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het probleem: iedereen die niet met gestrekt armpje meewandelt voor het Virologische Rijk wordt samengezet met die nuttige idioten van zilver-papieren hoedjes antivaxxers om zo samen de gaskamers in te moeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je verwart een ostentatieve antivaxer met wie nog niet staat te springen om z'n spuit te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg juist dat die verwarring juist deel uitmaakt van de propaganda van het Virologische Rijk. Mensen die wat bedenkingen hebben worden samengezet met echte antivaxxers, en naar de gaskamers van het politiek verwerpelijke gevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we een miljoen mensen inenten en er zijn er maar 100.000 van effectief beschermd, dan staan we terug even. Hoe goed werkt het bij de effectieve risicopatiënten, dat is de vraag. In elk geval, afgaand op de Israëlische cijfers niet de 92, 95 of 97% die ze claimen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, natuurlijk. Maar zelfs een efficientie van 50% is goed genoeg, als er ordes van grootte verschil is tussen de kans om dood te gaan zonder, en de kans om dood te gaan met.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook de reden waarom ik - ook al houd ik rekening met de mogelijkheid dat infectie door een variant na vaccinatie gevaarlijker kan zijn dan zonder vaccinatie - toch vind dat bejaarden zich beter laten vaccineren: ZOVEEL zal die extra kans om dood te gaan aan die variant nu ook weer niet zijn PLUS waarschijnlijk gaan zij ook weer prioritair zijn voor een booster. Stel dat uw kans om gevaccineerd aan een variant te sterven in oktober, door vaccinatie, 10% is. Stel dat je toch al 10% kans hebt om aan corona te sterven nu. Als door het vaccin die kans nu 5% wordt, en in oktober, dus 20%, (terwijl die zonder vaccin 10% zou blijven), dan doe je het voor die paar maanden aan 5% he. 't is toch weer dat gewonnen, en is het niet veel gewonnen, van 10% naar 20% is ook niet veel verloren. Maar als je van 0.5% naar 0.2% gaat nu, en naar 10% in oktober, dan is dat een ander paar mouwen. |
|
![]() |
![]() |