![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve dan dat hij akkoord gaat met eender welk bestuur zelfs als dat het VB zou blijken te zijn. Dat is nu eenmaal een gevolg van hoe de zetelverdeling gebeurt. In tegenstelling tot kiezers die zich tot het VB wenden om zich echt af te keren van de politiek. Die maken dankbaar gebruik van het cordon om de klassieke partijen in de problemen te werken wat ook gebeurt en bewezen wordt door de lange federale regeringsvorming. Uw analyse is derhalve fout. Blanco stemmen is het summum van de nutteloosheid. Dat dit soort mensen dan nog willen deelnemen aan een politiek debat bewijst dat dit soort mensen een vat vol contradicties zijn. En dat blijkt ook. Bovendien is er geen moderne multikulturele maatschappij. Als dat wel het geval zou zijn dan zou het geen probleem mogen zijn voor homo's om hand in hand in eender welke wijk van Brussel rond te lopen en zouden vrouwen in korte rokjes zich niet onveilig voelen. Een verliezer die geen uitzicht heeft om ooit te winnen verklaart zichzelf tot winnaar ook al ligt hij knockout te bloeden en te huilen om aandacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor mij en rondom mij bestaat de moderne multiculturele maatschappij best wel. En ik voel er mij goed bij. Het is jammer voor u dat u zich niet goed voelt in de huidige maatschappij. Maar xenofobie en colère op mensen met een andere (politieke) visie zullen u echt niet beter doen voelen.
![]() |
![]() |
#223 | ||
|
![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210418_97912437
Citaat:
Citaat:
En of het terecht was dat de moderatie deze draad, met de exact juiste titel hier laat staan !
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Verbazend hoe deelnemers aan een politiek discussieforum beweren dat je het niet mag hebben over de politieke verantwoordelijkheid bij iets dat is misgelopen.
Dat komt nota bene van zij die elk misdrijf, van groot tot klein, zonder aarzelen in de nek schuiven van ministers en burgemeesters wanneer het hen wel uitkomt. Wat zeg ik: het hoeft niet eens om een misdrijf te gaan. Iets wat hen niet aanstaat - ook al is het wettelijk toegestaan - is ook een politieke verantwoordelijkheid. Nu vind ik dat De Wever hier vrij correct op heeft gereageerd. Correcter dan een deel van zijn aanhang die wil rechtpraten wat hijzelf als krom beschouwt.
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou censuur zijn. Maar dat verandert niets aan het feit dat het een vooringenomen draad titel is aangezien er wel degelijk controle was maar te weinig. Dat is niet hetzelfde als geen controle en er is ook geen sprake van gratis geld voor iedereen zoals uw draad titel suggereert. Het feit dat de moderatie uw draad onder die vorm laat staan is dus op geen enkele manier een bevestiging van de juistheid daarvan. Na zoveel jaren op het forum begrijpt u het nog altijd niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Eén winnaar in deze, de enige partij die geen allochtoon op zijn lijsten zet, links is goed bezig, dikke duim voor die debielen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Francken zou zogenaamd belogen en bedrogen zijn door Kucam Nu zijn Kennis en Ait Daoud opgelicht door een dansmieke Zijn dat daar patologische naievelingen bij de N-VA of is het eerder een teken van totale ongeschiktheid. Nu weet ik niet of u N-VA onder uw containerbegrip "links" wilt vangen. Maar op dit moment is het na Kaouakibi vooral de N-VA die in de splinters van de subsidie splinterbom deelt.
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kennis en Ait Daoud ontslag nemen en El Kaoukibi in het Vlaams parlement blijven zetelen/ziek zijn.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 april 2021 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zeverende dag was op het VB na blijkbaar iedereen het erover eens: het project was goed daar is niets mis mee ... enkel met de controle ... 5 miljoen euro en hoeveel jongeren zijn er bereikt ... ik las ergens 160 ... ?
Al die integratieprojecten segregatieprojecten werken contraproductief. Waarom kunnen die jongeren niet in de bestaande jeugd- en cultuurverenigingen terecht. Geef ze desnoods een soort verenigingsbonnen als ze het lidgeld of benodigd materiaal niet kunnen betalen. Al die neo-racistische woke segregatieorganisaties lijken goed bedoeld maar bereiken het omgekeerde van wat ze zeggen te beogen. Ze leiden niet tot integratie maar tot segregatie. Ze leiden niet tot het intrede in een lokaal sociaal netwerk maar tot een asociaal netwerk dat vervolgens bovenlokaal dient positief gediscrimineerd te worden.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 april 2021 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteindelijk is het wel een liberaal parlementslid dat de geldende regels omzeilt en iedereen bedriegt. En de lijst van degene die bedrogen zijn, is lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
|
![]() Citaat:
Het zou getuigen van politiek fatsoen dat elke politieker die onderwerp is van een onderzoek zijn/haar/het mandaat even opgeeft tot het onderzoek is afgerond.
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Mocht u hem bellen, vraag eens of hij mij royalties doorstort. Ik was eerst met mijn reactie.
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte is alles door het Stadsbestuur goedgekeurd. Bijvoorbeeld de wedde van 100,000 euro die ze uitgekeerd kreeg. Dat is veel, maar als de RvB en het Stadsbestuur dat goedkeurden wat is er dan strafbaar aan?
![]() |
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
Dat terwijl in het voorstukje BDW letterlijk zegde dat "als je geld geeft aan iemand die een oplichter blijkt te zijn, dan ben je politiek verantwoordelijk of je dat graag hebt of niet". De Wever steekt hier met kop en schouders boven zijn achterban op fora en sociale media uit.
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Is er nu al iets echt bewezen in de "zaak" Kaouakibi ? Ik hoor veel "zou's" en andere voorwaardelijke wijzen....maar niets concreets. Maar ze zou er geen schade mee berokkenen haar politieke en publieke functies eventjes op te geven. Ik vraag mij alleen af wat er gaat gebeuren als er niets kan bewezen worden en het bij een "ethisch" laakbare boekhouding blijft. En geloof mij vrij, dat Willem zich dan moet excuseren dat deze draad geopend is, zal echt wel het minste zijn waarvan de politiek in dat geval zal wakker liggen. Wat er ook uitkomt, de anti-politiek (VB, PVDA en Blanco/Ongeldig) is de winnaar.
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 19 april 2021 om 14:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |