![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edocch, de memes zijn nu een maal wat ze zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 september 2021 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe een teken als een groet repressief kan zijn. En.... de respectloze manier waarop u mensen aanspreekt verraadt uw allooi.
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien proberen wat meer de dingen inhoudelijk te lezen en in de context dan hetgeen u weer in uw fantasie meent te moeten lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Dat iedereen onschuldig is tot hij na een eerlijk proces veroordeeld is. Men komt zelfs nog niet tot voldoende bewijsmateriaal te verzamelen om hem officieel in beschuldiging te stellen, laat staan dat hij veroordeeld is.
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negationistische praat verkondigen is best oké. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de reportage gezien, je kon niet zien dat die memes effectief vanop die site kwamen.
Er werd veel aan negatieve sfeerschepping gedaan ook.
![]() |
#227 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk eerst in de spiegel. Gewoonlijk vermijd ik respectloze creaturen.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
Bij de verkiezingen bleek hij razend populair. De VRT heeft hem gelanceerd, proficiat!
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Is er geen geheim van onderzoek meer tegenwoordig?
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() U gaat dit hard maken of anders gaat u gerapporteerd worden. U kunt ook nog u verontschuldigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() Yep, maar komen ze van de site van Dries?
Als je "picking up jewish girls" in google intyp, vind je zo'n smakeloze meme gewoon open en bloot op internet. Hoe weet ik dat de memes in de reportage niet gewoon daarvandaan komen? En gaan we ook Google veroordelen? Hoe kan het dat die memes gewoon online staan, als ze zo schandalig zijn dat ze strafbaar zijn?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 september 2021 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar kun je niet lezen? Alles over Joden, jews,.. werd gewist.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 september 2021 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Het laatste wat ik zal doen is u hier vrij spel geven. Dat zou u maar al te graag hebben.Niet dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd vrij spel met u. Als was het maar omdat u zich zeer onvolledig informeert en bijgevolg met vaste regelmaat door de mand valt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 september 2021 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Wat is er mis met iets wissen? Belgisch-nationalisten zouden hier wat meer al hun ontraadt wissen.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 24 september 2021 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, ik lees nu dit.
https://www.hln.be/binnenland/museum...maat~a408d97f/ “Ik begrijp het signaal dat justitie hiermee wil geven”, zegt museumdirecteur Christophe Busch. Veel meer details wil hij daar niet over kwijt, de vraag om niet te communiceren geldt immers ook voor de kazerne Dossin. Wel zegt Busch nog dat dit niet de eerste keer is dat justitie een beroep op hen doet. “Dat gebeurt gemiddeld vijf ?* acht keer per jaar”, zegt Busch. “En telkens wij een justitiële cliënt over de vloer krijgen, stippelen wij een bezoek op maat uit. Dat zullen we ook voor Dries Van Langenhove doen.” Dus wat die onderzoeksrechter vroeg is helemaal niet zo uitzonderlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjonge, tsjonge. Bij u is nooit iets mis als het uit een zekere rechtse hoek komt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 september 2021 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Er gebeuren ook regelmatig verkrachtingen, dus verkrachtingen zijn niet uitzonderlijk...
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Uw mening is ..... een mening. Kijk,ik ben wel voor de vrijemeningsuiting, zelfs als het over mij gaat. U kunt dus nog veel leren wat dat betreft.
![]() |
![]() |