![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Blijf eens bij de les of weet je weer niet meer waarover je het zelf had? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
En gij hebt weer een glazen madame soleil bol dat je zou kunnen weten wat mijn denkwijze zou zijn, dat is pas HILARISCH, net zoals weer je 'faute' schrijfwijze. Een tipje in dat verband: als je niet weet hoe je een woord correct moet schrijven, vraag het dan eerst eens aan google, meestal weet die het wel, scholieren in de basisschool gebruiken dat hulpmiddeltje ook. Ik stel enkel maar toenemende vaxslachtoffers vast met het voortschrijdend inzicht over wat er nu gebeurt na massale vaccinatie, net zoals de wetenschappers dat doen maar die geloof je ook maar alleen en selectief als het in je prik-straatje past. Je weet toch wat een vaststelling is? Dat is iets anders dan een idee, nietwaar? ![]() Ik heb ook niet beweerd dat gij twijfelt, wel dat je voor de zekerheid best laat onderzoeken of je afweersysteem nog wel werkt, voor je eigen goed, dat is toch belangrijk voor je eigen gezondheid en vooral als geruststelling, hé, of niet, dat moet je tenslotte zelf weten.
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ene coronavirus is het andere niet en er zijn ACHT verschillende types coronavirussen, allemaal met varianten. ![]() Gij weet dus weer als expert welk specifiek type van de 8 al jaren werd onderzocht? Was sars-cov2 daarbij of misschien niet? Of is dat niet belangrijk? We smijten ze allemaal maar op één hoop, het komt zo nauw niet en het zal wel goed zijn, zeker? Het coronavirus is toch maar 1 van de bestaande hoop, miljarden virussen. ![]()
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het document in zijn originele vorm aub en niet de interpretatie ervan door bepaalde lieden .
Ik heb zelf al aangegeven dat er sprake was van oversterfte in sommige landen, jullie willen de effecten van uitgestelde zorg negeren omdat deze slecht uitkomen en niet passen in een bepaalde visie. Overheden zullen onderzoeken naar oversterfte hoe dan ook liever niet doen , omdat het de effecten van hun beleid blootlegt zoals de doden door uitgestelde zorg.
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bejaarde zijn gezondheidstoestand moet altijd vergeleken worden met de normale conditie van de modale bejaarde van zijn leeftijd. Het immuunsysyteem van iemand van 85 is niet te vergelijken met het immuunsysteem van niemand van 35. Een bejaarde heeft altijd een zwakker immuunsysteem dan dat van een decennia jonger persoon. Toch is die bejaarde geen ziek persoon. Maar bij een besmetting met het corona-virus loopt hij/zij een grotere kans serieus ziek te worden. Ook al heeft de betrokkene geen onderliggende kwaal zoals bv. astma of een slechte nierfunctie.
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt u ? plotseling komen er miljarden beschikbaar en alle deuren worden geopend voor het ontwikkelen van een vaccin , dat dit niet zorgt voor een aanzienlijke versnelling van het onderzoek. Het is niet zo dat er eerst mensen moeten zijn die dat vaccin 10 jaar geleden gekregen hebben. Wat claimt u nu eigenlijk ? dat ervaringen met, en onderzoek van andere virussen niet kunnen bijdragen het sneller ontwikkelen van een nieuw vaccin??
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben in 2020/21 met drie varianten van het covid virus te maken gehad. Aanvankelijk was het de vrij gevaarlijke Wuhan-variant. Daarna volgde de nog veel gevaarlijker Delta-variant (uit India). Tenslotte hebben we de Omikron-variant (uit Zuid-Afika) gehad die weliswaar veel besmettelijker maar minder ziekmakend was.
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je doden inmiddels afschrijft van de uitgestelde zorg patienten moet je u stilletjes zorgen beginnen maken over tekorten.
En niet over inhalen want ze zijn toch dood.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 april 2022 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een virus loslaat wordt het automatisch milder via virale evolutie, als je een milde variant hebt besmet je meer mensen omdat je niet ziek thuis zit. Ze hadden virale evolutie vanaf het begin uitgesloten omdat het virus zogezegd het besmettelijkst was voordat je ziek werd. Dat blijkt dus BS te zijn en Omikron bewijst dat, er is wel degelijk virale evolutie naar een milde variant. Door het te willen tegenhouden hielden we de dodelijke variant langer in omloop omdat we mensen zonder symptomen ook opsloten. Japan is een voorbeeld van een land die z'n mensen initieel niet opsloot en zodoende een hoge besmettingsgraad had. Tokyo citizens may have developed COVID-19 herd immunity, say researchers https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 april 2022 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem: zonder kaars gaat het ook! En... 'k was niet zat!:
Net derde inspuiting gekregen in Hong Kong door schattig verpleegsterke.
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk land z'n eigen vaccins en zo kun je blijven spuiten voor je stempeltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Asjemenau!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 april 2022 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enkel omdat er mogelijk, misschien een kans zou zijn om ooit serieus ziek te worden door 1 afgezwakt en gemuteerd griepvirus? Dus vaccineren voor een voorspelling die mogelijk nooit zal uitkomen! Die bejaarde is toch geen ziek persoon? En bejaarde betrokkenen mét onderliggende kwalen lopen nog meer kans om serieus ziek te worden na vaccinatie, alleen al door overbelasting want hun zwakke afweersysteem heeft het al moeilijk om de onderliggende kwalen te bestrijden en dan is er nog geen rekening gehouden met mogelijke schadelijke bijwerkingen van vaccins. Wie zou nu gezonde bejaarden deze onnodige risico's door vaccinatie, zijnde overbelasting en bijwerkingen, willen aandoen om te vermijden dat ze in de toekomst misschien ziek zouden kunnen worden? Dat is pas dwaas gelul zonder enige bekommernis voor de kwetsbare bejaarden. Overigens zijn de meeste bejaarden niet wilsonbekwaam zodat ze zelf nog kunnen beslissen maar helaas nog te vaak niet correct ingelicht maar misleid en gemanipuleerd. ![]()
![]() |
![]() |
#235 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stel vast dat als het eruit ziet als een eend, als het waggelt en kwaakt als een eend, dat het dan ook een eend is. Die werkelijkheid hou ik aan terwijl het dan voor jou een waggelende, kwakende kip is tot het...na autopsie toch een eend blijkt te zijn..... ![]() We hebben je anders ook niet gehoord toen álle en onterechte doodsoorzaken geteld werden als corona in het begin, ook niet toen von ranzig met de billen bloot ging en zelf kwam vertellen dat de cijfers van coronadoden puur bedrog waren, gebaseerd op "onjuiste informatie" - maw: leugens. Maar mij niet gelaten, ongevaccineerden zullen nooit in de statistieken vaxslachtoffers terecht kunnen komen en dat is wat telt, niet of en hoeveel vaxslachtoffers er zijn en nog kunnen komen, over gevolgen van vaccinatie hoeven enkel de gevaccineerden zich druk te maken. Dat eindeloze gedram met speculaties voor ontkenning en bewijs voor vaxslachtoffers is overigens ook irrelevant als je toch reeds gevaxt bent, dan kun je enkel afwachten wat de gevolgen van je vrijwillige keuze zullen zijn.
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer is iemand volgens u een vaxslachtoffer?
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De razernij van Putin is wellicht ook een gevolg van zijn vaccinatie. ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() voor bepaalde leeftijdscathegorien ziet het er wel naar uit dat het vaccin meer nadelen dan voordelen had
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |