![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat ook bij familieleden die het niet breed hebben. Hun frieten moeten bij een frituur afgehaald worden. Daarbovenop betalen ze zich blauw aan een lepel mayonaise, ketchup, andalouse enz. Als je het niet breed hebt is dat best duur. Hier thuis schillen en snijden we 3 grote aardappelen en dan eten we lekkere, zelfbereide frietjes mèt saus + een gemengd slaatje+ tomaatje en een stukje vlees voor dezelfde prijs van in't frietkot. Ook nog dit: voor de prijs van 2 lepels saus in't frietkot koop ik een hele bokaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De prijs die men voor een pak frieten dient te betalen maakt dat het nooit zinnig is om deze in een frituur af te halen. Uitzonderlijk ergens onderweg als snelle hap is het wel handig.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 juni 2022 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me dan opvalt aan die frietkotfrieten; die zien er niet goudgeel uit zoals we ze hier thuis bakken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() en gebakken in een Nova en zonnebloemolie uiteraard
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Zorgen voor mama": vanavond een nieuwe aflevering op 'Eén'.
Wie gaat er ook kijken? |
![]() |
![]() |