![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het inteelt probleem krijg je vooral als je een cultuur hebt die mixen verbiedt of als er een kleinere poel van genen is zoals op eilanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus wij (=de witten) zouden mogen blijven trouwen en same-group huwelijken van de minder goede groepen, eigenlijk best verbieden om sneller een mengeling te krijgen, zodat hun genenmix verbetert. Zodra er meer steun voor is, dan is dat eigenlijk het juiste beleid. Zie je het zo?
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verbieden kan niet, wel bewustmaken. Blanke Mormonen en andere kleine religieuze groepen hebben dat probleem ook hè, het heeft niets te maken met huidskleur. Hoe graag je dat ook zou willen horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is gewoon zeer goed om uw standpunt zo scherp mogelijk te formuleren, zodat je er een zinnige discussie over kan voeren. Anders heb je een discussie over een waanidee. Ik probeer echt gewoon goed te begrijpen hoe je ernaar kijkt. Ik begrijp nu: 1. Heeft niks met kleur te maken maar genetische variatie van verschillende groepen 2. Hoe lager de variëteit, hoe inferieurder de groep is 3. Witten zijn over het algemeen goed gevarieerd. Zwarten, mexicanen, berbers, turken, maar ook mormonen niet 4. Het is wenselijk te mixen om genenmix te verbeteren. (Da’s best opvallend want meestal als het over racisme gaat, dan is het de bedoeling ras-zuiverheid te behouden. Jij zegt het omgekeerde. Interssant) Ik heb nog veel vragen hoor. Europa mag dan een smeltkroes zijn, mijn roots tot 1600 liggen op een paar 100 vierkante kilometer. Weinig genetische variatie… Likewise, amerikaanse zwarte slaven, kwamen van verschillende afrikaanse landen en hebben over de loop van 100en jaren in Amerika gemengde huwelijken gehad. Veel variatie dus. Hoe rijm je dat met jouw theorie?
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moeder van Harris was een Indiase. Waar horen die in de theorie over zwarten? Mensen van het kaukasische type maar met een donkere huid.
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 470.000 Noord Amerikaanse slaven kwamen voor 90% uit West Centraal Afrika, zoals ik eerder zei, omdat daar stammen waren met grote sterke mannen die goed konden werken. Het is gewoon een kleinere groep om mee te starten. De blanken hadden direct een veel grotere mix omdat ze uit compleet West- en Oost Europa kwamen, de mix was enorm groot zelfs onder exclusief blanke huwelijken. https://www.nps.gov/ethnography/aah/...tcontextsd.htm Er wordt minder interraciaal gehuwd in de VS dan je zou denken, dat is ondertussen gelukkig wel aan het stijgen. https://www.nps.gov/ethnography/aah/...tcontextsd.htm West Europa is gewoon veel meer gemixt dan je zou denken, onze Vlaamse boerderijen hadden in de 19e eeuw nogal wat inteelt maar de eerste wereldoorlog heeft dat compleet aan stukken geschoten. Die hebben zich (tijdelijk en permanent) verspreid over Frankrijk, Engeland en Wallonië. Ik denk eraan om eens zo’n DNA test te doen om te zien waar m’n genen overal vandaan komen. Mijn moeder moet ergens een Franse vader gehad hebben ofzo, mijn nicht haar man heeft ergens Italiaanse roots, er is sowieso een zeer grote mix en volgens mij is dat als groep een groot voordeel. Ik ben totaal niet racistisch behalve dan tegen culturele inteelters omdat die praktijk zo gigantisch racistisch en ziekmakend is dat het verboden zou moeten zijn. Wat het vroeger ook was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenwel geen afstamming van de Amerikaanse slavernij, in de VS zijn dat allemaal gevoelige onderwerpen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 23 juli 2024 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het bijzonder Universalia zijn insteek is daarom verkeerd.
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot de 1e WO was er best wat inteelt hier, schrijf je. (Ik denk dat ook). Tegelijk, die Afrikaanse slaven kwamen uit een breed gebied van W-Afrika, uit stammen die makkelijk 1000km van elkaar verwijderd kunnen zijn en dus nooit genen kruisen. Net die groep gaat genen kruisen als slaven in de VS. Die groep van 470.000 (waar komt dat getal vandaan?) zijn best al genetisch divers van de start en kruisen dus lustig over 100en jaren. Tegelijk is er hier bij de witten vrij sterk isolement, tot pakweg 1900. Dan klopt het toch niet dat het louter gaat om variatie in de genen? Is het niet gewoon zo dat witte genen beter zijn dan afrikaanse genen?
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saudi Arabia Awakes to the Perils of Inbreeding https://www.nytimes.com/2003/05/01/w...nbreeding.html Het inteelt probleem is ook maar een onderdeel, de slechte mentale zorg bij zwarten is nog verontrustender omdat ze nu eenmaal armer zijn maar ook omdat ze over de jaren heen zoveel hebben meegemaakt met overheidsprogramma's dat ze zeer afkerig zijn tegen elke vorm van mentale zorg, daar is nog heel veel werk. Maar goed, ik vind dat alles bespreekbaar moet zijn. Hier spreken ze trouwens van slechts 388,000 slaven naar de VS https://www.pbs.org/wnet/african-ame...nded-in-the-us The most comprehensive analysis of shipping records over the course of the slave trade is the Trans-Atlantic Slave Trade Database, edited by professors David Eltis and David Richardson. (While the editors are careful to say that all of their figures are estimates, I believe that they are the best estimates that we have, the proverbial “gold standard” in the field of the study of the slave trade.) Between 1525 and 1866, in the entire history of the slave trade to the New World, according to the Trans-Atlantic Slave Trade Database, 12.5 million Africans were shipped to the New World. 10.7 million survived the dreaded Middle Passage, disembarking in North America, the Caribbean and South America. And how many of these 10.7 million Africans were shipped directly to North America? Only about 388,000. That’s right: a tiny percentage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vooral in Vlaamse kerktorendorpen dat. De paster hield zijn kudde goed bij elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump zal nog de beste optie zijn denk ik.
Eigenaardig genoeg heeft hij voor een tijd aan zijn huidige aanvalster nog geld gegeven 6000euro geloof ik. Trump moest men niet afknallen, die Kamala daarentege Zou het een goede goede zaak zijn voor de EU dat zij potus zou worden, ik denk het niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juli 2024 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Europa is een Democraat het zekerst. Voor binnenlands beleid in de VS is Trump misschien beter.
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 25 juli 2024 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, Biden heeft zen schup afgekuisd.
Volgende Kemel naar voren gedirigeerd: Kameel Harris Da Belooft. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe passen pakweg de Bahama's - 90% van de bevolking zijn 'negers' - in uw theorietje? ![]() Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Bahamas
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 juli 2024 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een donkere huidskleur is dominant qua genen dus 95% van de nakomelingen zijn zogezegd niet-blank maar 50% van hun genen wel. Hoe beter de mix, hoe beter de gezondheid. Niettegenstaande ze nog steeds een eilandengroep zijn hebben ze een redelijk hoog IQ van 86,99. Zoals steeds komt het neer op inteelt-graad en de culturele bereidheid om te mixen, niet op huidskleur. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 juli 2024 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |