![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
slaapwel zodadelijk doe ik dat ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nadine/illwill weet ik zeker. En eerlijk, ik denk wel dat hij te stom is om Chipie te kunnen zijn.(schrijffouten) Maar 't is maar dat Chipie mij van in het begin altijd heeft beschuldigd van onder een stuk of 7 nicks hier te posten. Hij gelooft niet in conspiracytheories, maar wel dat ik Steve, 2004Gun, Exodus, die moslim die me even z'n naam niet te binnen schiet, en nog wel enkele anderen uit het verleden ben. Hihi.
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en Funghus ook nog.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 februari 2005 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=2] Citaat:
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @nadine
shit ! alweer te laat..... ![]() en nog geen beetje ..... het is nu 1.34 dt is is resp 20 min en 18 minuten te laat voor zo'n elementaire vraagjes inzake onze aardkloot verdekke toch... niks gevonden op 't net, doe je alsof je offline bent of watte ? maakt ni uit ik heb er nog eentje daar jij daar daar zo op staat te springen ge je nergens of bijna nergens vinden hihi daar je toch de wijsneus probeert uit te hangen.... something totaly different.... reken mij es wat uit als ... uitgedrukt als operator van het domein van f(t) even kijken hoe ik dat hier opgeklad krijg.... exp(e)(a*exp(t)(p+1)*D) f(t) ? met exp (x)(y) = x verheven tot macht y met e = neperiaans grondtal 2.1712818 allee je weet wel jij alleswetende nadine met t een variabele met D diiferentiaalquotiënt respectievelijk naar t p element van gans C complexe getallen , allee je weet wel jij alleswetende nadine a een constante resp t, neem die ook maar complex met f(t) een functie naar t counting now minus infinity ![]() Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mmakt niet veel uit ik ga geen linken leggen tussen nicks... wel weet ik dat nadine en Wreker reeds afgeschreven zijn voor me illwill is een twijfelgeval omdat hij/zij zo gamatigd is maar lijkt me totaal hopeloos, verstaat nog niet eens eenvoudig nederlands |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel grappig. Totale nonsens inzake natuurkunde? Hoe kom je hierbij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, jij zegt dat je geen believer bent maar je valt enkel de non believers aan. Maak me dus niet meer wijs dat je geen believer bent é. Muts! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Praha de veer (of zoiets) ! Jullie nachtelijke discussie over dubbele nicks is al even grappig als de 9/11-complotten discussie. democratsteve=2004gun=Exodus? Zo ja doet hij dat goed, want de stijl is wel anders, en de éne klinkt (een beetje) slimmer dan de andere. Nadine=Illwill=Chipie? Lijkt me ook niet, tenzij... Hier ga je over alles nog twijfelen !
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop dus met al die persoonlijke aanvallen over dingen die totaal niet terzake doen, en die ten 2de helemaal niets te maken hebben met de intelligentie van personen, ok. Ik denk niet dat een dom persoon kan hacken bv. Laatst gewijzigd door illwill : 16 februari 2005 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel zou willen weten is waarom ze denken dat ik verschillende nicks heb want ik snap echt het nut ervan niet eerlijk gezegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch nuttig, niet?
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
inderdaad bij ons zijn dat grote jongens Kolonels, maar in de us loopt het daar vol van bij wijze van spreken. ne 4 of 5 sterren generaal van de staf dat had al een referentie kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik reageer als ik ergens ( aldus volgens mij, je mag dat steeds weerleggen )nonsens hoor, niet meer niet minder... als ik van een iemand nonsens meen te horen om een 'believer' zijn theorie te ondermijnen dan reageer ik dus, iets wat jij oa hebt mogen ondervinden niet dat ik je daarom dommer zou vinden of weet ik veel... zoiets komt pas later als iemand hardnekkig zich zou blijven vasthouden aan iets.... terwijl hij/zij niet verder kan als ik van een 'believer' nonsens meen te horen doe ik net hetzelfde.... al hebben zij dát grote voordeel net dat het slechts hypothesen zijn, misschien totaal ongeloofwaardige verhaaltjes maar daarom geen nonsens van zodra ik nonsens zou horen bv ( ik zeg zomaar wat nu ) dat staal pas boven duizenden °C zijn sterkte verliest dan wijs ik die persoon daar ook op voor de rest blijft wel het 'belief' overeind dat kan je nooit weerleggen, hooguit soms wat belachelijk in de oren vinden klinken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar nogmaals mij maakt het totaal niet uit op dat vervelend ding na dat het je dan misschien wel eens zou kunnen overkomen dat je weer eens diezelfde trein moet uitzitten .... en later zou merken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
fair ? ![]() ik ken uiteraard helaas jouw kennis niet ..... maar ik kan wel aardig blijven meedraaien vrees ik al zou je veel kans hebben me om me te verslaan op de 'nieuwere' talen ik ben er nu wel een hele tijd uit ![]() welke persoonlijke aanvallen ? ik heb slechts gezegd dat het me heel lang duurde voor jij begon in te zien wat ik bedoelde met dat verschil tussen vergelijken en reeds een oordeel vellen ivm die foto's neen, klopt maar het maakt het er zeker niet makkelijker op, niet ? oh toch wel .... wie zoekt die vindt ... er staat genoeg bruikbaars op 't net Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |