Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2005, 01:27   #221
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Is dat hier een chatroom of wat?
Ja , seffens of morgen komt illwill om nadien te "steunen".
Nee, ben nog niet slapen.
lees jij mijn posts over de staat van de journalistiek in de VS en het algehele sfeertje dat er heerst,
dat zal ik doen, of ik hoop dat toch te doen als ik de tijd nog vind, democrat

slaapwel
zodadelijk doe ik dat ook
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 01:32   #222
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat hier een chatroom of wat?
Ja , seffens of morgen komt illwill om nadien te "steunen".
Nee, ben nog niet slapen.
lees jij mijn posts over de staat van de journalistiek in de VS en het algehele sfeertje dat er heerst,
Oh ja, Chipie zou het ook kunnen zijn.
nadine/illwill weet ik zeker.
En eerlijk, ik denk wel dat hij te stom is om Chipie te kunnen zijn.(schrijffouten)
Maar 't is maar dat Chipie mij van in het begin altijd heeft beschuldigd van onder een stuk of 7 nicks hier te posten.
Hij gelooft niet in conspiracytheories, maar wel dat ik
Steve, 2004Gun, Exodus, die moslim die me even z'n naam niet te binnen schiet, en nog wel enkele anderen uit het verleden ben. Hihi.
Oud 16 februari 2005, 01:33   #223
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En eerlijk, ik denk wel dat hij te stom is om Chipie te kunnen zijn.(schrijffouten)
Maar 't is maar dat Chipie mij van in het begin altijd heeft beschuldigd van onder een stuk of 7 nicks hier te posten.
Steve, 2004Gun, Exodus, die moslim die me even z'n naam niet te binnen schiet, en nog wel enkele anderen uit het verleden ben. Hihi.
Mustapha?
Oud 16 februari 2005, 01:34   #224
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Mustapha?
ja, dat is 'm 8)
en Funghus ook nog.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 februari 2005 om 01:34.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 01:44   #225
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
dat geloof ik
het is zelfs een bedenking die zowel believer, non-believer, rechts, links weet ik veel nog
heeft bij die nadine
haar/zijn enigste opzet is wat te stoken en zoals 2004gun destjds beweerde... ze/hij zoekt bljkbaar een slachtoffer uit om dan volledig in discridiet te brengen
ik wet begot niet aan wat ik het verdiend zou hebben ... maar dat maakt niet echt uit voor haar/hem peins ik
Ze is op ander fora ook reeds geïdentificeerd: (Pas op het gaat hier niet over politics.be)
[size=2]
Citaat:
[font=Arial][size=3]Beste forumleden.[/size][/font]
[font=Arial][size=3]Ik wens jullie te feliciteren met dit forum. ben hier een tijdje geleden al wat komen lezen en was zeer aangenaam verrast over de goede sfeer en tolerantie die hier heerst tussen mensen met verschillende achtergrond, religie etc. Ook is het voor niet-moslims een goede manier om meer le weten le komen over wat er zoal bij jullie speelt, want het alledaags contact tussen moslim, niet-moslims, autochtoon en allochtoon is niet toch nog niet erg vlotjes te noemen (maar het betert wel elk jaar, vind ik ) een site als deze kan door zijn info en leden daar alleen maar toe bijdragen. waarvoor mijn oprechte dank![/size][/font]

[font=Arial][size=3]Wat het individu : nadientje, nadine, jefke, wreker en zoveel andere van zijn namen betreft:[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Dit ziekelijk en gestoord individu is op meerdere forums aanwezig, waar hij de meest islamofobe posts plaatst (bijv; forum van politics.be onder naam nadine en wreker) [font=Arial]. [/font]sommige nicks posten enkel zogezegde getuigenissen van ex-moslims die de islam nu verketteren en hijzelf zal dat dan enkel becommentarieren (is de mck smiley hier ook bezig?) onder andere nicks(wreker. nadientje etc) is hij dan weer zwaar islamofoob en prozionistisch bezig. Soms zit hij zelfs op zijn eigen posts te reageren onder verschillende nicks [font=Arial]. [/font]..totaal geschift![/size][/font]

[font=Arial][size=3]Op dit forum houdt hij zich nog redelijk beschaafd omdat hij zo in de minderheid is. maar op andere forums waar veel Vb leden zitten geloofje je ogen niet. echt sick,meer valt er niet over te zeggen[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Soms post hij onder vrouwelijke namen, dan weer niet. Niet dat zoiets er toe doet. maar als vrouw denkt hij op meer sympathie te kunnen rekenen. vermits heel wat forumleden mannen zijn.[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Dit ziekelijk heerschap is NIET geinteresseerd in een serene oprechte discussie met respect voor eenieders standpunt, maar zoals zovelen van jullie al hebt kunnen ondervinden, wil hij enkel spanningen tussen moslims en joden aanwakkeren. Bij zijn compleet gestoord en extremistisch joods wereldbeeld en naziverwijten spuien hebben de Vlaamse joden geen enkel voordeel, het zet alleen aan tot haat bij NIET-joden jegens joden, en zijn islamofobe posts vallen natuurlijk de moslimpopulatic aan. Het is een extreem rechts psychiatrisch geval dat enkel geintercssecrd is in de serene sfeer hier te verstoren (zoals hij op andere fora doet), om 2 populaties tov. mekaar op te hitsen wie heeft hier voordeel bij ? JUIST... hij probeert enkele medstanders le vinden op fora die hij dan probeert op te zetten tegen zijn “uitgekozen doelen”... Opmerkingen zoals door “die zijn roddelpraat kon ik even niet antwoorden op je interessante post” heeft hij hier blijkbaar ook reeds geplaatst... verdeling en haat zaaien is blijkbaar voor hem een leuke bezigheid.[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Van zodra je hem met argumenten op zijn ziekelijk plaatsje zet, zal er wel plots een nieuw forumlid opduiken dat je “komt steunen” met nazi praat. [/size][/font]

[font=Arial][size=3]Tegelijk begint hij je te tergen alsof je een nazi bent.... als je dan na een tijdje een kleine veralgemening durft maken (wat menselijk is na zoveel haatposts van zijnentweghe) is het: ZIE JE WEL, dat die een nazi is! zo probeert hij tegenstanders onderuit te halen. Wat natuurlijk alleen maar lukt als hij voldoende islamofobe medestanders heeft.[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Let ook op zijn taal... Nederlands is NIET zijn moedertaal. “acties in een bedrijf [font=Arial]?“ [/font]sorry, maar voor een Vlaming zijn dat gewoon aandelen.. .in het frans echter... niet dat zijn taal noch geslacht noch vele forumnamen belangrijk zijn. maar het getuigt alleen maar van de leugens en misleiding die dit zeer te misprijzen individu “sieren”.[/size][/font]

[font=Arial][size=3]De reden van zijn posten hier is vooral keet schoppen en haatposts jegens Autochtonen en Joden te proberen uitlokken, met deze kan hij dan zijn ziekelijke islamofobe praat op andere fora onder andere naam gaan valideren. “zie eens wat de schapenneukers van kifldf zeggen, voor hen zijn wij maar alleen dhimmis die mogen gekeeld worden zoals in Irak”[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Ik zou het dan ook zeer spijtig vinden mocht hij de serene sfeer die hier heerst verstoren. Het beste is dat jullie hem gewoon negeren (meestal duikt hij dan wel op onder een andere naam en begint hij zeer getemperd. dus gewoon blijven opletten) Hij moet zelf een zeer zielig bestaan hebben opdat alleen dergelijk wangedrag item nog voldoening verschaft.[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Het is een echt zielig gestoord ophitsertje dat geen aandacht verdient, hoe sterk hij jullie ook provoceert...[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Zelf heb ik niet zoveel tijd om te posten. af en toe lezen is reeds een stretch. ik doe dit dan ook alleen jullie te waarschuwen voor de slechte intenties van sommigen; Laat hen aub. jullie sereen en tolerant forum niet bederven[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Zoals jullie hier zeggen:[/size][/font]

[font=Arial][size=3]Vrede zij met jullie (en aan ALLE mensen van goede wil)[/size][/font]
[/size]
Oud 16 februari 2005, 01:48   #226
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

@nadine

shit ! alweer te laat.....
en nog geen beetje .....
het is nu 1.34
dt is is resp 20 min en 18 minuten te laat voor zo'n elementaire vraagjes inzake onze aardkloot
verdekke toch... niks gevonden op 't net, doe je alsof je offline bent of watte ?
maakt ni uit
ik heb er nog eentje daar jij daar daar zo op staat te springen
ge je nergens of bijna nergens vinden
hihi
daar je toch de wijsneus probeert uit te hangen....
something totaly different....
reken mij es wat uit als ... uitgedrukt als operator van het domein van f(t)

even kijken hoe ik dat hier opgeklad krijg....

exp(e)(a*exp(t)(p+1)*D) f(t) ?
met exp (x)(y) = x verheven tot macht y
met e = neperiaans grondtal 2.1712818 allee je weet wel jij alleswetende nadine
met t een variabele
met D diiferentiaalquotiënt respectievelijk naar t
p element van gans C complexe getallen , allee je weet wel jij alleswetende nadine
a een constante resp t, neem die ook maar complex
met f(t) een functie naar t

counting now minus infinity

Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 01:57.
Oud 16 februari 2005, 01:51   #227
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja, dat is 'm 8)
en Funghus ook nog.
ja die ben ik ook al es tegengekomen...in één of andere topic
Oud 16 februari 2005, 01:55   #228
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Ze is op ander fora ook reeds geïdentificeerd: (Pas op het gaat hier niet over politics.be)
dat heb ik al es gezien maar waar ? ...
mmakt niet veel uit
ik ga geen linken leggen tussen nicks...
wel weet ik dat nadine en Wreker reeds afgeschreven zijn voor me
illwill is een twijfelgeval omdat hij/zij zo gamatigd is maar lijkt me totaal hopeloos, verstaat nog niet eens eenvoudig nederlands
Oud 16 februari 2005, 06:39   #229
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal het op deze topic nog even herhalen, zodat je 't zeker niet mist.
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Bristow
Dat heb je dan in deze draad alvast niet aangetoond.
Geen van je beweringen zijn overeind gebleven.
Ook je laatste post zit vol onwaarheden, maar met iemand die zelfs de tekst van Operation Northwoods niet naar waarheid kan begrijpen is dat niet verwonderlijk.

Voor de rest herhaal ik dat ik alléén nog ga reageren op zinvolle en gefundeerde argumenten. Je provocaties zullen voortaan onbeantwoord blijven, want het is zinloos daarop in te gaan.

Je zegt maar telkens weer dat geen van m'n posts is overeind gebleven.
Welke?
Is het niet eerder andersom?
Is dit al niet de vijfde keer dat u mij beschuldigd van leugens en ik u uitdaag en de DERDE KEER dat ik u GELD ga beloven????????

DUS NU VOOR DE ZESDE KEER! En laat iedereen hier getuige zijn,

WAAR ZIT DE LEUGEN IN MIJN VORIGE POST???????????
Voor de derde keer dat je 1000 € kan verdienen.
(Voor alle duidelijkheid, het gaat over de post op het andere topic.
Als je toch niet kunt zwijgen zaag dan ook niet elke keer opnieuw dat het je laatste posting is ok.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 06:42   #230
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
okay slaapwel
democratsteve
aah nog een vraagje
nadine = illwill ?
zou kunnen hoor gezien haar/zijn totale nonsens inzake natuurkunde
Lol, geloven jullie nu nog steeds dat ik dezelfde persoon ben als Nadine? LOL!!!
Wel grappig.
Totale nonsens inzake natuurkunde? Hoe kom je hierbij?
Oud 16 februari 2005, 06:44   #231
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo te zien ligt u iq niet hoger dan 5, als je intelligentie al koppelt aan schrijffouten. Ik wil u wel eens perfect frans of Spaans zien schrijven. Zullen we spaans nemen? Alé eens testen hoe DOM jij bent?
Oud 16 februari 2005, 06:46   #232
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat heb ik al es gezien maar waar ? ...
mmakt niet veel uit
ik ga geen linken leggen tussen nicks...
wel weet ik dat nadine en Wreker reeds afgeschreven zijn voor me
illwill is een twijfelgeval omdat hij/zij zo gamatigd is maar lijkt me totaal hopeloos, verstaat nog niet eens eenvoudig nederlands
Wat heb ik dan nog niet verstaan?
Trouwens, jij zegt dat je geen believer bent maar je valt enkel de non believers aan. Maak me dus niet meer wijs dat je geen believer bent é. Muts!
Oud 16 februari 2005, 06:53   #233
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@nadine

nog eentje
als ik een put graf van hier naar de andere kant van de aarde en ik spring daarin, veronderstelt dat ik het overleef, wat gebeurt er
counting now
2 minutes
Oei, als we ideale omstandigheden veronderstellen (geen wrijving, geen weerstand) dan zal het lang duren en op de duur gaan vervelen ...
Praha de veer (of zoiets) !

Jullie nachtelijke discussie over dubbele nicks is al even grappig als de 9/11-complotten discussie.

democratsteve=2004gun=Exodus? Zo ja doet hij dat goed, want de stijl is wel anders, en de éne klinkt (een beetje) slimmer dan de andere.

Nadine=Illwill=Chipie? Lijkt me ook niet, tenzij...

Hier ga je over alles nog twijfelen !
Oud 16 februari 2005, 07:57   #234
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor jou is Nederlands misschien makelijk, voor mij niet, het is niet mijn moedertaal ok? Zullen we het even over 1 of andere programmeer taal beginnen? Eens kijken hoe goed je daar in bent...
Stop dus met al die persoonlijke aanvallen over dingen die totaal niet terzake doen, en die ten 2de helemaal niets te maken hebben met de intelligentie van personen, ok. Ik denk niet dat een dom persoon kan hacken bv.

Laatst gewijzigd door illwill : 16 februari 2005 om 07:57.
Oud 16 februari 2005, 07:58   #235
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Oei, als we ideale omstandigheden veronderstellen (geen wrijving, geen weerstand) dan zal het lang duren en op de duur gaan vervelen ...

Jullie nachtelijke discussie over dubbele nicks is al even grappig als de 9/11-complotten discussie.

democratsteve=2004gun=Exodus? Zo ja doet hij dat goed, want de stijl is wel anders, en de éne klinkt (een beetje) slimmer dan de andere.

Ik zal er niet van wakker liggen dat mensen denken dat ik meerdere nicks heb. Vind het best wel grappig.
Wat ik wel zou willen weten is waarom ze denken dat ik verschillende nicks heb want ik snap echt het nut ervan niet eerlijk gezegt.
Oud 16 februari 2005, 08:05   #236
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik zal er niet van wakker liggen dat mensen denken dat ik meerdere nicks heb. Vind het best wel grappig.
Wat ik wel zou willen weten is waarom ze denken dat ik verschillende nicks heb want ik snap echt het nut ervan niet eerlijk gezegt.
Ik heb er al eens aan gedacht vijf nicks aan te maken en dan met deze vijf nicks aan de forumquiz deel te nemen. In een ijltempo kom je dan (met één van je nicks) aan de top van de klassering !
Dat is toch nuttig, niet?
Oud 16 februari 2005, 08:31   #237
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Hij heeft er wel geld trachten uit te slagen met zijn boek, hetgeen hem op zich al dubieus maakt. Maar wat is nu precies deze persoon zijn rol? Ik bedoel maar dat een kolonel in het VS leger nu niet bepaald een heel hoge functie is die toegang geeft tot veel geheime informatie...

inderdaad bij ons zijn dat grote jongens Kolonels, maar in de us loopt het daar vol van bij wijze van spreken. ne 4 of 5 sterren generaal van de staf dat had al een referentie kunnen zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2005, 10:35   #238
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heb ik dan nog niet verstaan?
Trouwens, jij zegt dat je geen believer bent maar je valt enkel de non believers aan. Maak me dus niet meer wijs dat je geen believer bent é. Muts!
waarom moet iemand steeds in een kamp ondergebracht worden illwill ?
ik reageer als ik ergens ( aldus volgens mij, je mag dat steeds weerleggen )nonsens hoor, niet meer niet minder...

als ik van een iemand nonsens meen te horen om een 'believer' zijn theorie te ondermijnen dan reageer ik dus, iets wat jij oa hebt mogen ondervinden
niet dat ik je daarom dommer zou vinden of weet ik veel...

zoiets komt pas later als iemand hardnekkig zich zou blijven vasthouden aan iets.... terwijl hij/zij niet verder kan

als ik van een 'believer' nonsens meen te horen doe ik net hetzelfde....
al hebben zij dát grote voordeel net dat het slechts hypothesen zijn, misschien totaal ongeloofwaardige verhaaltjes maar daarom geen nonsens
van zodra ik nonsens zou horen
bv ( ik zeg zomaar wat nu ) dat staal pas boven duizenden °C zijn sterkte verliest dan wijs ik die persoon daar ook op
voor de rest blijft wel het 'belief' overeind
dat kan je nooit weerleggen, hooguit soms wat belachelijk in de oren vinden klinken
Oud 16 februari 2005, 10:38   #239
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

ja dat vind ik ook
maar nogmaals mij maakt het totaal niet uit
op dat vervelend ding na dat het je dan misschien wel eens zou kunnen overkomen dat je weer eens diezelfde trein moet uitzitten ....
en later zou merken....
Oud 16 februari 2005, 10:49   #240
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jou is Nederlands misschien makelijk, voor mij niet, het is niet mijn moedertaal ok? Zullen we het even over 1 of andere programmeer taal beginnen? Eens kijken hoe goed je daar in bent...
Stop dus met al die persoonlijke aanvallen over dingen die totaal niet terzake doen, en die ten 2de helemaal niets te maken hebben met de intelligentie van personen, ok. Ik denk niet dat een dom persoon kan hacken bv.
okay ik zal daar rekening mee houden, illwill
fair ?
straks ben ik nog geneigd om die uitdaging aan te nemen
ik ken uiteraard helaas jouw kennis niet .....
maar ik kan wel aardig blijven meedraaien vrees ik
al zou je veel kans hebben me om me te verslaan op de 'nieuwere' talen
ik ben er nu wel een hele tijd uit
welke persoonlijke aanvallen ?
ik heb slechts gezegd dat het me heel lang duurde voor jij begon in te zien wat ik bedoelde met dat verschil tussen vergelijken en reeds een oordeel vellen ivm die foto's
neen, klopt
maar het maakt het er zeker niet makkelijker op, niet ?
oh toch wel .... wie zoekt die vindt ... er staat genoeg bruikbaars op 't net

Laatst gewijzigd door praha : 16 februari 2005 om 10:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be