![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je echt wil kun je trouwens alles 'bewijzen'. Dan wordt de wetenschap wel waardeloos. [size=1](kijk eens aan ik ben het eens met een BUB'er)[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat wil bovendien zeggen dat in de jaren 70 blanken gemiddeld een lager IQ moeten hebben gehad dan arabieren...Of vergis ik me? Het toont alleszinds aan dat IQ heel veel te maken heeft met sociale omstandigheden en het niveau van onderwijs en dergelijke... Citaat:
![]() |
![]() |
#223 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez, omdat je zo'n lieve bent, één voorbeeld. (Google wat, en je vindt veel meer, hé.) En nu ga jij eens de "methode" van Rushton uitleggen, en ons aantonen dat deze methode wetenschappelijk is?
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blanken hebben grotere hersenen, zijn intelligenter en daardoor beter in staat zich aan te passen aan een andere omgeving. Het volstaat te kijken naar de multiculturele samenleving met zijn onaangepaste individuen, het levende bewijs dat kleurlingen dommer zijn dan blanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo ja, proficiat!
![]() |
![]() |
#229 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -Wat is onaangepast ? -Definieer "Blank" ... -Definieer "intelligent" -Hersenen van mannen zijn gemiddeld ook groter dan die van vrouwen ... Kunnen mannen zich gemakkelijker aanpassen ? Merkwaardig dat dan niet zij de kindjes baren ... -Chinezen zijn kleurlingen, en intelligenter ( volgens jou) dan "blanken" ... -Zijn er geen blanken die dommer zijn dan "kleurlingen" ? Zijn dat dan natuurlijke slaven voor die kleurlingen ? Arabieren hebben heel lang "blanke" slavinnen gehad, de Otomanen hadden ook europese slaven, Moren haalden slaven uit Europa ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() @Firestorne,
@Ragnarok, @de geïnteresseerde, Firestone, de heer Rushton aanhalen is een zeer, zéér, zéér hachelijke onderneming voor iemand die de : politiek correctheid hoog in het vaandel draagt. Waarom ? Door zijn medewetenschappers werd Prof. Rushton uitgestoten omdat hij inderdaad eigenlijk beweerde : ras & rasverschillen bestaan. en moeite dat hij er mee had ! Want : - dat is niet politiek correct; - dat was niet wetenschappelijk correct ! Genetisch bestaat het principe ras toch niet ... Zijn bewijzen waren nochtans veelvuldig : - "raciaal" verschil van de grootte van de schedel ! - "raciaal" afwijkend IQ; - "raciaal" afwijkende testeronhoeveelheid. Deze banneling, want zo kunnen we deze psycholoog noemen, want Prof. in Ontario, Canada, dat is of was de wetenschappelijke hel, heeft hij nu gelijk ? Ja uiteraard, wanneer hij zegt dat er meerdere rassen bestaan; nog al een conclusie nietwaar ... Misschien Neen, wanneer hij zijn tot zijn theoretische hoofdstelling heeft gemaakt : - the caucasian male is superieur vergeleken met : - the black male. Die Neen kan ik verdedigen met een citaat uit mijn post #129, van 12-04-2005 in de topic : de reden waarom het VB zal blijven groeien : Citaat:
tiens, hoera : ik ben politiek correct !!! Maar ... vervolg ... Dit is nu eigen ervaring ! Tiens, moge God in de Hemel me helpen ... Ik ben al +30 jaar o.a. in het universitair onderwijs "bezig" en dit is mijn "raciale" ervaring {gelieve er wel rekening mee te houden dat ik aartsmoelijke vakken doceer ) : States : Harvard kost je volgend jaar $58.000 om je "misschien" te mogen inschrijven. Een neger die daar begint is "ne goeie"; zijn slaagkans is ongeveer 1/3 van dat van een "caucasian" ... België/Belgique : hou je vast aan de takken van de bomen ! Op al die jaren heb ik ook aan tientallen gekleurde studenten gedoceerd. Op al die jaren is er één, uno, un, ein, one doorgeraakt; een Indonesiër. Amaai ... nen dure vogel ... jullie snappen het toch ... Zeg niet te vlug dit bewijst dat Predator een racist is. Neen ! Ik herneem voorgaande alinea en pas aan : Op al die jaren heb ik ook aan tientallen Nederlandse studenten gedoceerd. Op al die jaren is er géén enkele doorgeraakt. Amaai ... dure vogels ... jullie snappen het toch ... Zeg nu niet te vlug ... wijlen mijn schoonvader was een Nederlander. Terminus. Beste Groeten!
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Predator
Wat heeft politieke correctheid te maken met het al dan niet gebruiken van correcte wetenschappelijke methoden? Dat er bij de mens meerdere rassen bestaan is voor zover ik weet niet wat de meeste biologen beweren.
![]() |
#232 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Soort: verzameling van organismen die bijna alle kenmerken gemeen hebben ( verschil bijvoorbeeld op niveau van huidskleur ) hebben en onderling fertiel zijn, evenals hun nakomelingen. Voor zover ik weet, is dit mogelijk bij allemensen dus: alle mensen zijn van dezelfde soort. Men weet dat soorten voortvloeien uit een bepaald ras. Maar aangezien we allemaal van dezelfde soort zijn , zijn we dus bij gevolg ook van DEZELFDE ras: het menselijke ras. Een mooie toepassing ervan is bijvoorbeeld: apen waren onze voorouders maar wij zijn stilaan verder gaan evolueren. Nu zijn we verschillende soorten aangezien we ons niet kunnen voortplanten. Bij gevolg zijn we ook van een ander ras ( er bestaat alleen discussie over de mensapen die van dezelfde ras zouden zijn maar wel van een ander soort)
![]() |
![]() |
#233 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#234 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Domheid bepaald niets steeds je rang in de sociale ladder, het is vooral afhankelijk van een hele boel externe factoren die je leven kunnen begunstigen ( als je bijvoorbeeld geboren bent in een rijke familie )
![]() |
![]() |
#235 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | ||
Partijlid
|
![]() Er was eens een hele knappe maar aartsdomme blondinne die Einstein vroeg om met haar een kind te maken. Stel je voor zei ze, een kleine met mijn uiterlijk en uw verstand... Einstein wijgerde. De blondinne was teleurgesteld en vroeg waarom. Einstein zei: Stel je voor dat die kleine mijn uiterlijk heeft en uw verstand...
Overigens het iq van de Joden, te meten naar hun bijdrage tot de wetenschap en cultuur, moet enorm zijn. waarom is tijdens de evolutie, vlak na het verlaten van Afrika het IQ zo gestegen, om daarna weer zo dramatisch te dalen tot het niveau van de gemiddelde Vlaams Nationalist. Hoekandana?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan Laatst gewijzigd door L’ intérêt flamand : 24 mei 2005 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=4]ras[/size]1 (het ~, ~sen) 1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort 2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt 3 dier met zuivere teeltkenmerken Volgens mij ben je een beetje vies van het woord ras en gebruik je liever 'soort' om de verschillende groepen mensen onder te verdelen. Maak mij niet uit hoor, de verschillen zijn er nog steeds hoe je het ding ook noemt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Parlementslid
|
![]() @Firestone :
Citaat:
bij 2. Veel, want je gebruikt het voorbeeld Rushton. Sorry, Firestone, maar je zegt toch : Citaat:
Kalma, nu ex-docent, "expliceerde" er de theorie van Rushton en Versteeght, een vierde jaars studente van het negroïde type, met waarschijnlijk blanke "voorvaderen", diende promt een klacht in bij het LBR zowat ons gekkenhuis voor gelijke plichten. Zie : www.testresearch.nl/werk/raclbr.html (de link werkt ! de knopjes in de link ook). Waar is de academische vrijheid ? Waar zijn de ethische principes van de vrije discussie ? Antwoord : in de (politiek) correcte vuilnisbak. Wanneer je nu goed mijn tekst had gelezen, dan had ik dit allemaal niet moeten schrijven ! bij 3. Laat ons biologen vervangen door zoölogen ! We zijn dan toch zeker bij de dieren. Op zéér onschuldig terrein ... Laat ons het Brabantse Trekpaard nemen. Neen, natuurlijk niet Jean-Luc maar dat type paard dat op een Palmglas staat. Een dergelijk "paardenbeest" heeft toch andere eigenschappen dan een paardenbeest van het type renpaard, nietwaar Firestone ? En spreken we nu niet over : - het brabantse trekpaardenras; - het (arabische) renpaardenras ? Wanneer er bij de echte (sic !) dieren over rassen gesproken wordt waarom dan niet bij het super-echte-dier, het menselijk wezen ofte het menselijk voorwerp ? Als je nu gaat uitwerken : - hoe komt het dat de borstspieren van de brabander zo ontwikkeld zijn ? - hoe komt het dat de lange beenspieren van die 'arabier' zo lang zijn ? wel, Firestone, dan komen we eigelijk tot wat de moderne (?) correcte (?) sociologen, biologen, psychologen en nog vele "-ogen" beweren : "eigenlijk bestaan er geen rassen maar er zijn toch grote groepsgebonden verschillen tussen de mensen; deze verschillen worden sociaal gedetermineerd." Voil�* ! Terminus. Ware het niet dat : - Firestone, "goochel" eens naar de resultaten van de genetische onderzoeken op de afstammelingen van de Bounty (het schip, niet de lekkernij); - Firestone, heb je ook al bemerkt dat men te pas en te onpas spreekt over DNA-onderzoek. Dat onderzoek is "in de mode" gekomen naar aanleiding van het proces van O.J. Simpson. Zonder verdere commentaar .... uit het bestuurde "sample" kon "men" afleiden dat de moordenaar van de vrouw van voornoemde "national american hero" van het ... negroïde type (ras ?) was ! Terminus ! Beste Groeten !
![]() |
![]() |
#240 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou u niet beweren dat ik het voorbeeld Rushton gebruik of aanhaal. ![]() Lees bijvoorbeeld de eerste post uit deze thread. Heb ik deze post gechreven? Neen. Naar wie wordt daar gelinkt? Juist... De rest is navenant.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 mei 2005 om 21:33. |
|||||
![]() |
![]() |