Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2003, 20:24   #221
rechtuit
Schepen

Standaard

Belgicisten zijn een uitstervend ras - gelukkig maar - dus wees lief met de stervenden.

Geen enkel belangrijk segment van de Vlamingen wil terug het unitaire belgie, de meesten willen niets, maw zijn er gerust in een een minderheid wil zeker verder gaan, zie ook enquete VRT waar heel wat Vlamingen Onafhankelijkheid wensten (of het 20 of 30% was weet ik niet meer).

Er is gewoon geen enkele reden voor het in stand houden van belgie, behalve wat triestig conservatisme en oude-meetjes-liefde en bijhorende kruiperigheid voor de monarchie.
rechtuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 21:15   #222
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit
Belgicisten zijn een uitstervend ras - gelukkig maar - dus wees lief met de stervenden.

Geen enkel belangrijk segment van de Vlamingen wil terug het unitaire belgie, de meesten willen niets, maw zijn er gerust in een een minderheid wil zeker verder gaan, zie ook enquete VRT waar heel wat Vlamingen Onafhankelijkheid wensten (of het 20 of 30% was weet ik niet meer).

Er is gewoon geen enkele reden voor het in stand houden van belgie, behalve wat triestig conservatisme en oude-meetjes-liefde en bijhorende kruiperigheid voor de monarchie.
Ik hoop voor jou dat je dat gelooft, en dat je nog op je beide oren kan slapen, maar als je onze jongeren ziet, denk ik toch dat je je mening over die 'stervenden' zult moeten herzien
Steeds meer jongeren zien met onze hulp de onzin van het regionalisme in, en wees gerust ik zal me nooit kruiperig tov de monarchie opstellen
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 21:21   #223
rechtuit
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit

Ik hoop voor jou dat je dat gelooft, en dat je nog op je beide oren kan slapen, maar als je onze jongeren ziet, denk ik toch dat je je mening over die 'stervenden' zult moeten herzien
Steeds meer jongeren zien met onze hulp de onzin van het regionalisme in, en wees gerust ik zal me nooit kruiperig tov de monarchie opstellen
Geef me 1 goede reden om belgie weer unitair te maken.
rechtuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 21:27   #224
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Stufflebeam, ik heb geen zin om te discussiëren over 10 of 200 stemmen verschil.
De discussie gaat over 20.000 stemmen verschil tussen BUB (10.000 stemmen) en LA (30.000 stemmen). Jij beweerde dat de BUB het bijna even goed deed als het LA. Toen ik het controleerde bleek de partij van Beysen 30.000 stemmen haalde, 20.000 stemmen meer dan de BUB.

Jij was dus aan het liegen, en hoopte dat niemand je bewering zou controleren. Jij haalde ter verdediging enkele irrelevante statistieken aan, waaronder de stemmen bij de Belgen in het buitenland, die hun stem indienden in in Brussel-Halle-Vilvoorde.

Je vertelde trots dat de BUB in dit segment meer stemmen haalde dan SP-a-Spirit. Dat heb ik toch maar even gecontroleerd, bleek dat je alweer aan het liegen was: de BUB haalde minder stemmen dan SP-a-Spirit.

Nu vind je dit verschil niet belangrijk genoeg om erover te discusiëren, maar je vond het wel belangrijk genoeg om erover te liegen.

Citaat:
Feit is dat we met zeer weinig media-aandacht en quasi geen middelen het proportioneel zeer goed hebben gedaan. We zijn waarschijnlijk één van de meest rentabele partijen van België als je de stemmenkost bekijkt: 20 cent per kiezer (2.000 euro : 10.000 kiezers).

Wie doet beter?
De PCP doet het veel beter.

De PCP kreeg absoluut geen media-aandacht, en heeft een zeer zuinige campagne gevoerd. De partij kwam enkel op in Brussel-Halle-Vilvoorde, en haalde daar 8.258 stemmen, niet eens zoveel minder dan de ganse BUB in 6 kiesomschrijvingen.

Hun lijsttrekker kreeg daar meer dan 5.073 voorkeurstemmen. Jij haalde in dezelfde kiesomschrijving 327 stemmen, 15 keer minder.
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 21:44   #225
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Stufflebeam, mag ik er u op wijzen dat de communisten al meedoen in de Belgische politiek sinds 70 jaar? Wij sinds nog geen één jaar.

Proporties zijn blijkbaar aan u niet besteed.

Bovendien wacht ik nog op uw rendabiliteitsberekeningen van andere partijen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 21:59   #226
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stufflebeam, mag ik er u op wijzen dat de communisten al meedoen in de Belgische politiek sinds 70 jaar? Wij sinds nog geen één jaar.
Maar die communistische partij heeft geen enkele media-aandacht, terwijl u wel enkele malen ter sprake werd gebracht en zelf ook aan het woord mocht komen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 22:03   #227
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Maar die communistische partij heeft geen enkele media-aandacht, terwijl u wel enkele malen ter sprake werd gebracht en zelf ook aan het woord mocht komen.
U gaat mij niet wijsmaken dat U nog nooit van Resist gehoord hebt.
Oud 6 juni 2003, 22:07   #228
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Zeg, een keertje iets anders: hoe komt het dat het Vlaams Blok niet heeft geprotesteerd in het Brussels parlement tegen de eedaflegging van Ducarme? Waarom geen hulp voor NVA? Schrik om de franstalige kiezers voor het hoofd te stoten?
Oud 6 juni 2003, 22:08   #229
John Stufflebeam
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Je vroeg wie beter deed: de PCP dus. Dit zijn geen communisten, maar radicale moslims, hun partij bestaat nog geen half jaar. De vergelijking is uiterst relevant.

Citaat:
Toch wel: de PCP haalde in B-H-V 3.35418359 keer meer stemmen dan de BUB.

Citaat:
Waar heb ik jou beloofd om deze stapel irrelevante statistieken op te diepen?
Oud 6 juni 2003, 22:09   #230
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:
Je vroeg wie beter deed: de PCP dus. Dit zijn geen communisten, maar radicale moslims, hun partij bestaat nog geen half jaar. De vergelijking is uiterst relevant.

Citaat:
Toch wel: de PCP haalde in B-H-V 3.35418359 keer meer stemmen dan de BUB.

Citaat:
Waar heb ik jou beloofd om deze stapel irrelevante statistieken op te diepen?
Je haat is dus alleen tegen de BUB? Ok
Oud 6 juni 2003, 22:09   #231
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg, een keertje iets anders: hoe komt het dat het Vlaams Blok niet heeft geprotesteerd in het Brussels parlement tegen de eedaflegging van Ducarme? Waarom geen hulp voor NVA? Schrik om de franstalige kiezers voor het hoofd te stoten?
Slimme mannen, die Blokkers
Oud 6 juni 2003, 22:11   #232
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft het Vlaams Blok dan niet geprotesteerd? Eens lezen wat op de webstek van het Vlaams Blok staat, dan weet u misschien meer. Maar inderdaad, aan het boegeroep van enkele Jong-N-VA'ers heeft men niet meegedaan (de eigenlijke partij N-VA deed daar trouwens ook niet aan mee...).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2003, 22:16   #233
John Stufflebeam
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Je haat is dus alleen tegen de BUB? OK
Waaruit leid je af dat ik de BUB haat? Ik verschil gewoon van mening met de BUB.

Ter informatie, ik heb op de website van die fundamentalisten één en ander uitgespookt, en één en ander geschreven, zodat ze met de wraak van Allah begonnen te dreigen.
Oud 6 juni 2003, 22:20   #234
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Leuk, geef eens het adres, dan ga ik direct eens kijken !
Oud 6 juni 2003, 22:41   #235
John Stufflebeam
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Leuk, geef eens het adres, dan ga ik direct eens kijken !
http://www.assabyle.com/forum/showth...&threadid=7493

http://www.assabyle.com/forum/showth...&threadid=7565

http://www.assabyle.com/index.php?id=10&o=populaire

(alwaar ik hun rangschikking van fundamentalistischge teksten systematisch overhoop haal, zodat een tekst over Jezus bovenaan komt te staan (is nu afgezakt naar nr. 4)).
Oud 7 juni 2003, 01:00   #236
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stufflebeam, ik heb geen zin om te discussiëren over 10 of 200 stemmen verschil.
Kan u dan misschien eens verklaren waarom u het toch nodig achte hier meermaals over te liegen en u het dan nadien wanneer u met uw neus op de feitelijke cijfers gedrukt werd probeerde in allerlei bochten te wringen om u eruit te praten? (waar u als advocaat toch wel maar zeer matigjes in slaagt)
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2003, 10:08   #237
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Dit forum is voor mij slechts een ontspanning. Ik heb geen zin om hier lange cijferpolemieken te voeren die geen kat interesseert.

De essentie van onze boodschap is nochtans duidelijk: met zeer weinig middelen en zeer weinig media-aandacht heeft de BUB voor de eerste keer een mooie verkiezingsuitslag gehaald.

Dat is gewoon onweerlegbaar, wat jullie ook trachten te beweren.

Maar als jullie daar anders over denken, mij niet gelaten !
Oud 7 juni 2003, 10:23   #238
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit forum is voor mij slechts een ontspanning. Ik heb geen zin om hier lange cijferpolemieken te voeren die geen kat interesseert.

De essentie van onze boodschap is nochtans duidelijk: met zeer weinig middelen en zeer weinig media-aandacht heeft de BUB voor de eerste keer een mooie verkiezingsuitslag gehaald.

Dat is gewoon onweerlegbaar, wat jullie ook trachten te beweren.

Maar als jullie daar anders over denken, mij niet gelaten !
Ik vind jullie resultaat prachtig, meer van dat
Oud 7 juni 2003, 12:41   #239
djaap
Burger

djaap's schermafbeelding

Standaard

allez, BUB moet doorgaan. Leve de solidariteit tussen alle de Belgen !!
Oud 7 juni 2003, 12:55   #240
Renaud
Provinciaal Gedeputeerde

Renaud's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djaap
allez, BUB moet doorgaan. Leve de solidariteit tussen alle de Belgen !!
Voor de mensen die denken dat ik nu twee nicks heb, djaap is iemand anders....
Renaud is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be