![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Schepen
|
![]() Belgicisten zijn een uitstervend ras - gelukkig maar - dus wees lief met de stervenden.
Geen enkel belangrijk segment van de Vlamingen wil terug het unitaire belgie, de meesten willen niets, maw zijn er gerust in een een minderheid wil zeker verder gaan, zie ook enquete VRT waar heel wat Vlamingen Onafhankelijkheid wensten (of het 20 of 30% was weet ik niet meer). Er is gewoon geen enkele reden voor het in stand houden van belgie, behalve wat triestig conservatisme en oude-meetjes-liefde en bijhorende kruiperigheid voor de monarchie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Steeds meer jongeren zien met onze hulp de onzin van het regionalisme in, en wees gerust ik zal me nooit kruiperig tov de monarchie opstellen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij was dus aan het liegen, en hoopte dat niemand je bewering zou controleren. Jij haalde ter verdediging enkele irrelevante statistieken aan, waaronder de stemmen bij de Belgen in het buitenland, die hun stem indienden in in Brussel-Halle-Vilvoorde. Je vertelde trots dat de BUB in dit segment meer stemmen haalde dan SP-a-Spirit. Dat heb ik toch maar even gecontroleerd, bleek dat je alweer aan het liegen was: de BUB haalde minder stemmen dan SP-a-Spirit. Nu vind je dit verschil niet belangrijk genoeg om erover te discusiëren, maar je vond het wel belangrijk genoeg om erover te liegen. Citaat:
De PCP kreeg absoluut geen media-aandacht, en heeft een zeer zuinige campagne gevoerd. De partij kwam enkel op in Brussel-Halle-Vilvoorde, en haalde daar 8.258 stemmen, niet eens zoveel minder dan de ganse BUB in 6 kiesomschrijvingen. Hun lijsttrekker kreeg daar meer dan 5.073 voorkeurstemmen. Jij haalde in dezelfde kiesomschrijving 327 stemmen, 15 keer minder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Stufflebeam, mag ik er u op wijzen dat de communisten al meedoen in de Belgische politiek sinds 70 jaar? Wij sinds nog geen één jaar.
Proporties zijn blijkbaar aan u niet besteed. Bovendien wacht ik nog op uw rendabiliteitsberekeningen van andere partijen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Zeg, een keertje iets anders: hoe komt het dat het Vlaams Blok niet heeft geprotesteerd in het Brussels parlement tegen de eedaflegging van Ducarme? Waarom geen hulp voor NVA? Schrik om de franstalige kiezers voor het hoofd te stoten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ter informatie, ik heb op de website van die fundamentalisten één en ander uitgespookt, en één en ander geschreven, zodat ze met de wraak van Allah begonnen te dreigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Leuk, geef eens het adres, dan ga ik direct eens kijken !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.assabyle.com/forum/showth...&threadid=7565 http://www.assabyle.com/index.php?id=10&o=populaire (alwaar ik hun rangschikking van fundamentalistischge teksten systematisch overhoop haal, zodat een tekst over Jezus bovenaan komt te staan (is nu afgezakt naar nr. 4)). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Dit forum is voor mij slechts een ontspanning. Ik heb geen zin om hier lange cijferpolemieken te voeren die geen kat interesseert.
De essentie van onze boodschap is nochtans duidelijk: met zeer weinig middelen en zeer weinig media-aandacht heeft de BUB voor de eerste keer een mooie verkiezingsuitslag gehaald. Dat is gewoon onweerlegbaar, wat jullie ook trachten te beweren. Maar als jullie daar anders over denken, mij niet gelaten ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#239 |
Burger
|
![]() allez, BUB moet doorgaan. Leve de solidariteit tussen alle de Belgen !!
![]() |
#240 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |