![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik stel gewoon vast dat ze de ene keer met 3 doppers in een huis wonen dan plots met 4. verschillende keer gevraagd wat haar zoon gestudeerd heeft. geen antwoord. vind het allemaal nogal raar.
![]() |
![]() |
#222 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok James je hebt in ieder geval de meest constructieve bijdrage onder de critici hier geleverd ( je vacatures werden intussen, doorgestuurd). Kritiek kan en mag je hebben natuurlijk - zeker op een forum.
Ik vrees echter dat Lidi hier iets te kritisch en vooral niet eerlijk, werd aangepakt door een aantal roofdieren (van het type aasgieren). Ze mogen er trots op zijn dat ze hebben kunnen "winnen" tegen iemand die tenminste de moed heeft gehad om haar realiteit hier met ons te delen. Chapeau hoor voor de stoere mannen ![]() Wat het precieze aantal gezinsleden betreft - daar kunnen we alleen maar naar speculeren - mij komt het over alsof er inderdaad sprake is van twee nog thuis wonende kinderen - maar dat het internet door 4 of was het nu 5 (?) personen betaald wordt. Het gebeurt idd wel meer dat armen onderling solidair zijn en zich kostendelend de toegang forceren tot zaken die ze anders niet zouden kunnen hebben. Uit het feit dat sommige rekeningen door meerdere dan het eerst opgegeven aantal gezinsleden werden betaald wordt hier direct fraude - onterecht genieten van uitkeringen en weet ik wat nog allemaal vermoed ( doet me denken aan viswijven )- het is direct verdacht - net de USA waar ze je van communisme verdenken als je een lifter meeneemt ![]() Tot slot maakt het ook allemaal geen bal uit. Of ze nu met zen zessen zijn of met drie - Iedereen heeft volgens de grondwet gewoon het recht op een menswaardig bestaan - ook Lidi dus. Een land waar 16 percent van de bevolking leeft onder de armoedegrens en waarvoor de grondwet dus niet van toepassing is ... Een land waar geestelijk gestoorden zich mogen verrijken zonder een klop te doen door via hun monopolie op de natuurlijke hulpbronnen de allerarmsten leeg te zuigen.( en dus arm te houden en dus ten laste van de werkende mens te houden - die helaas veelal te dom is om de echte parasiet te localiseren)... Een land waarin er nog steeds mensen uit de vuilbakken eten - waar er mensen in een kartonnen doos slapen .... Zo n land is een [size=4]anarchistenstaat ![/size] [size=4][size=2]Een[/size] bananenrepubliek.[/size] [size=4]een staat in staat van ontbinding .....[/size] Zelfs in Cuba - men mag ervan zeggen wat men wilt - maar is er gewoon geen honger. Men mag hier lachen met ons zoveel men wilt natuurlijk maar wij kunnen het maar gezegd hebben. Als ik mijn theoretische kennis van de grondwet ( de fundamenten van onze maatschappij ) toets aan de praktijk die ik alle dagen rondom mij zie - dan kan ik alleen maar zeggen dat die fundamenten door en door rot zijn. Wat daarvan het enige gevolg kan zijn kan zelfs het allerkleinste kind begrijpen ( Chipie dus ook ). Zelfs een kind begrijpt dat een zandkasteel niet kan zweven in de lucht - dat een systeem dat de eigen fundamenten ondergraaft niet KAN blijven bestaan. Wij kunnen het maar gezegd hebben. als van spelen achteraf kwelen komt dan zeker niet tegen ons komen zagen ![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2005 om 12:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs om een zandkasteel te bouwen moeten er mensen zijn die willen werken... Net zoals trouwens voor het ondergraven van de eigen fundamenten... Maar dat ondergraven kan natuurlijk niet zo zwaar zijn als dat bouwen... Dus dat zou U toch moeten lukken. En ik kan het maar gezegd hebben (want als de moderatieregels hier zo streng gaan toegepast worden als U, de liberaal, die regeles op de site van het VW)S voorstelt, dan zal dat hier snel gedaan zijn met mijn kinderpraat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2005 om 13:02. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus dat is geen excuus om je op een forum niet kritisch te mogen opstellen. Wie echt wil werken, die blijft zoeken en zaagt volgens mij niet via een luxemedium als internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||||
|
![]() Citaat:
Het openlijk durven praten over problemen word als zwak en andere mensen lastigvallen gezien enz. gelukkig is uw visie totaal voorbijgestreefd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2005 om 17:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En denk jij dat de burgerij RSZ bijdrages op hun loon gaat blijven betalen om als zij afgeschreven zijn gene rotte euro meer te krijgen omdat ze dat geld nu langs ramen en deuren aan het verkwanselen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om uw univ te betalen? Om uw verhoogd kindergeld te betalen? Uw studiebeurs? Uw kot premie? De verlengde gezinslast? In elk geval voor zichzelf betalen ze het niet want ze krijgen er niks voor terug. Het valt me wel op dat er veel stank voor dank komt altijd! Zal ik eens iets in jullie oor fluisteren? Binnen enkele jaren zal studeren enkel nog kunnen voor wie echt rijk is en staan al de anderen ook weer in de goot naast al wie daar nu al staat! Dus prijs jullie gelukkig dat je nog van de goede lichting zult geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En U weet waarsschijnlijk ook dat de zelfstandige minder moet afdragen dan een werknemer?... Natuurlijk komt er een moment dat de werkenden de pampers niet kunnen/willen blijven betalen (ze worden door sommigen trouwens nog als werklslaven uitgescholden)... Daarom moeten de profiteurs (en ik bedoel heus niet de echte kansarmen, want die krijgen te weinig hulp) eruit... Men kan van de werkers toch niet eisen dat ze meer dan 75% van de loonkosten moeten gaan betalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of op uw naam als je het zo liever hoort. Denk daar maar eens over na hoor. Hoe je ook draait of keert uw geld komt eerst van uw werk hé! Dus wie betaald hier feitelijk? En wat krijgt de zelfstandige in return voor zijn bijdrage? Nootjes tegen de dorst? Tenandere hoe zit dat met die euro dingens allemaal? Die mannen die van die kas betaald worden, t' schijnt dat die geen aangifte moeten doen en feitelijk allemaal aan het frauderen zijn. Naar wat ik gehoord heb zou dat nogal de moeite moeten zijn. Beetje mondje dicht en sleuteltje weggooien zekers?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mambo : 1 juni 2005 om 12:10. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Samenvattend zegt hij dus : - hij die werkt is een ezel; - hij die stempelt is ne slimme ! (sorry moderators), Hier moet ik op antwoorden : : K. is een gemene werkweigeraar, een profiteur, die de mensen, op wiens kosten hij leeft, als ezels, om niet te zeggen als "drek" bestempelt. Wat een mentaliteit ! nog vragen ? Ja K. ! Ken je de inhoud van het Deense-model al, qua stempelgeld ? Welke federale regering er ook aan de macht komt in 2007, dat wordt praktisch onvermijdelijk de wijze van "doppen" in België : - een aangeboden job weigeren is gelijk aan : inhouding stempelgeld; - stempelen kan slechts gedurende een beperkte tijd ! En de werkezels, die lachten .... Naschrift. K, vóór je je, op je nog jonge leeftijd, invalide laat verklaren, lees dan eerst maar eens dat Deense-model door ...
![]() |
![]() |
#232 | |||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
inhoudelijkheid is bvb. Er zijn talloze mensen die al jaren geen job meer kregen aangeboden van de VDAB dus hoe kan men dan de uitkering intrekken ? en op basis waarvan noemt men ze werkweigeraars ? PS IRL was u nu al uw roofdiertanden kwijt. en niet origineel zijn en van inhoud verstoken als een bodemloos (bier)vat en bashen dat kan ik natuurlijk ook P. Is een gefokte slaaf een werkezel met de nadruk op ingetuigde [size=7]E[/size][size=5]zel. [/size] te lui om zelf te denken - laat zich maar wat Vb propaganda inlepelen - kent zelf geen enkele werkloze en het bewijs nogmaals van het asociale karakter van het gros van de VB ers.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2005 om 15:26. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() tja ...
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() Tja ...
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
![]() er zijn mensen die het ok vinden dat twaalfjarigen een tongzoen krijgen[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2005 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
![]() somigen mensen gaan liever op reis naar india ipv mee kelders te gaan graven voor mentaal gehandicapten.[edit]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2005 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2005 om 15:42. |
|||||
![]() |
![]() |