Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 augustus 2005, 20:22   #221
despeRRado
Burger

despeRRado's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ja, ik heb ook zo'n natte vinger...

De oplichting is een valse beschuldiging van jullie zijde, ga dat maar na bij de verantwoordelijken van de tsunami-actie.

Willen we de zaak met de briefschrijver nog eens bovenhalen en het valse e-mailadres? Mails sturen in naam van Bruno Yaminne en dan doen alsof de neus bloedt omdat de persoon in kwestie minderjarig was. Wie is er hier dus belachelijk bezig?
Bruno Yammine

Know your enemy
Oud 21 augustus 2005, 20:32   #222
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door despeRRado
Bruno Yammine

Know your enemy
Hij had er toen niets mee te maken. Giserke kan nu komen beweren dat ik die ter plekke verzin maar ik heb de "verontschuldigende boodschappen" nog steeds in mijn PB staan.
Kim is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:33   #223
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

De oplichting is een valse beschuldiging van jullie zijde, ga dat maar na bij de verantwoordelijken van de tsunami-actie.
Psst, hebt u nooit de postings hier van Yann, en de tekst op jullie eigen site naast elkaar gelegd? We kunnen hier met de verschillende verklaringen en postings van zowel Patriot en yann, en de verschillende malen gewijzigde tekst op jullie website zwart op wit bewijzen dat de BuB met oplichting bezig was.
Citaat:
Willen we de zaak met de briefschrijver nog eens bovenhalen en het valse e-mailadres? Mails sturen in naam van Bruno Yaminne en dan doen alsof de neus bloedt omdat de persoon in kwestie minderjarig was. Wie is er hier dus belachelijk bezig?
kom zeg niet zeveren hé. Die briefschrijver was idd ergens een puber, maar die maakt niet de partijleiding uit van N-VA hij zit zelfs in gen enkel bestuur (als hij al N-VA lid zou zijn). Uzelf Patriot en Yann daarin tegen zijn kaderleden van BuB.
Bruno, is dat deze niet die met verschillende Nicks werkt, en tegen elkaar bezig waren?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 21-08-2005 at 21:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Psst, hebt u nooit de postings hier van Yann, en de tekst op jullie eigen site naast elkaar gelegd? We kunnen hier met de verschillende verklaringen en postings van zowel Patriot en yann, en de verschillende malen gewijzigde tekst op jullie website zwart op wit bewijzen dat de BuB met oplichting bezig was.
Citaat:
kom zeg niet zeveren hé. Die briefschrijver was idd ergens een puber, maar die maakt niet de partijleiding uit van N-VA hij zit zelfs in gen enkel bestuur (als hij al N-VA lid zou zijn). Uzelf Patriot en Yann daarin tegen zijn kaderleden van BuB.
Bruno, is dat deze niet die met verschillende Nicks werkt, en tegen elkaar bezig waren?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote]
Citaat:

Citaat:
Bruno, is dat deze niet die met verschillende Nicks werkt, en tegen elkaar bezig waren?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 21 augustus 2005 om 20:33.
giserke is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:35   #224
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij had er toen niets mee te maken. Giserke kan nu komen beweren dat ik die ter plekke verzin maar ik heb de "verontschuldigende boodschappen" nog steeds in mijn PB staan.
jaja, de dief die na gevat te zijn plotseling in tranen uitbarst van spijt.
giserke is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:35   #225
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Bruno, is dat deze niet die met verschillende Nicks werkt, en tegen elkaar bezig waren?
Ik wacht nog steeds op de veronschuldiging van Dewever ivm zijn foute beschuldiging naar onze partij toe in de krant.
Kim is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:36   #226
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jaja, de dief die na gevat te zijn plotseling in tranen uitbarst van spijt.
Nee, berichten van u. Blijkbaar had de briefschrijver zelf het lef niet om zich te verontschuldigen en moest het via u gebeuren.
Kim is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:38   #227
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog steeds op de veronschuldiging van Dewever ivm zijn foute beschuldiging naar onze partij toe in de krant.
heeft Dewever of N-VA die brief geschreven? NEEN. Het was een of andere zot die schriftvervalsing pleegde. Als ik een e-mail krijg van iemand, heb ik alle reden om aan te nemen dat die mail idd van die persoon afkomstig is en mag ik dit als waar omschrijven.
giserke is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:38   #228
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, berichten van u. Blijkbaar had de briefschrijver zelf het lef niet om zich te verontschuldigen en moest het via u gebeuren.
wat heb ik of N-VA met die briefschrijver te maken? slep die briefschrijver dan voor het gerecht hé.[edit]
[size=1]After edit by giserke on 21-08-2005 at 21:39
Reason:

Citaat:
wat heb ik of N-VA met die briefschrijver te maken? slep die briefschrijver dan voor het gerecht hé.[/size]

Citaat:
wat heb ik of N-VA met die briefschrijver te maken?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 21 augustus 2005 om 20:39.
giserke is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:40   #229
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat heb ik of N-VA met die briefschrijver te maken?
De N-Va heeft ons valselijk beschuldigd in de krant op basis van de schrijfsels van die flauwe grappenmaker.
Kim is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:41   #230
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
De N-Va heeft ons valselijk beschuldigd in de krant op basis van de schrijfsels van die flauwe grappenmaker.
dien dan klacht neer hé als je zegt dat N-VA op basis van een ONTVANGEN brief een reactie gegeven heeft[edit]
[size=1]After edit by giserke on 21-08-2005 at 21:41
Reason:

Citaat:
dien dan klacht neer hé als je zegt dat N-VA op basis van een ONTVANGEN brief een reactie gegeven heeft[/size]

Citaat:
dien dan klacht neer hé[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 21 augustus 2005 om 20:41.
giserke is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:43   #231
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dien dan klacht neer hé als je zegt dat N-VA op basis van een ONTVANGEN brief een reactie gegeven heeft
Tegen een minderjarige gaat dat moeilijk he! Of moet je de ouders misschien verantwoordelijk stellen die niet eens weten wat hun zoon gedaan heeft.

Dewever wist van die foute informatie maar weigerde een rechtzetting in de krant te plaatsen. Dat is pas zielig.
Kim is offline  
Oud 21 augustus 2005, 20:46   #232
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Tegen een minderjarige gaat dat moeilijk he! Of moet je de ouders misschien verantwoordelijk stellen die niet eens weten wat hun zoon gedaan heeft.

Dewever wist van die foute informatie maar weigerde een rechtzetting in de krant te plaatsen. Dat is pas zielig.

Wie gaat er nu in op een bende halvegare de beweren benadeelt te zijn door N-VA, zelfs als zij niet eens de auteur zijn van die brief.
giserke is offline  
Oud 21 augustus 2005, 21:17   #233
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
CGKR, waar anders?

Een klacht ivm racisme moet eerst naar het CGKR.
Absoluut niet. 't is trouwens heel simpel om te onthouden:

Een klacht ivm racisme moet niet eerst naar het CGKR
Een klacht ivm dierenmishandeling moet niet eerst naar GAIA
Een klacht ivm ontvoering van minderjarigen moet niet eerst naar Child Focus
Een klacht ivm partnergeweld moet niet eerst naar een vluchthuis voor mishandelde vrouwen

Je mag natuurlijk aan één van die belangenverenigingen vragen om de zaak te bekijken, en eventueel klacht in te dienen bij het gerecht. Maar je mag dat ook rechtstreeks doen.[edit]
[size=1]After edit by John Stufflebeam on 21-08-2005 at 22:18
Reason:

Citaat:
CGKR, waar anders?

Absoluut niet. 't is trouwens heel simpel om te onthouden:

Een klacht ivm partnergeweld moet niet eerst naar een vluchthuis voor mishandelde vrouwen

Je mag natuurlijk aan één van die belangenverenigingen vragen om de zaak te bekijken, en eventueel klacht in te dienen bij het gerecht. Maar je mag dat ook rechtstreeks doen.[/size]

Citaat:
CGKR, waar anders?

Absoluut niet. ;t is trouwens heel simpel om te onthouden:

Je mag natuurlijk aan één van die belangenverenigingen vragen om de zaak te bekijken, en eventueel klacht in te dienen bij het gerecht. Maar je mag dat ook rechtstreeks doen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 21 augustus 2005 om 21:18.
John Stufflebeam is offline  
Oud 21 augustus 2005, 22:16   #234
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Denkt u niet dat er een probleem zou zijn indien ze klachten niet eens meer zouden lezen? Ik dacht dat elke Belg gelijk was voor de wet?
Hans1 is offline  
Oud 21 augustus 2005, 22:23   #235
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie gaat er nu in op een bende halvegare de beweren benadeelt te zijn door N-VA, zelfs als zij niet eens de auteur zijn van die brief.
Bart Dewever, ook al liggen de bewijzen zwart op wit op tafel.
Kim is offline  
Oud 21 augustus 2005, 22:39   #236
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Denkt u niet dat er een probleem zou zijn indien ze klachten niet eens meer zouden lezen? Ik dacht dat elke Belg gelijk was voor de wet?
Dat hebt u dan wel verkeerd gedacht.
daiwa is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:00   #237
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef eens wat voorbeelden, i.p.v. in het vage te blijven?
Ja hallo! Lees de media misschien eens!

Eén voorbeeld: de oproep van Olivier Mangain aan de Franstalige partijen om een strategie te ontwerpen om het aantal Franstaligen in Vlaams-Brabant zo snel mogelijk te laten toenemen.

Of vindt u dat zoiets getuigt van verdraagzaamheid, misschien?
groene flamingant is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:01   #238
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Maingain = De Wever. Twee zotten bijeen. Wat heeft de B.U.B. of wat hebben de Belgen daarmee te maken? Niets.
Hans1 is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:23   #239
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maingain = De Wever. Twee zotten bijeen
bij mijn weten pleit De Wever er niet voor om pakweg Charleroi zo rap mogelijk te bevolken met Vlamingen. Noch eist De Wever een utibreiding van Brussel richting Waals-Brabant: hij wil enkel de taalwetten toegepast zien (u toch ook, of vergis ik mij?).
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 21 augustus 2005, 23:27   #240
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maingain = De Wever. Twee zotten bijeen. Wat heeft de B.U.B. of wat hebben de Belgen daarmee te maken? Niets.
Begin mij dan een met uit te leggen wanneer Bart De Wever gepleit heeft om Waals-Brabant te vervlaamsen.

Begin mij dan eens uit te leggen wanneer Bart De Wever ooit faciliteiten voor Nederlandstaligen geëist heeft in Wallonië.

Voor beiden zul je lang moeten zoeken want nooit maar dan ook nooit heeft één Vlaamse partij er zelfs maar aan gedacht zich te moeien met de taalpolitiek in Wallonië. Dit in tegenstelling tot Vlamingenhater Mangain, die er zelfs een partij voor oprichtte.
groene flamingant is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be