![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() en VBer is geen postjespakker-verrader. Overlopers van N-VA naar het VB lopen alleen maar over omdat ze oprechte Vlaming zijn, en de hang van zaken in N-VA niet dulden. Maarrrrrrrrrrr....... De zaak in Malle dichterbekeken?!?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ach ja
da's allemaal zitjes en zeteltjes, dat weet iedereen toch. Zelfs het VB. die mensen moeten zich toch met �*ets bezig houden. |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U mag me eens uitleggen hoe een etnische Singaporiaan een Vlaming kan zijn?!? |
|
![]() |
![]() |
#224 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Van Boxtel is een Aziaat, een niet-Europese vreemdeling die hier de Vlaamse cultuur meekreeg, maar die nooit een Vlaming kan zijn. En voor niet-Europese vreemdelingen geldt finaal slechts 1 parool... |
|
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() ik heb geen problemen met die enkelingen die hier goedgeintegreerd hun ding doen.
Er is echter een wereld van verschil tussen dit en de alles-kan-en-mag multikul-chaos die de veelal linkse gevestigde orde ons tracht op te leggen. Nachtuil, massa-etniciteit hangt áltijd samen met 'het culturele'. Een Brussel met 90% zwarten is geen Vlaams Brussel meer, ik denk dat zelfs het kleinste kind dit moet toegeven, niet? Zonder ons nationalisme een biologische betekenis te geven, kunnen we het toch verbinden aan een gezonde dosis Europeanisme. |
![]() |
![]() |
#228 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#229 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En voor mij staan die 2 volledig los van elkaar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 29 augustus 2005 om 17:11. |
|||||
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Veronderstel dat je volgend jaar moet kiezen tussen de raszuivere Vlamingen Verhofstadt, Dewael, Bart Somers, Albert Ansio, Geert Lambert, Ief Leterme, Vandelanotte, Freya Vandenbossche, Jos Gheysels, Vera Dua, Mieke Vogels, Bruno Yamine, Geert Bourgeois, Bart Dewever, Siegfried Bracke, Greet Opdebeeck, Luc Allo, Michel Wuyts, Willem Vermandere, en last but not least de niet-Europese vreemdeling die hier de Vlaamse cultuur meekreeg maar die nooit een Vlaming kan zijn..... Aan wie zou jij je waardevolle Vlaamse stem geven? Bij voorbaat dank en in blijde verwachting van een eerlijk antwoord!
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
En dat is??? </de vermoorde onschuld>
![]() |
#234 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En als de VBers hier nog wat laatste intellectuele eerlijkheid voor de dag zouden willen leggen, zouden ze door de laatste gegevens ivm Van Boxel, nu best de discutie stil leggen en toegeven, dat de overstap louter en alleen op basis van een bijna zekere zetel is voor Van Boxel zelf.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2005 om 20:31. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
dus niet veralgmenen enfin ja, ik acht het zelfs niet onmogelijk dat Van Boxtel een excuusmigrant is. Postjes, zetelverdelingen, en geld is voor de meesten hét doorslaggevende overtuigingsmiddel in de politiek. Althans, in de huidige politiek. |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus iedere partij militant, best allemaal snaveltjes toe, ivm postjespakkerij. Ps, ik zeg VBers, omdat ik ze niet allemaal wil neertypen wie ze zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je dan hiermee?
Citaat:
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Als hij het enkel doet voor het postje dan is dat een spijtige zaak voor de partij. Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel en pik het niet dat een hielenlikker zoals jij hem verwijten maakt! |
|
![]() |