![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had ik hier al eens gepost, maar blijkbaar leest niet iedereen mijn posts. ![]() Dus, op de vraag, "hoe wisten ze dan wat op die laptop stond?" Een goede raad, informeer u beste mensen. Die laptop mocht niet onderzocht worden vòòr 9/11. Na 9/11 is die wel onderzocht. Ik wil hier nog eens aanstippen dat dit geval maar één voorbeeldje is van de TALRIJKE tegenwerkingen die FBI agenten ondervonden pre 9/11.
![]() |
![]() |
#222 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel, die "anderen" dat zijn dus zij die de officiële versie geloven, zeker? Ik bedoelde die mensen waar Firestone naar verwees. Je moet dus aan haar vragen wie ze nu precies bedoelde. Het feit dat die "anderen" waar Firestone het over had even geloofwaardig zijn was net haar punt. Een vraagje: Beweer jij nu dat Firestone niet verder kijkt dan haar neus lang is? Of hoe moet ik jouw bericht hier opvatten?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Stefanie : 13 september 2005 om 16:26. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel, ik heb die uitzending van 2 Vandaag gezien en mijn vraag was wat ik daarvan moest denken. Indien er hiaten blijven, waarom dan Democratsteve uitmaken of zijn beweringen weglachen als belachelijk? En lees eens wat Kaal hier gepost heeft. Ik weet niet of Democratsteve gelijk heeft of niet, maar er zijn duidelijk veel onbeantwoorde vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat ligt niet aan ons. Het zijn de believers die over details vitten. Voor ons is het duidelijk. Bin Laden zit achter de aanslagen. Voila, weer een schitterend bewijs geleverd !
![]() |
![]() |
#225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb MAANDEN geleden al eens HEEL VRIENDELIJK gevraagd om TE BEWIJZEN dat die "algemene definitie" van "pull it" standaard Engels of iets dergelijks zou zijn, hetzij met een defnitie uit een woordenboek, hetzij met een quote van google (die niet slaat op Silverstein natuurlijk), hetzij met een link naar een demolition company waarop deze woorden in die betekenis gebruikt worden. Het antwoord daarop was even veelbetekenend als steves arrogante uitleg hierboven: NADA.
![]() |
![]() |
#226 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trouwens, en de believers ontwijken deze materie heel handig, het verhaal op 2 Vandaag wijkt duidelijk EEN HEEL PAK af van wat het gros der conspiracy theorists hier al MAANDEN LANG op het forum aan het verkondigen is. Volgens die 2 politici zit immers Bin Laden achter de aanslagen, zaten er geen explosieven in de WTCs, is er wel degelijk een boeing neergestort op het Pentagon, bedoelde Silverstein met "pull it" niet dat ze ter plekke de WTC 7 gingen neer halen met explosieven, en weet ik wat voor andere "bewijzen" we hier nog allemaal aanhoord hebben.
Neen, integendeel: alles op 9/11 is volgens deze twee politici gebeurd zoals we het gezien hebben, alleen zou er een de facto "verbod" zijn geweest om in te grijpen. Dat lijkt me al een heel andere uitgangssituatie om over te discussiëren. Ik snap dus niet waarom exodus en anderen zichzelf nu zo hard op de schouder zitten te kloppen, het maandenlange onderzoek van deze twee politici gaat immers lijnrecht in tegen alles wat ze hier hebben zitten melken. ![]()
![]() |
#227 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
In Martial Law wordt het eveneens gebracht(een Demolition Company die "pull it" gebruikt et voor ze een gebouw slopen). Mssn kan Exodus dat stukje nog eens posten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 september 2005 om 18:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |||||||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Die zaken komen niet aan bod in die uitzending;maar Von Buelow(den Duits van in de reportaach) heeft nota bene een boek geschreven over 9/11 waarin hij claimt dat Al-Qaeda 9/11 nooit alleen dat zou kunnen geklaard hebben;dat enkel het Military Industrial Complex dat kan gedaan hebben.Hij verklaart dat in meerdere intervieuws.... Meacher wordt ook niet echt naar zijn mening omtrent een inside job gevraagd...er worden zaken naar voor gebracht die stroken met de Officiele Versie,maar lang niet allemaal.Zoals hier al is gezegd....er komt nog niet 1% van wat niet klopt aan/is weggelaten uit de officiele in die reportage aan bod. Waar hebben beide heren verklaard dat ze niet geloven dat het een inside job was en dat het enkel een beetje laissez-faire was?Ik had een mp3 met Von Buelow die het omgekeerde beweert;en zijn boek zal dat ook wel doen(Ik heb het niet gelezen,maar de mp3 ging o.m. over zijn boek).[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 september 2005 om 18:48. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wil je echt dat iemand dat van het geval Mc Niven uit Democratsteve's post aan je uitlegt?
![]() |
![]() |
#230 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Er wordt niet veel naar buiten gebracht door insiders omdat de echte insiders er veelal voordeel bij hebben of een opdracht van een inlichtingendienst vervulden(waar strenge straffen op staan als je uit de biecht klapt-die mensen hebben ook een leven,een gezin...)... Bush controleert niet alles,maar er is wel een veelzijdig select kartel die de media,de overheidsdiensten en de beide politieke partijen(ook Bush behoort daabij dus hij controleert niet maar wordt gecontroleerd) controleert...Michael Moore weet ik niet maar met Fahrenheit 9/11 heeft hij Bush en co eigenlijk een dienst bewezen i.p.v. hen "ontmaskert". De banden tussen Osama,de Bin Ladens,CIA,George H. W. Bush en makkers etc. is duidelijk aanwezig(wordt zelfs deels door Moore uit de doeken gedaan.... Waarom 9/11 nodig was lijkt me ook duidelijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 september 2005 om 19:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#232 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nu pak ik U op uw woorden. Hier is meermaals!!!!!! de link geplaatst naar de mpeg over de demolition van gebouw 6. "Get ready to pull building 6!" Overgelezen zekers??? Weet je wat me aan uw leugen zo extra irriteert? Het was juist IK die de jullie had gevraagd om hetzij via een quote uit een film, programma, of wat dan ook één voorbeeld te geven waarin de term "pull the building" slaat op het "ontruimen/evacueren van een gebouw. En bij jullie was het NADA!!!!![edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 september 2005 om 21:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor alle duidelijkheid dit is mijn mening ... ik denk (?) dat die van Firestone ietwat anders zal zijn... die wilt eerst wat concreets zien ipv de zoveelste vraag... Citaat:
dus dat is totaal wat anders dan een bewering te doen die niet zou kloppen.. Citaat:
ik reageerde rechtstreeks op dit stukje : Citaat:
waarop ik dus zei: Citaat:
Citaat:
en zelfs indien we dit misverstand even exclusief beschouwen en 'die anderen' als een groter geheel zien dan alleen maar politici dan nog blijft Firestones uitspraak als een paal boven water staan Citaat:
dat heb je netjes tussen de regels gelezen Stefanie ik ben dat inderdaad van mening niet in die zin dat 'ze niet verder dan haar neus lang is kijkt ( om plots het licht te zien )' want eerlijk gezegd is er niet veel licht wel in die zin dat ze wat 'vastgeroest is' en er niet echt (meer) een openmind voor heeft/gehad heeft ... maar dat ik haar dan ook geheel niet kan verwijten[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 13 september 2005 om 21:35. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Achter uw leugen, nu nog deze compleet belachelijke statements. Hoe je insinueert, verdraaid, sjonge, jij moet bij FEMA aan de slag. Die ministers hebben enkele minuten gesproken. Het is niet omdat zij iets niet hebben vermeld, dat zij daar die bewering niet steunen. Ze hebben wel honderden dingen niet gezegd, so what. ![]() Ze hebben ook niet gezegd dat Bush de president is van de VS. En ik heb nooit beweerd dan bin Laden niet méé verantwoordelijk zou kunnen zijn. En hebben zij gezegd" Er zaten geen explosieven in het WTC"????????????? Zie je, van verdraaien (de Silverstein quote) ga je over naar liegen. Je had nog kunnen zeggen dat ze niet hebben gezegd d�*t er explosieven in het WTC waren, maar nu stel jij gewoon dat ze gezegd hebben dat er geen in zaten. In deze laatste 2 posts stel ik nog maar eens vast welke discussietechnieken u erop nahoud. Nog maar pas geleden was het ook van dat. Toen heeft Parci een beetje mee vrede gesticht, maar van nu af aan ga ik u terug negeren. Bye.
![]() |
![]() |
#235 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat iedereen het daar zowat wel mee eens is vraag blijft of dat de weegschaal zal doen omslagen... tot nu toe ziet dat er niet naar uit, ( vrees ik ? ) denken de believers wat dat belachelijk maken etc... betreft dat valt absoluut niet goed te praten... maar je mag ook niet vergeten dat jij hier nu toevallig binnenwipt ( denk ik ) op een moment dat je dat toevalligerwijs kunt vaststellen je moet dat dat wel in een langere historische context bekijken... beide partijen staan nu zo loodrecht op elkaar en wantrouwen elkaar zovéél in _stijl en argumentatietechniek dat er héél makkelijk overgegaan wordt tot denigreren ... wat uiteindelijk weer uitloopt tot bijna heuze scheldpartijen als je het gemiddeld vergelijkt met willikeurige ander topics die helemaal niet zo complex, uitgerokken en mistig is .... moet je zelfs tot de vaststelling komen dat het er hier zéér beschaafd aan toe gaat[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 13 september 2005 om 21:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar zo komen jullie er nooit uit... Turkije had het over 'pull it' en jij over 'pull building' en 'pull the building' dat is destijd al een heuze discussie geweest ikzelf heb dacht ik nog rechtstreeks reagerend op één van jou post nog twee andere betekenissen opgegeven eentje daarvan was 'laat het voor wat het is / geef het op' wat in deze ontruiming van de brandbestrijders impliceert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb ik op geantwoord. Die "it" verwijst in het citaat naar het "gebouw", hé vriend. Anyway, ik ga niet wééééér eens die discussie voeren. En btw, u doet wèl vervelend. U zet weer aan om de persoonlijke toer op te gaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 september 2005 om 22:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar in godsnaam zou ik dat dan aan verdiend hebben ? en uiteraard slaat 'it' op het gebouw ... so what ? dat is in de andere twee betekenissen ook zo en ik bésef heel goed dat héél die discussie reeds gevoerd is en je absolúút geen zin zal hebben om het nog een keertje over te doen... vandaar die opening 'ik wil nu niet....' uiteraard... maar dat wilt niet zeggen dat het een uitgemaakte zaak is bij mijn weten zijn non-believeres en believers nooit tot een concensus gekomen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 13 september 2005 om 22:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
D�*t had ik ook wel door hoor.
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dan mag je dat dus niet als absolute score beschouwen en denk ik dat die post van me, die niet meer was dan wat goede raad, toch wel niet volledig overbodig was juist ? |
|
![]() |
![]() |