![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1/ De voorzitter van de VLD vindt dat ook en wil de wet aanpassen. 2/De politievakbond vindt hetzelfde en betoogt voor het justitiepaleis uit protest. De strafmaat die daarna opgelegd wordt past beter bij de misdaad van een moordenaar die met opzet een politieagent neerschoot dan eentje die 'niet met het oogmerk te doden' gebeurde. Ofwel was het verdict van de rechter die van geen opzet tot moord wilde weten een 'vergissing' ofwel de strafmaat die daar de dag later op volgde.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 oktober 2005 om 11:35. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De functie van politieagent moet wettelijk beschermd worden, beter dan nu. Dat is in ons aller voordeel. Wat die onschuldige betreft, kunnen we misschien eerst eens zien hoeveel percent politieagenten gedood worden, en dat vergelijken met het percentage van burgers die onschuldig gedood worden. Het zou kunnen blijken dat het ene een probleem is, terwijl het andere percentsgewijs nauwelijks bestaat. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als je het niet emotioneel en puur technisch bekijkt. Een of andere oelewapper van onderzoeksrechter of rechter (ik heb nog steeds geen antwoord welkeen nu juist die conclusie trekt) heeft geoordeeld dat de ene wel de intentie had te doden en de andere niet. En voor beide gevallen geld een andere strafmaat. Is dat zo moeilijk te snappen ? Ik snap maar al te goed dan niemand (inclusief ondergetekende) niet begrijpt hoe men tot die conclusie is gekomen, maar da's dan weer een andere zaak, niet ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de strafmaat van max 10 jaar voor die misdaad (schieten met AK47) is niet overschreden. Jullie hebben steeds over het hoofd gezien dat em voor meer daden daar terecht stond dan puur "schieten". Nogmaals, ik moet nu bij iedere post steeds hetzelfde herhalen, anders kelen jullie als zwijnen dat ik een "wild schietende bruine verdedig", hoe de rechter of onderzoeksrechter tot zo'n conclusie is gekomen dat er geen intentie tot doden was, is onbegrijpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer krapuul van het ergste soort, zoals een Mohamed Hammani ongetwijfeld is gezien zijn verleden, een politieman vermoordt tijdens een achtervolging, dan zou men een onderzoek naar de omstandigheden moeten uitsluiten. Het gaat om pure moord begaan door een gerecidiveerde zware crimineel. Verder onderzoek is overbodig. Verder moet zo iemand voor eens en altijd opgesloten worden, zonder enige mmogelijkheid tot vervroegde vrijlating. En dan zou hij nog van geluk mogen spreken dat er geen doodstraf wordt uitgevoerd. De rest is bla bla waardoor het krapuul gewoon moordt en vroeg of laat weer vrij rondloopt. Telkens opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
GVA vandaag: Na vier uur beraadslagen heeft de jury en het assisenhof Mohamed Hammani maandagnamiddag tot 20 jaar opsluiting veroordeeld. Rachid El Ouakile vliegt 15 jaar de cel in, Abderrahman Ben Masaoud 25 jaar. IS DAT VRIJSPRAAK??? ![]() Of is heel deze topic wéér eens [size=5]ZWART BLOK STEMMINGMAKERIJ??[/size][size=1] ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 oktober 2005 om 12:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||||||||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Egidius[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 oktober 2005 om 12:52. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan gaan we pas de wenkbrouwen fronsen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de zaak nog maar begonnen is, hoog van de toren blazen, racistische leuzen de wereld in sturen, complottheorieën dat het niet meer schoon is. Veel domme kiezers trappen hier blijkbaar in. Eens dan de waarheid aan het licht komt er er niks vanaan is van hun loze complottheorieën, dan vergeten ze de zaak maar zo vlug mogelijk om zich op een nieuwe zaak te werpen waar ze hun racistische leuzen op kunnen botvieren. Zo werkt het nu al jaaaaaaaren ... En wat wil je, het klootjesvolk die niet verder wil kijken dan hun neus lang is en de politiek wat beu zijn, gaan niet eens nadenken wat er nu wel of niet van aan is. Ze kiezen voor de makkelijkste oplossing: de eerste beste oproerkraaier volgen die luidst schreeuwt, er het gevaarlijkst uitziet en hun geld in de zakken beloofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 11 oktober 2005 om 14:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Antoon
The bottom line: Wanneer krapuul van het ergste soort, zoals een Mohamed Hammani ongetwijfeld is gezien zijn verleden, een politieman vermoordt tijdens een achtervolging, dan zou men een onderzoek naar de omstandigheden moeten uitsluiten. Het gaat om pure moord begaan door een gerecidiveerde zware crimineel. Verder onderzoek is overbodig. Verder moet zo iemand voor eens en altijd opgesloten worden, zonder enige mmogelijkheid tot vervroegde vrijlating. En dan zou hij nog van geluk mogen spreken dat er geen doodstraf wordt uitgevoerd. De rest is bla bla waardoor het krapuul gewoon moordt en vroeg of laat weer vrij rondloopt. Telkens opnieuw. Citaat:
-populistisch argument, om ZB-ers te plezieren -niet nadenken over draagkracht van wat hij zegt of -rechtstaat willen afschaffen???? ![]() Oh, Antoon, zeg het ons aub!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor ik je van antwoord dien moet ik je vragen waaraan ik deze disciminatie heb verdiend.... blijkbaar maak jij een onderscheid in 'tgeen je hier zoal op dat forum leest naargelang wie dat geschreven heeft teneinde je respons erop te kunnen adresseren naar juist die persoon ![]() tenzij je zou gaan beweren dat het een zuiver toeval is .... ( geef toe die had je nog tegoed .... remember ) om nu verder te antwoorden... alles ( of niets )... hangt ervan af welke maatschappelijke filosofie erop na houdt echter ... in onze rechtstaat : een persoon is géén stuk eigendom van zijn naaste famile of verwanten een persoon blijft evenwel een onderdeel ( een individuele cel ) van de gehele gemeenschap dus een straf wordt steeds resp. de aanslag op de gemeenschap uitgesproken... of dat dan gevangenisstraf of desnoods doodstraf betreft dat de meest naast verwanten het ergste getroffen worden door het verlies of het gedane onrecht ... valt zeker niet te ontkennen maar staat hier volledig naast de strafmaat op zich niets ... ware het niet dat de doodstraf ... eens voltrokken totaal irrevisibel blijft iemand die opgesloten is kan men tenminste nog vrijlaten en vergoeden en uiteraard kan iedere rechtsgang zich vergissen... daarom net |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al heb ik last met dat woordje mag, dat klinkt als een vrijgeleide |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
argumentatie waarvoor ? argumentatie voor dat 'vermoeden' van me ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben, dus ik discrimineer. Van bij zijn conceptie begint een mens al te discrimineren. Dus om op je vraag te antwoorden: ik discrimineerde jou post omdat ik hem de moeite waard vond om op te reageren. Egidius |
|
![]() |
![]() |