![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Het ging om aardgastransport vanuit Turkmenistan naar Pakistan en India. Niet naar het Middellandse Zeegebied of waar dan ook. Of ga je met die pijplijnen de halve wereld rond om toch maar niet vanuit Turkmenistan over Afghanistan te moeten? Neen toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de relatie Taliban-ISI-CIA zit nu eenmaal iets ingewikkelder in mekaar als jij hier voorstelt. Ik stel voor dat je begint met de realtie ISI- VS eens wat ernstiger te bestuderen, want daar weet je blijkbaar weinig of niets vanaf. De Terror Time Line van Paul Thompson is een goeie en betrouwbare bron.
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moeten we gewoon concluderen dat er helemáál geen andere aardgasroutes bestaan van Turkmenistan naar Pakistan/India? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U heeft blijkbaar totaaaaaal geen weet van de voorgeschiedenis in die pijplijndeal!!!!!! Dus ook niet voor de redenen waarom die door Afghanistan moet gaan. Nogmaals, informeer u beter vooraleer mensen te beginnen ridiculiseren. Je maakt enkel jezelf belachelijk. Net als hierboven over de relatie tussen de ISI en de VS.
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu sta je hier dezelfde onzin te verkondigen. Ik zal dus, net als toen, waar eens vragen om te BEWIJZEN wat je hier neerpent. Wedden dat weer weg blijft?
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Ik zette er ook minstens 1 link bij naar getallen/temperaturen (ben allang vergeten waar dat allemaal stond/staat) en in ieder geval kom je met kerosine hoog genoeg om staal te smelten.
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En hij BLIJFT volhouden he. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LEES HIEROVER Jozef!!!!!!!!!!! Als er zoveel verschillende manieren zijn om gas en olie te vervoeren, waarom heeft de VS dan sinds mid de jaren 90 MILJARDEN gepompt in de avontuur??? Hier zie, ik zal de link naar Tompson's time line plaatsen. http://www.cooperativeresearch.org/p...ct=911_project Kan je Engels lezen? Wel, hou u een paar dagen bezig met deze lectuur en kom dan nog eens terug...... om je excuses aan te bieden aan Groene Flamigant en Steven1.
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() Het lijkt toch wel aannemelijk dat een korte(re) route veel geld uitspaart, vooral in streken waar op iedere meter bewaking nodig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En blijkbaar maakt u ook geen enkel onderscheid in "omgeving" waarin de bepaalde temperaturen kunnen worden bereikt. De maximale ,temperatuur een brandbare stof kan bereiken is VOORAL daarvan afhankelijk.
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Ik stuur nergens op aan. Ik antwoord gewoon op uw postings met antwoorden die blijkbaar uw petje te boven gaan. Dat is uw probleem. Niet het mijne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar da's iets wat we blijkbaar niet in Jozef z'n kop krijgen. ![]() Dé reden trouwens waarom men oorspronkelijk aan die pijplijn is begonnen (er lag voor 9/11 al een deel hoor) was omdat de enige bestaande pijplijn van de Russen waren. Ik heb geen exacte cijfers maar aan sommige uitlatingen van betrokken Amerikanen kan je afleiden dat de Russen een onfatsoenlijk hoge "huur" hiervoor aanrekenden. En zoals hierboven al aangehaald. Iran zou de andere optie geweest zijn, en het hoeft geen betoog waarom de Amerikanen daar niet voor te vinden waren. Het is echt onbegrijpelijk hoe deze pijplijn-geschiedenis geminimaliseerd wordt. (niet enkel door Jozef hoor) Zo zie je maar hoé effectief het is bepaalde zaken uit de media-aandacht te houden. De meesten hebben nooit iets gehoord over de zaak, en diegenen die destijds hier en daar toch een berichtje gelezen hebben, zijn dat ondertussen lang vergeten. Ze moesten eens weten wat Clinton heeft moeten verduren omdat hij lange tijde de VOORNAAMSTE hinderpaal was om de deal te sluiten. Heu??? zullen sommigen zeggen, maar het is wel zo.
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() Het punt van discussie waren de twee pijplijnprojecten tussen Iran-Pakistan/India en Turkmenistan-Pakistan/India. Ik heb daar duidelijk aangetoond wat de kortste route was. Dat Amerika al jaren plannen koestert om dat ene project in uitvoer te brengen mag ondertussen ook duidelijk zijn. Desondanks was jij was degene die, ten onrechte heb ik aangetoond, de geografisch interessante ligging van Afghanistan in twijfel meende te moeten trekken en er uiteindelijk Turkije, de Kaspische en Middellandse Zee bijsleurde. Het is dus aan jou om duidelijk te maken wat nu je punt is. Om moet ik mij misschien verantwoorden omdat jij er niet in slaagt uw standpunt kort en bondig samen te vatten?
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 18 maart 2006 om 00:52. |
![]() |
![]() |