![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste is ook heel goed mogelijk. Dan rijst ook de vraag waarom de Belgische staatsveiligheid daar niet van op de hoogte is. En indien ze op de hoogte ervan is, waarom dit niet werd doorgespeeld aan de minister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer eens lezen hoe het verband in elkaar zit tussen de macht van het leger in Turkije (en inderdaad diens repressief optreden) en de ideologie van het kemalisme versus de islamisten en de linkse activisten in Turkije. Misschien eerst even redeneren voor u weer nietszeggende zaken hier komt plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zo is het dus niet gegaan! Die agenten en paramilitairen zijn wel degelijk schuldig bevonden aan moord. Hoe zijn ze dan vrij gekomen? eenvoudig, eerst door goed gedrag in de rechtzaal strafvermindering gekregen totdat ze onder een bepaald limiet vielen. Zo kwamen ze in aanmerking voor een amnestie-regeling dat hen dan meteen op vrije voeten stelde. Conclusie: er zijn achterpoortjes genoeg om de moordenaars van de Turkse staat de hand boven het hoofd te houden. Wist je bijv. dat veel PKK-leden straffen krijgen van 12 jaar en 6 maanden. Vervolgens als de staat een amnestie uitvaardigt om de overvolle gevangenissen terug leeg te halen, doen ze dit voor gedetineerden die niet meer dan 12 jaar internering opgelegd gekregen hadden...toeval? Zo werkt het dus. paramilitairen ontlopen hun straf altijd in Turkije, pkk-leden worden nooit vergeven. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 maart 2006 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() het rechtssysteem van Turkije is een vreselijke stomper op de vrije en democratische ontwikkeling van Turkije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is extreem links aan iemand die protesteert tegen een regime waar u
als VuilB'er zo'n heilige schrik van hebt ? Uit alle partijen zou juist jullie hen moeten steunen, want zij klagen juist dat regime aan waar jullie zo'n afkeer van hebben en uit alle macht uit de EU willen houden. Wat zijn we weer consequent in het VuilB, niet ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft Erdal ook alweer met autodiefstal te maken ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze doen hun aanvraag voor een studentenvisum, en een van de voorwaarden is dat ze een jaar nederlands studeren. Dus sturen ze een student die nog nederlands moet studeren in het nederlands een brief. Je bent weer verschrikkelijk goe op de hoogte ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() Haar groepering is dan ook een erkende organisatie in België.
En zij was er niet echt aanwezig, was het niet ![]() Dus hoezo forum voor Erdal ...
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Hehe das ook een goeie!
![]()
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind als ge als chinees naar europa wilt komen studeren dat je dan maar moet bewijzen dat je minstens een europese taal machtig bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#235 |
Europees Commissaris
|
![]() Hé doet mij eraan denken: ophokplicht voor Erdal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk had men haar beter uitgeleverd aan turkije zodat ze daar zou kunnen berecht worden voor haar aandeel in die moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Gouverneur
|
![]() De reputatie v/het turkse gerechtsapparaat lijkt mij een goeie reden om ze niet uit te leveren(anderzijds had F. Erdal dat zelf ook moeten inzien vooraleer ze haar medewerking verleende aan de moordenaars).
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de linksen en de islamfundamentalisten zijn water en vuur, de islam zijn Goddeloze Commies, dus ik vraag me af waarom iedereen die twee altijd op een hoop wil gooien. Erdal is geen moslimterroriste, laat dat duidelijk wezen. Het DHKC is ook geen terroristische beweging want terroristen willen terreur zaaien onder de burgerbevolking terwijl het DHKC het helemaal niet op burgers gemunt heeft maar op de machthebbers achter de Turkse staat.
![]() |
![]() |