![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slechts 54 politieke executies per dag! Lang leve het communisme!
Tussen haakjes: u bent wel de hongerdoden in de Oekraïne en talrijke andere slachtoffers vergeten, maar dat laten we even buiten beschouweing. Voor u is een mensenleven immers duidelijk van geen tel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb mij bij mijn weten niet uitgesproken over die 54 politieke executies per dag, ik wou gewoon wat realistischere cijfers geven, maar u zal mij nergens horen beweren dat dat weinig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Voor u wel, zekers? ![]() ![]() ![]() Dan zien we duidelijk in uw standpunten towards Irak en Iran. ![]() ![]() ![]() Hypocriet sujet, dat je bent. ![]()
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ne goeie die dat zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als bepaalde feiten niet in hun kraam passen, antwoorden ze zelfs niet, ze negeren het gewoon, en ze blijven maar hun vanbuiten geleerd lesje opdraven. Zo heeft het natuurlijk geen zin een serieuze discussie te voeren.
Laatst gewijzigd door tomm : 17 april 2006 om 01:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste communisten geven dat toe, zelfs de zogenaamde stalinisten. Voor veel rechtse Bush-adepten blijkt het echter ontzettend moeilijk ook maar een negatief woord te zeggen over hun grote leider... zelfs toegeven dat de oorlog in irak niet helemaal volgens plan verloopt en dat de redenen om aan die oorlog te beginnen evenmin helemaal kosher waren blijkt ontzettend moeilijk.
Laatst gewijzigd door tomm : 17 april 2006 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zijn dan ook rechtse bush-adepten he, had je anders verwacht of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 17 april 2006 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Communisten willen graag een dictatuur met zichzelf als leider... Laatst gewijzigd door Sinistra : 19 april 2006 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 19 april 2006 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() atlantist en neoconservatief? Ah daarom dan die nonsens die jij schrijft zoals: "Communisten willen graag een dictatuur met zichzelf als leider..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed om weten dat u zo'n voorstander bent van heksenjacht, beroepsverbod en mensen veroordelen omwille van hun opinie. Het zegt iets over uw democratisch gehalte. Citaat:
Citaat:
Hetzelfde geldt voor Imre Nagy die in 1915 lid werd van de Communistische Partij, Minister werd, voor de Comintern werkte en twee jaar als Eerste Minister fungeerde. Het waren dus beide hardliners en loyale communisten. Met het verkopen van leugens en het vervalsen van de geschiedenis win je geen discussie, pipo. Citaat:
In zijn dagboeken vind je vele illustraties van zijn soms scrupuleloze optreden. Ik ben zelf geen militair, maar ik begrijp uit militaire analyses dat discipline binnen de gelederen van primordiaal belang is. En dat het bij guerrilla-aanvallen op een grote overmacht een kwestie van doden of gedood worden is. Ik heb daarover geen moralistische visie: het is een realiteit. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is een systeem zonder keuze: in Cuba wordt enkel uw stem gehoord, de mijne wordt opgesloten. Dat maakt het voor mij verschrikkelijk genoeg. Ik kan me echter voorstellen dat voor mensen die het gegeven "één partij, één leider, één toekomst" zeer genegen zijn, Cuba klinkt als het paradijs op aarde...
![]() |
#238 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet dat nog niet zo zeker of "die indianen" nu net als bewijs voor het tegendeel gelden. Er waren immers enorm veel indianenstammen, en ik kan me best voorstellen dat het er daar niet zo idyllisch aan toe ging als de boeken van Winnetou voorstellen. Ik vergelijk het bvb. met de aboriginals in Australië: de originele stamstructuur is daar in bepaalde gebieden nog gevrijwaard, maar ook daar heet het: "aanpassen of opkrassen". Wie niet meegaat in het spoor van de leider, die mag fluiten naar enige vorm van solidariteit etc. Ik heb weinig reden om aan te nemen dat dat bij de verschillende indianenstammen anders was.
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |