![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
|
![]() Ook als die minderheid 1.000.000 stemmers bedraagt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() Een citaat uit de VB website: een bericht verschenen erop
ik zet er niet alles op maar alleen maar een deel wat hun onnoemelijke homofobie nog maar eens dubbel en dik in de kijker zet. We mogen aannemen dat de meerderheid van de Vlamingen – en ook heel wat verstandige homoseksuelen die niet meestappen in de dwaasheid – het met hem eens zijn. De wettelijke erkenning van het homohuwelijk is niet meer dan een dwaze politieke stunt. De invoering van het adoptierecht voor homo’s is, om het met de woorden van Bodifée te zeggen, “een onmenselijke leugen” die voorbijgaat aan de menselijke natuur én de belangen van het kind. ----- De dwaasheid, dus volgens hen is het homohuwelijk eens te meer een dwaasheid, homo's hebben dus blijkbaar volgens hen geen recht op geluk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Schepen
|
![]() zoals jurgen verstrepen zouden er meer moeten zijn in dit land, ik doe mijn hoed af voor de jurgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Capiau belde ongevraagd mensen op om ze te kloten, tot daaraan toe. Nadat de farçe min of meer geslaagd was, werd steeds aan de gedupeerden de toestemming gevraagd of de sketch mocht uitgezonden worden. Niks van 'Capiau's capriolen' werd zonder toelating van de betrokkenen uitgezonden. Heel groot verschil met Verstrepens geval: Verstrepen heeft niet alleen ongevraagd, maar ook expliciet tegen de zin van de betrokken een interview afgenomen en het zonder toelating uitgezonden. Beide vrouwen stelden duidelijk dat ze niet in debat wilden gaan met het VB (oliedom, maar dat is voor hun rekening) Bovendien werd hen nadien niet verteld dat het om een interview voor de radio ging, en er werd allerminst toestemming gevraagd om het gesprek uit te zenden. Begrijpelijk: hun reactie was ronduit zwak, klein, minabel en beschamend. Die meisjes hadden dus alle reden, én het recht om niet op radio Verstrepen te komen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 8 mei 2006 om 20:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beiden zijn klein, minabel en beschamend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hieruit onthoud ik: Verstrepen is een klootzak.
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zal wel zijn.
![]() Het interesseert me verder bitter weinig. Ik vind het lot van Bianca in Temptation Island nog interessanter, als ik een orde van grootte zou moeten aanduiden.
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwijst nog steeds naar het laagste van VT4
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar gisteren was wel memorabel.
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet gezien... maar ik veroordeel het op voorhand al als ziek. Soms hebben mijn vooroordelen profetische waarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() Als ik zie met welke pietluttige 'beschuldigingen' tegen Jurgen en het VB sommigen zich bezig houden, dan kan ik maar besluiten dat ze tegen het VB niets ernstig in te brengen hebben.
En intussen floreert de straatcriminaliteit maar verder, vloeien de transfers van Vlaanderen naar wallonië maar verder, mislukt het zoveelste spreidingsplan voor azielzoekers verder, slaagt men er maar niet in om vreemde criminelen hun straf te laten uitzitten in eigen land zodat onze gevangenissen overvol zitten, intussen ...enz... Maar.... de Jurgen heeft ongevraagd een telefoongesprek uitgezonden. Stel je voor! Verschrikkelijk, die man moet onmiddellijk zijn parlementaire onschendbaarheid opgeheven worden en voor het gerecht gesleept! Belangrijke zaken eerst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd gewoon opgemerkt dat de wijze waarop er gereageerd wordt niet in verhouding staat tot het feit. Net alsof men onmiddellijk zou spreken over de doodstraf wanneer iemand een zakje kauwgom heeft gestolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U doet er zo opgeklopt over... |
|
![]() |
![]() |