![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VuilB wil absoluut geen problemen oplossen, ze willen enkel problemen creëren en aandikken, zonder die problemen hebben ze simpelweg geen bestaansexcuus meer.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() Zeg dat tegen de partijen die al decennia aan de macht zijn. Het is hun geklungel dat het VB al slapend groot gemaakt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat geval zitten ze natuurlijk op rozen. Kunnen ze wel een paar jaar op verlof gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een referendum dient slechts 'geldig te blijven' zolang de uitkomst gedragen wordt door de burgermeerderheid. Als zich een andere meerderheid aftekent die de situatie wil veranderderen, is er geen enkele reden om de democratische wens van de burger tegen te houden omwille van een totaal arbitraire en overbodige geldigheidsduur. Elke nieuwe generatie behoort het recht te hebben haar maatschappij in te richten volgens haar inzichten, zonder gebetonneerde obstructies uit het verleden. Wij hebben niet het recht om wat ons goeddunkt vanuit een vals superioriteitsgevoel te bevriezen voor de burgers van morgen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet zomaar totaal uit de lucht gegrepen konsekwenties verbinden omdat één aspect van een bestuurlijk systeem verworpen werd bij referenda. 't Is niet omdat ik een pintje weiger dat ik mijn recht op cafébezoek moet verliezen. Ik kan b.v. een Orval bestellen en een krokske eten. ![]() Een grondwet afkeuren houdt niet in dat je de Europese gedachte ongenegen bent. Je keurt enkel de huidige vorm af. De enige reden om een land uit de unie te zetten is: een referendum dat exact daarnaar vraagt: "Wil je dat je land deel blijft uitmaken van de EU?"
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd voor reclame:
![]() ![]() En van je ![]() ![]() Wij keren nu terug naar onze normale programmatie.
Laatst gewijzigd door lombas : 4 juni 2006 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedoel je nu dat door die onnozele actie van het VuilB
de fransen nu een stap dichter staan tot onderhandelen over onze staatstructuur ? ![]() Bedoel je dat de reactie van de franstaligen niet te voorzien was ? ![]() Maak jezelf eens niet zo belachelijk.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en om de paar maand met een paar leugens jezelf in het nieuws forceren noem ik niet echt "al slapend".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw argumentatie is voortreffelijk. Ik zou er persoonlijk nog wat
![]() idiot |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en m'n post reduceren tot 1 uit z'n context gerukte zin natuurlijk ook. maar uiteraard is bij u geen slechte wil te bespeuren, ik ben ervan overtuigd per toeval op de verkeerde plaats de delete knop te hebben ingedrukt ![]() Daarom u even helpen:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Burger
|
![]() Tis een vreselijke gedachte , maar ik denk dat het nog veraf ligt, maar het word dan een tijd waar de toekomst duidelijk moet worden, of er nog een ommezwaai zal komen , ik weet het niet , ik heb in ieder geval de Belgische vlag buiten gehangen als teken van mijn diepe rouw en ongelukkigheid.
In ieder geval : I Love de Croo ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door end : 4 juni 2006 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deel II
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waarvoor dank ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() wat je "fraai" noemt ...
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen enkele vlaamse politicus die momenteel de ballen aan z'n lijf heeft om de walen schaatmat te zetten.
|
![]() |
![]() |