![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dé hamvraag luidt: wie is door zijn stemgedrag al dan niet moreel verantwoordelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#223 |
Burger
|
![]() t'waren 6 tapijtekruipers waarvan 1 een nonkel had bij het maroefs belang en lid was van " den achterlijken zandbak en zijne pedoprofeet"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heb jij ze nog wel allemaal op een rij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ons huidig rechtsysteem maakt op dit ogenblik wel een onderscheid tussen verschillende motieven (roofmoord, crime passionelle, met voorbedachte rade, ...), al dan niet gekoppeld aan verzachtende of verzwarende omstandigheden. Indien je nu je redenering consequent doortrekt zouden bovenstaande verschillen ook moeten weggewerkt worden. Denk je niet?
![]() |
![]() |
#227 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat kan helaas niet meer worden gezegd van mijn afgeslachte NMBS collega die binnenkort met pensioen zou gaan, nadat hij zijn hele carriere in dienst van de mobiliteit had gewerkt. Uw denigrerend toontje verraadt dat u geen flauw idee hebt van de shit en de agressie die mobiliteitswerkers dagelijks meemaken in stations, treinen, trams en bussen. Op sommige lijnen is het 100% pure far-west: bedreigingen, diefstallen, afpersing van ouderen en kinderen met geweld. Het gebeurt wel vaker dat een treinbegeleider een mes op de keel krijgt omdat hij een "jongere" stoort en het aandurft naar een vervoerbewijs te vragen. (Alle treinbegeleiders zijn uiteraard de grootste racisten als zij hun werk doen.) Voor de goede orde merk ik op dat we ook personeel van allochtone afkomst in dienst hebben. Ook zij hebben regelmatig met agressie af te rekenen. Het argument "racist" is dan voor de daders helaas niet van toepassing... Natuurlijk weten we perfect welke "jongeren" op straat en in de stations de dienst uitmaken. Ze begrijpen alleen de taal van het geweld en hebben alleen "respect" voor keiharde repressie. Er zullen nog veel slachtoffers vallen door het krapuul dat de straat regeert. Helaas Baarle, daar zal geen "pilletje" tegen helpen. De enige partij die de vinger op de wonde durft te leggen is het VB. Ze gaan zonder de minste twijfel op een monsterscore af bij de volgende verkiezingen. En niemand zal weer begrijpen hoe dat nu toch weer mogelijk is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik had het ooit eens gehoord op de radio maar net niet wie de uitvoerder en titel was.
![]() |
![]() |
#230 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#232 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het denigrerend toontje waarmee u me toebeet dat ik waarschijnlijk niets wilde horen over de allochtone afkomst van de moordenaars, was dus misplaatst. Nu de zaken omdraaien, en doen alsof uitgerekend ik degene ben die het allochtone straatgeweld niet wil zien, is lachwekkend. Ik vermoed dat u zich daarmee in de ogen van de regelmatige posters op dit forum niet geloofwaardig maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best mogelijk, heb ik nooit ontkend. Ik ben geen juriste. Ik borduur enkel verder op de bezwaren die Jazeker naar voren bracht.
![]() |
#235 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom voelt Jansen zich eigenlijk nu pas machteloos en niet toen HVT toesloeg?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 juni 2006 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Burgemeester
|
![]() Zondag 11.00 uur - Radio 1 nieuws
GEEN enkele melding over dit voorval! Niet belangrijk genoeg? Een fait divers niet vermeldenswaardig? Heeft de rode top zich weer mogen mengen? Man, man, zoals iemand schreef: "Arm Vlaanderen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanmorgen was er een woordvoerder op de radio die als volgt op de vraag antwoordde op de vraag of de zes die deze man het hoekje omhielpen van allochtone afkomst waren: 'Daar antwoord ik pas op als de zes zijn aangehouden'.
![]() |